September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee hoor niet doen houdt ons maar lekker op de hoogte:D

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ook goed nieuws gekregen. gelukkig maar

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wist niet dat kruidvat forte zelfde was dan friso extra 9 al die namen ook haha) ja dat os ook voor hongerige baby's
    maar misschien kan je overwegen om eens een ander merk hongerige baby's te gaan geven, misschien dat je dan wel verschil merkt

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    beterschap!

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    echt niet:( ik hoor juist altijd dat kindjes heel erg van streek kunnen zijn als ze tandjes krijgen. kunnen ze zelfs koortsig van worden:(

6. Alita

Alita Niet meer actief

Hallo meiden,

He he eindelijk eens even tijd om hier te komen......
    Hier zijn we ook ziekjes....eerst was mijn vriend ziek, daarna de oudste en nu ik...tenminste wat is ziek. Last van mijn keel en mijn oren zitten dicht..dat is zo vreemd!!
    Ik ben dus nooit ziek alleen als ik zwanger ben of de eerste tijd na de bevalling...stom he!!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wat is pds?

valentijn word zo opgehaald door mn ouders om daar even lekker te gaan logeren en ik kan dan even bijtanken op mn dooie gemak

heb mn oproep van uwv binnen 10januari om 11.30.....laat ik nou net om 10januari om 11.30 bij cb moeten zijn!! afspraak voor beide kindertjes incl pikken voor beide
    dus heb uwv opgebeld en gezegd dat er genoeg ruimte is voor een afspraak maar nou net niet op die dag...desbetreffende persoon is e volgende week pas weer dus dan zal ik dan een nieuwe oproep krijgen

onze kat legt gemiddels om de dag een dood vogeltje bij de achterdeur neer...arme vogels!

hoop dat die rot kou snel voorbij is

8. Alita

Alita Niet meer actief

ik bedoelde dat het vreemd is dat ze huilt tijdens het eten volgens mij...;)
    Hebben we hier al het een en ander van meegemaakt tandjes krijgen;) krijgen ze idd koorts enz..

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nou jij ook beterschap!
    mn vriend is ook verkouden , keelpijn en dichte oren

afkloppen!! wij (nog) niet

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    sorry hoor ff tussendoor. lig helemaal in een deuk. denny ligt in de box te slapen, de poes op de verwarming voor het raam en mijn konijn in zijn hondenmand. en die ligt me een partij te snurken!!!!!! echt niet normaal meer hahaha

11. Alita

Alita Niet meer actief

lekker hoor ik kan ook wel wat slaap gebruiken hier!! Iedere morgen merk ik dat ik nog zo moe ben:x
    En waarom moet je naar het uwv dan als ik vragen mag?

@Mejojo niks meer gehoord van het uwv?

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    tandjes kunnen ze idd wat ziekjes van zijn, hangerig huilerig en koortsig

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    overdag wat slaapjes bij pakken!
    lukt hier nooit, valentijn slaapt tussen de middag niet meer
    uwv ziekmeldings gesprek

14. Alita

Alita Niet meer actief

ik kan ook niet overdag slapen...als de kids in bed liggen moet ik weer van alles doen...

Oh heb ik iets gemist dan?

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oei meid toch. uitkijken hoor. er zijn zo ontzettend veel verschillende ad. er is er vast wel een die helpt waar je niet zo beroerd van wordt

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik weet niet wat je nog hebt geprobeerd, maar ik zou wel gewoon hebben aangezien hoe lang ze zou slapen als ze echt niet wilde drinken aan de borst. komt ze waarschijnlijk wel wat vroeger, maar dat is geen ramp toch?
    tis een knapperd;)

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    bah wat een eikel

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ben door de wijkverpleging doorverwezen naar ha een paar weken terug en zij heeft me doorverwezen naar een psych en er is een pnd geconstateerd, ik hoef en wil liever geen medicijnen
    we hopen dat we er uit komen door veel te praten ( heb geen praatpaal vlakbij me..als ik eens klaag, klaagt de ander nog harder, snap je) en doordat ik alles opkrop en niet fatsoenlijk kan uiten, en daar bij mn partner 3 weken na bevalling voor 100 procent wegviel (lag met spit op bed, geruime tijd) had ik de zorg van madelief, valentijn,viend,boodschappen, huishouden en hond op me gekregen en heb mezelf behoorlijk voorbij gelopen...
    daarom moet ik alles ook rustig aan doen en stapje voor stapje
    en proberen ook tijd aan mezelf te besteden en leuke dingen te gaan doen...
    daarom gaat valentijn ook even uit logeren ( is namelij al paar weken thuis, ziek en vakantie) zodat ik even een beetje kan bijtanken na deze drukke kerstdagen

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @ Annekulpe: Waarom moet je dan na het UWV? Moet je niet gewoon na de bedrijfsarts? Ben eens benieuwd of ik daar dan ook heen moet gaan..

20. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje meid...:( medicijnen wil ik ook liever nooit;)
    Je komt jezelf dan tegen he als je zo blijft doorrennen;)
    Goed dat je naar je HA bent gegaan!! En ben je al eens geweest bij de psych?

Idd moet je dan niet eerst naar de bedrijfsarts?

Deel Deze Pagina