kertsavond met mijn ouders en broer en zusje. eerste kerstdag met zijn drietjes lekker thuis en tweede kerstdag met mijn schoonouders
ik ga elke dag met denny naar buiten. natuurlijk is dat heel gezond, zolang je zo'n kleintje maar lekker inpakt.. en natuurlijk oppassen als ze ziek zijn
typisch idd. denny is de afgelopen week al een keer om 4.10 gekomen en een andere nacht om 4.50 en weer een andere nacht om 5.30. het zit dus zeker in de lucht
hadden ze tegen mij ook gezegd, maar dat gekdt niet voor denny geloof ik. die poept 4 keer op een dag. 2 x is weinig
ja lieverd dat was bij mij ( en is nog vaak) een van de tekenen van depressie. is niet zo gek voor jou lijkt mij hoor.even praten met iemand kan heel veel helpen
ik kan alleen maar in het weekend vanwege werk. en de komende weekenden heb ik al wat.. in januari gaan we verhuizen dus ik kan pas feb maar als jullie willen kunnen jullie best eerder afspreken hoor, laat je niet tegenhouden door mij! ik kom nog wel een keer langs no hard feelings!
hee das leuk. gezellig toch. altijd leuk he nieuwe contacten. wat fijn dat je serieus genomen wordt bij het uwv. een hele opluchting weer
haha sorry moet er echt om lachen... toen tamer een jaar of 2 was had ik hem al vast naar beneden gestuurd. we waren net opgestaan en ik was boven bezig met de bedden. Hij zou normaal de tv aan doen en tv gaan kijken. Ik kom nog geen 5 minuten later beneden en het was nog een beetje donker dus ik zag hem neit zo goed. Ik het licht aa ndoen. Hhad hij een pen gevonden en heeft hij allebei mijn banken helemaal onder beklad. En ik heb een licht bank. Ik heb gehuild van boosheid. Ik heb de banken met moeite schoongekregen. nu kan ik er om lachen maar toen... vreselijk was dat
meis rustig aan... bespreek onderling wanneer het kan. Ik kan alleen in het weekend omdatm ijn man vrij is en de kidneren bezig kan houden en ik ongestoord fotos kan maken...
dames; prettige feestdagen allemaal!!! voor sommigen met de familie, voor sommigen met hun eigen gezinnetje, maar maak er iets moois van. @karagoz; doen jullie helemaal niets met kerst? Heeft je man wel vrij/vakantie? Hier gaat de kerst iets anders dan gepland.... Was door een verkoudheid al wat extra benauwd, maar afgelopen nacht echt aan het spoken geweest, dus vanochtend maar een afspraak bij de huisarts gemaakt. Er was een nieuwe huisarts, die mij nog niet zo goed kent en die schrok zo van mn longen, dat ie me bijna met de ambu naar het ziekenhuis wou laten afvoeren. Gelukkig heb ik hem weten te overtuigen, dat ik echt thuis wil blijven. Hang nu met een hoop extra medicijnen in mn lijf, een beetje zielig met een dekentje over op de bank. Dus geen kerstnachtdienst en geen kerstdiner morgen. Zul je natuurlijk zien dat Silbeeb vandaag een mama-jengeldag heeft (door de vaccinatie?) en alleen door mij getroost wil worden. Maar voel me eigenlijk te moe/ziek/benauwd om de hele tijd met haar rond te lopen. Zij begint ook een beetje te snotteren, hoop maar dat ik haar niet heb aangestoken. Best een emotionele tijd zo, we denken elke keer met een glimlach terug aan hoe het vorig jaar rond deze tijd allemaal begon, de weg naar ons mooie wondertje. Silbeeb is in de nieuwjaarsnacht 'gemaakt' en rond deze tijd was ik als een idioot (gefrustreerd over het ei dat maar steeds niet kwam ) over stickjes (ovulatietesten) aan het plassen...
veel beterschap! en iedereen ook fijne dagen! heb net de voorbereidingen gedaan voor ons kerstontbijt en alle kado's ingepakt en onder de boom gelegd en nu ben ik moe... tot morgen!
Kom iedereen hier even fijne dagen wensen! Maak er wat moois van en lekker genieten van onze wonders! Tot snel allemaal