Goedemorgen Dames @michelle Gefeliciteerd!! @cindy Ik had al zoiets gehoord op nieuws ja dat jullie in limburg ingesneeuwd zouden raken en volgens mij komt er nog veel meer aan bij jullie @sabbe Blij te horen dat jullie allemaal weer aan de beterende hand zijn. En je mag ook echt trots zijn op jezelf!! 5 kindjes en alles zelf doen! Diep respect van mijn kant maar ik lees sowieso altijd in jou berichtjes een hele sterke vrouw @Hadassa fijn om te lezen dat het beter gaat met Olliver @buddy teddy gelukkig wordt die band wat herstelt, familie is toch wel erg belangrijk Voor alle dames hier die het zonder hun familie moeten doen een Dikke knuffel ze weten niet wat ze missen Jullie zijn allemaal moord dames! @kerst Hier morgen naar mijn oom en tante. Daar zijn mijn ouders, broers en aanhang en kids en andere tante en oom ook. Ook mijn nichtjes etc dus eigenlijk de hele familie van mijn vader Super gezellig! 2e kerstdag vieren we hier thuis met mijn schoonfamilie en man's oma dus ook erg gezellig @cindy Leuke snowboots en ik hoop dat je parfumetje nog komt vandaag dat zou wel erg leuk zijn @michelle ik moest wel heeeeeel erg lachen over je slee ongeval sorry maar ik zie het helemaal voor me hahahah en dan ook nog een sneeuwbal in zijn gezicht te grappig gewoon @all sepp is naar het kdv en izzy ligt weer even in bed.. man is gezellig thuis en alle kerstboodschapjes zijn in huis Mijn beste vriendin komt strakjes en dan gaan we eens even gezellig de stad in ofzo denk ik .. Ik heb er zin in! oh ja thanks voor alle lieve reacties op sepp's heupje echt heel lief .. ik hoop dat ik snel kan melden dat het allemaal beter gaat maar ik heb zelf sterk het idee dat het toch een klinder fysiotjhe wordt
Morge meiden! @Michelle: gefeliciteerd meis! Fijne verjaardag vandaag!! @Mamavansepp: Fijn dat het lijkt mee te vallen met Sepp zijn heupje! Shopse vanmiddag!! @Cindy: Ik hoop met je mee dat de parfum vandaag komt. Wat doet je vriend voor werk dat hij zulke lange dagen maakt? @Kerst: Vanavond lekker met zn drietjes! Morgen bij schoonouders, met heel de familie (broers,schoonzussen, opa en oma's van vriend) en 2e kerstdag bij mijn ouders met heel de familie. Ik heb er zin in! Ik heb voor de (overgroot) opa's en oma's mooie foto's in een lijstje gedaan van de fotoshoot! @Meiden die kerst zonder familie vieren: lijkt me idd moeilijk, dikke knuffel voor jullie. En geniet extra van jullie prachtige gezinnetjes!!!
Ik ga straks als Stace wakker is, even de laatste boodschapjes doen. Ook gelijk voor mijn oma. Die komt met de sneeuw de deur niet uit met haar scootmobiel/rollator... Vanmiddag is mn vriend ook lekker vrij
Haha moet lachen om het woord 'even' .. Manlief ging gister ook 'even' na de Plus, komt een uur later pas weer binnengerold.. Een drukte niet normaal.. Dus trek maar wat meer tijd uit dan 'even' ..
goeiemorgen! michelle gefeliciteerd met je verjaardag zindelijk worden?? wil je een goeie tip?! tijdje te kleine luiers om doen, doet pijn dus dan kunnen ze kiezen of de pijn aan de heupen of gewoon naar de wc gaan werkte hier super goed! 1ongelukje gehad in de nacht en sindsdien alles op de wc hier een goeie nacht gehad! ik werd om 8.20 wakker uit het niets op gegeven moment begon valentijn te vragen of hij euit mocht en heb hem lekker in mn bed geplant met de tv aan en heb madelief toen ook maar wakker gemaakt voor haar eerste fles wat een verwennerij heb gelijk weer wat puf voor vandaag! dus ga zo s even aan de schoonmaak (denk ik )
goedemrogen meiden... ik ben een half uur geleden uitm ijn bed komen rollen... heerlijk als je kind niet naar school gaat... kan je wat langer in je bed liggen... nihat sliep ook nog dus heerlijk. zometeen schoonmaken en opruimen... @kerst... wij vieren geen kerst want we zijn moslims... maar ik ken het wel van huis uit. mijn moeder is nl en we vierden altijd kerst. maar ik vond er geen bal aan... sorry... jammer dat sommige zonder of weinig familie de feestdagen meoten vieren. Je viert zulke dagen met je familie... komt goed meiden zal ik maar zeggen... @michelle... gefeliciteerd met je verjaardag...
serieus?? sorry persoonlijk vind ik dat walgelijk... ik zou mijn kindje nooit of te nimmer op zettelijk pijn, zindelijk worden komt vanzelf, ik heb liever dat mijn kind met 4 jaar pas zindelijk is en daar niet toe gedwongen is door pijn....dan door hem pijn te doen, maarja iedereen zijn eigen manier van opvoeden hé
@michelle gefeliciteerd met je verjaardag, @peace, succes met boodschappen doen moet hier ook nog gebeuren, heb gelukkig de plus om de hoek zitten, hopelijk valt de drukte mee. @ all, hier zoals al gedacht dochterlief vannacht wakker, ze heeft gister ook zoveel geslapen, gelukkig ging ze na een uurtje wel weer slapen, vanochtend wou zoonlief teletubbies kijken, ik was dochterlief de fles aan het geven....zoonlief probeert op de bank te klimmen (lukt meestal) maar met zijn knie heeft hij geen hou vast meer en glijdt dus weg.... zijn hoofd op het hoofd van dochterlief.... daar zat ik met 2 kindjes die pijn hadden,,, dochterlief met een dikke bloedneus en dat bleef maar bloeden, na een half uur werd het pas minder ! nu slaapt ze, zometeen even kijken of ik aan haar neusje mag zitten,
Ik vind het ook geen manier van doen, je kindje te kleine luiers aan doen, waar ze pijn van hebben! En dan kan het wel ieder zijn manier zijn, maar dat vind ik geen manier. Sorry, maar daar heb ik een uitgesproken mening over! Bedankt voor de felicitaties meiden. Ik voel me al echt 31 Ja die sneeuwbal, dat was wel "grappig"... Achteraf dan, want Tim stond op ontploffen Hij schrok er heel erg van... Omdat Twan naar adem lach te snakken, want zijn hele neus zat vol. Wat een actie zeg! 1x nooit meer hoor. @ Mejojo: wat een zielige actie bij jullie zeg. Arme dochter en zoon. Gelukkig slaapt ze nu. Ik ga even stofzuigen, vanaf 13u komt de visite. Toedelssss
wat is pijn?! hij had rode striemen van luiers maat 6 en was toch zeker niet van plan om van die dure dry nights te gaan kopen een kind kan al pijn hebben als ze bijv een klein rood plekje zien op hun arm..dus wat is pijn?????
@mamavansepp ja is echt erg hier!! Vriend heeft vannacht zijn auto ergens moeten laten staan hij kwam niet meer verder....is echt erg! @Peace slager.... En volgens mij komt mijn parfum vandaag niet...snik....snik Maar dan ga ik een briefje maken vanuit de kindjes en mij...waarin dan staat dat hij deze krijgt.... Zullen je (overgroot) opa's en oma's wel super vinden die foto`s!! @Anne ik vindt je manier nu ook niet echt de juiste....maar waarschijnlijk staat het er iets erger dan dat het was...al zou ik idd zoals mejojo niet opzettelijk mijn meisje pijn doen...dan maar wat langer. En daarbij moet je je kindje gewoon weer volgen zoals je met alles moet doen... @mejojo..jeetje dan schrik je wel even he....hopelijk is het nu voorbij de bloedneus, wel gelijk een goede les voor je oudste dat hij moet oppassen met zijn zusje... Hier heeft ze ook al een sper ongeluk een kopstootje gegeven aan haar zusje, gelijk goed geattendeerd dat ze voorzichtig moet zijn en ze heeft sorry moeten zeggen...
je moet het zelf weten hoor, het was ook niet netjes zeggen van mij, maar ik heb liever dat mijn kinderen er een jaar langer over doen dan dat ik ze te kleine luiers aan ga doen, dan koop ik liever duurdere luiers, wanneer ze naar school gaan en ze zien dat andere kindjes wel zonder luier kunnen dan proberen ze vanzelf hun best wel te doen, nu zeg ik trouwens niet dat ik er niet mee bezig ga tot ze naar school gaan hoor, ik ga op zijn 2e verjaardag beginnen met zindelijk proberen te maken ik bedoel alleen maar te zeggen dat het vanzelf komt, en ik dus alles zal doen om mijn kinderen het op hun tempo te laten bepalen met een beetje stimulans van paps en mams maar niets geen gedwing en zeker niet met te kleine luiers, en net wat cindy zegt, het zal er waarschijnlijk ook wat "erger" staan dan dat het in werkelijkheid gebeurt is, @ cindy, balen joh van de parfum !!!! hopelijk komt het alsnog vandaag, kun je niet bij track en trace kijken of de chaffeur al onderweg is ?? dan krijg je hem vandaag nog als het goed is.
ik kan kijken en er staat "zending gesorteerd in sorteercentrum" Maar goed we zien wel hij had dan nu wel al onderweg moeten zijn he...ik neem aan dat ze morgen niet rijden? Ga maar eens een leuk briefje schrijven
sorry het stond er idd misschien ook wel een beetje ruw... hier een uitgebreidere versie valentijn is al eens zindelijk geweest en gooide er behoorlijk met de pet naar, meneer heeft lekkere ronde billen en de luiers werden hem al gauw te klein , op een gegeven moment houd het op bij nummer 6 ( van verschillende winkels) dus hij had wat rode striemen op zn heupen en hij zei die doen pijn...tja .. dus ik zei of je krijgt een te kleine luier om of zonder luier, dus hij wou graag zonder luier en dat is gelijk op 1 ongelukje na is dat goed gegaan, en hij is al een paar weken zindelijk kortom te kleine luiers werken om zindelijk te worden (in ons geval was hij gelijk 100% zindelijk) kwam een beetje hard over, misschien dat deze versie beter aan komt ik zou mijn kind nooit opzettelijk ''pijn'' doen (werd zelfs even boos om je reactie)