September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Murge!

Krijg het niet bijgehouden om te reageren.. Wij gaan dadelijk voor het eerst babyzwemmen.. Manlief gaat mee om te filmen (ook al lag hij pas om half 5 in bed, lief he)..

Ktje, komende maandag heeft de betreffende persoon haar eerste kennismakingsgesprek bij de vk praktijk waar jij bent geweest! Weet je of ze dan ook al een echo maken om na het hartje te kijken?

Fijne dag allemaal!

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

goedemorgen,

dochterlief liet gister van alle flessen de helft staan,
    verwonderlijk was dan ook dat ze tot half 7 bleef liggen,

toch vond ik het stiekem wel jammer dat ze niet tot 7/half 8 bleef liggen...ik lag nog zo lekker warm haha :p

maarja, iig de nacht door kunnen slapen, zoonlief heeft geslapen tot half 8 dus ook helemaal netjes....

verder vandaag niets doen :( mijn fiets is helemaal leeg en het duurt 18 uur voor hij is opgeladen ( zit nieuwe accu in meestal zet ik hem al eerder aan de lader maar omdat er dus nieuwe accu in zit moet ik hem eerst helemaal leeg fietsen)
    en nu kan ik dus met de fiets al niet weg,

auto heb ik niet, en manlief moet de hele dag werken,

dan zometeen maar een rondje wandelen met zoonlief en dochterlief.

@ hadassa, zelf oliebollen bakken ? hmm manlief vind dat heerlijk :p
    we gingen altijd op oudjaarsdag naar mijn schoonmoeder oliebollen eten, ook mijn ouders en zusje....
    maarja dat zit er nu niet meer in :p

zelf lust ik niet eens oliebollen :p

3. Popkoorn

hee meid, veel plezier met babyzwemmen !! erg lief van je mannetje dat hij toch mee gaat !

4. Popkoorn

valt toch best mee met haar gewicht :( 2 weken geleden was ze bijna 60 cm en bijna 4900 gram toch ?? met 3 maanden ?

met 3,5 maand woog mijn dochter 5100 gram en was 57 cm,dus scheelt niet zoheel

dochterlief is nu bijna 5 maand en weegt 6 kilo, ze zit nu op de onderste lijn maar ach, geen zorgen om maken, een kind volgt nu eenmaal gewon zijn eigen lijn, je kunt hem moeilijk sneller of minder snel laten groei,

maarja bij de eerste maak je je zobiezo al sneller zorgen :p:p

maarja bij een 2e doe je dat al minder gauw.

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Hier is het gewicht ook vergelijkbaar Teddybeer. Aelinn was met 3 maanden 4965 gram en 58 cm. Ga straks weer naar het cb, maar denk dat ze een flinke groeispurt heeft gemaakt. Zolang ze maar keurig hun lijntje volgen en als dat lijntje onder gemiddeld ligt geeft dat niks. Mijn oudste was met 3 maanden 5100 gram en 64 cm. Veel te licht dus voor die lengte, maar die verhouding heeft ze nog steeds nu. Tis gewoon een lange slanke.
    Snap het idd wel hoor, bij de eerste is alles nieuw, maar misschien dat onze verhalen je een beetje gerust stellen.

6. Alita

Alita Niet meer actief

ja die heb ik ook, moet ook wel is de enige die mag met bv;)
    Ah oke ja goed zo wordt je zeker niet zwanger hahaha.....

Ja vondt je al wat afweziger....maar je man kan je nu ook meer helpen als hij thuis is toch?

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Mejojo: zo das nog een net nachtje dan zeg. Aelinn laat de laatste dagen ook veel staan. Drinkt soms 2 flessen achter elkaar maar 40 cc en dan ineens gaat de volgende weer leeg. Die drinkt ook tegenwoordig nog maar 4 flessen. Let nu al op dr lijn:(
    Balen dat je nou niet lekker weg kan. Nouja, een wandelingetje is ook wel lekker.
    @Amigo: leuk joh babyzwemmen. Ik wil ook beginnen zodra Ivy goed gewend is op de psz. Veel plezier! Enne lief hoor van je man om zn slaap op te offeren.

Heb slecht geslapen. Lag te piekeren over het hele gebeuren met kerst en tja dan wil de slaap niet komen. Toen de slaap er eenmaal wel was ging ik er over dromen. pfffff.
    Straks naar het cb. Had vorige week een afspraak maar ze had me de verkeerde datum gegeven dus bleek een dag te laat. Heel handig.

8. Alita

Alita Niet meer actief

nou ik hoop voor je dat het snel beter zal gaan...

Maar zo`n pnd hoe gaat die over? En hoe lang duurt het meestal?

9. Alita

Alita Niet meer actief

The other guys:D was wel grappig....een soort humor waar je van moet houden;)

10. Alita

Alita Niet meer actief

Nee dat begrijp ik volkomen meid dat je alleen maar wilt dat je meisje goed groeit;)...

Ja die blinky hahaha :D

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Aelinn is vandaag alweer 4 maanden zeg:$

12. Alita

Alita Niet meer actief

ja tuurlijk weet hij goed wie mama is......
    Tenminste hier is het is in eerste instantie altijd mama:D

13. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    combinatie van antidepressiva en therapie. Tijdsduur varieert.

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hihi uki is afgelopen en Ivy roept al zwaaiend dag huppieeee:D

15. Alita

Alita Niet meer actief

goedemorgen dames.....

Hier heeft ze pas vanmorgen om 8uur bv gekregen jeeeehh...

Zo ben weer weg want dochter huilt....

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Grrrrr, ik denk net, bel maar even want ik weet niet of ik me aan moet melden.. Blijkt dat er vandaag geen babyzwemmen is!?! Staat niks van op de site vermeld.. Manlief is nu natuurlijk eruug blij met me.. Helaas volgende week volgende poging dan.. Of ik manlief dan mee krijg om te filmen is een tweede..

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hier is dat ook vaak hoor en bij Ivy is dat nog steeds deels. Voor de wilde spelletjes is het papa voor en na maar als er auw of verdriet is dan is toch echt alleen mama goed genoeg.

18. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen!

@ Hadassa: geniet lekker van je ochtendje samen met je Olliver. Ik hoop dat hij wat heeft uitgeslapen :)

@ Karagöz: ik hoop dat je al wat minder last van je rug heb meis. Dat is heel irritant pijn in je rug.

@ Sann: fijn dat je je iets beter voelt. Als je het idd "normaal" wel redt, dan is een andere baan zoeken overbodig ja. Hopen dat de pnd snel wegtrekt.

Hier goed geslapen. Om 12u naar bed gegaan, en om half 9 kwamen beide kinderen. Tim heeft vannacht 2x een speentje aan Twan gegeven, hij is behoorlijk verkouden, dus we geven hem 's nachts af en toe neusspray als hij wakker wordt.

Vandaag gaat Tim met Luka naar de kapper, even wat model erin laten knippen. Het hangt af en toe in zijn oogjes.

Ik heb gisteren een labeldoekje besteld op internet. Luka heeft zo'n ding vanaf 4 maandjes, en kan nog steeds niet zonder slapen. Nu merken we dat Twan ook een frummelaar is, dus een leuke besteld in de vorm van een zon met zijn naam erop. Nu maar kijken wanneer we hem binnen krijgen.

19. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lekker nachtje joh.
    Waar heb je dat labeldoekje besteld? Aelinn ligt de hele tijd met de rand van haar shirtje of rokje tussen dr vingers dus is ook wel een frummelaar en zo eentje met naam klinkt wel erg leuk

20. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Cindy: Oeh, lekker, beetje kunnen uitslapen!
    @Hadassa: Hier was ook leuk, moest allebei de dagen 's avonds werken maar was ok. Lekker hoor oliebollen!! En zo goed gevuld, haha!
    @Amigo: He, dat is jammer, door de vakantie zeker? Volgende week nog een poging. Heb je al gesprek gehad op het werk?
    @Sann: Gefeliciteerd met aelinn haar 4 maanden! Ik weet dat je op koterkado die doekjes met naam kan bestellen. Snoozebaby, die zijn echt lekker zacht! En je hebt ook nog labellabel.

Goedemorgen! Hier alles heerlijk geslapen. Was verder nog niet veel van plan. Straks wel alvast een taart bakken en morgen afwerken. De rest van de hapjes ook pas morgen maken.
    Blijven jullie thuis met oud & nieuw of gaan jullie ergens naartoe?

Deel Deze Pagina