Merry Christmas Everybody! Ga nu gauw verder met het kerstontbijtje klaarzetten. Fijne dag allemaal! XxX
hey meiden Helaas heb ik niet zo'n mooie foto met Jelle maar desalniettemin: wensen wij jullie hele fijne dagen toe en lekker genietend van jullie kinders grts de jinne-family
wij zijn moslims en die vieren geen kerst, pasen en andere christelijke feesten... beterschap meid, ik hoop dat jullie vandaag en morgen nog wel gezellig dagen kan krijgen
Lieve Silkie, meid, ik heb zo met je te doen, je bent zo'n sterke moedige vrouw! Ik bid voor jouw gezondheid lieverd! Michelle, nog van harte gefeliciteerd me je verjaardag! Groet, Hadassa
Allemaal gefeliciteerd meiden vandaag! En heel fijne feestdagen wensen wij ook jullie toe! Liefs, Hadassa
Marry -X- mas allemaal, en degene die er niet aan doen ook een heel fijn weekend verder. het is helaas niet de leukste foto van lizzie, maar heb geen zin om alle foto's van de camara nu op de pc te zetten. heb die software niet op de laptop staan. maar had nog foto van lizzie op de telefoon. Liefs
@Silkie: jasses meid, wat naar weer. wat zit het je toch tegen qua gezonheid. Sterkte! @all: fijne kerstdagen samen met iedereen waar je van houdt! Hier valt eerste kerstdag een beetje in het water. Zen en ik hangen doodmoe op de bank omdat we bijna de hele nacht op zijn geweest met een spugende Ivy. Om 3 uur vannacht zat ze zo erg onder dat we onder de douche zijn gegaan. Vanmorgen ook nog spugen maar nu gelukkig sinds 11 uur niet meer. Ze slaapt nu en als het goed blijft gaan dan proberen we straks of ze wat wil eten. Arm meisje. Zen is ook niet helemaal lekker dus we denken dat het misschien aan het vlees ligt waar hun gisteren van gegeten hebben. De gourmet slaan we in ieder geval maar over vanavond, ik pak wel een boterham Hopelijk voelt ze zich morgen weer goed zodat we wel naar mn schoonzus kunnen.
ik weet het ik ben er heel laat mee, maar heb het echt superdruk fijne kerst even mijn mooie zoon showen Bekijk bijlage 117166
ojee meid toch niet schamen hoor. depressie is een ziekte! en even een positief puntje...met de juiste hulp kan je ook gewoon weer beter worden. neem de tijd en pak alle hulp die je krijgen kunt. dikke knuffel
Moet even vertellen dat er vandaag wederom met kerstmis hetzelfde nieuws verteld is geworden wat wij vorig jaar aan de familie hebben verteld.. Ik vind het helemaal geweldig.. Ze is 5 en een halve week zwanger, vertel alleen nog even niet wie, aangezien ik niet weet wie hier allemaal meeleest en het nog niet de wijde wereld in mag.. Geweldig toch.. Denk met weemoed terug aan vorig jaar.. Zo ben weer weg..
Jahoee word de fam nog groter??????nu wil ik het weten amigo, en dirk ook.. We zegen natuurlijk helemaal niks...