hahaha ja sorry hoor. mijn man heeft vakantie, dus we hebben weer een hele volle week. haast geen tijd om bij te lezen. ik doe mijn best
ben net klaar met pag 220. ik dacht laat ik het laatste nu ook eens meelezen. dan kan ik al een beetje reageren op berichtjes die aan mij gericht zijn. vind ik wel zo netjes
nou iedereen is weer weg haha. ik ga zo ook lekker slapen. morgen oliebollen bakken bij mijn ouders. wij slapen daar ook morgen. groetjes. ik kom morgen nog ff gauw kijken hier
Goedemorgen! Ik wil iedereen alvast een super goed uiteinde wensen! Man is vrij hier een sepp is vandaag naar het kdv dus dat wordt even als een razende door het huis heen en dan nog de laatste boodschapjes doen voor vanavond! Heerlijk gourmetten met vrienden en daarna spelletjes en cabaret!
Goedemorgen, @Hadassa ja ze veranderen en dat is niet goed.... Die witte vlekken heb je wel vaker met eczeem maar die komen dan door de hormoonzalf. Deze gebruik ik helemaal niet...tenminste bij de eerste heb ik m moeten gebruiken tijdens de zwschap omdat het zo erg was...was wel lichte hormoonzalf... Ja ik wordt ook nog een snel bruin als ik zwanger ben en dan idd krabben enz....maar dan nog wil ik het eens laten nakijken...want vroeger heb ik het ook gehad van de eczeem en dit herstelde zich dan...nu dus niet meer. @Mamavansepp jeetje heftig hoor van je broer...zo zie je maar dat je goed moet oppassen nu! Mooi is dat om te zien dan he je broer met zijn kindje....hopen dat hij er nog lang is hoor....snik...snik Gaan jullie ook Guido kijken?? @Ktje Ja dat kan ik me heel goed voorstellen dat je schrikt. Het lijkt me al eng dat hij uberhaupt ziek is... Meid wat is er aan de hand......ben je al bij een HA geweest? Ah lees het net...goed dat je bent doorgestuurd!! En zeker even niet gaan werken...meid je moet het even allemaal verwerken en eerst straks eens genieten want een kraamtijd heb je niet eens gehad!!:x @Amigo hoe is het met jou meid.... @Blinky ja je bent netjes meid......en lief dat je de moeite neemt Hier zijn mijn borsten nu gelukkig weer gewend!! Tja als ze zo wisslet steeds dan weten mijn tietjes het ook niet meer he Zo hier niks bijzonders.....meisje laapt nu goed door mama blij... Jeetje 2010 alweer bijna voorbij!! Wat was het een mooi jaar meiden...en idd de nieuwe 2011 is alweer gestart...ga zo ook eens kijken...leuk Ik wens voor ons allemaal een mooi, gelukkig en gezond 2011 en een extra knuffel voor Sann, Amigo en Ktje...meiden dat 2011 voor jullie een jaar mag worden waar het allemaal een beetje rustiger wordt...dikke knuf!!
@Cindy: wat lief dank je wel. Ik hoop ook dat het beter zal gaan. Maar ben heel eerlijk, als ik eht in kan ruilen dat het met de man van mn vriendin helemaal goed komt dan wil ik me nog wel een jaartje slecht voelen hoor. Veeeel belangrijker nog. We werden gisterenavond onverwachts door die vriendin uitgenodigd voor oud en nieuw. zo lief. Heb er hartstikke zin in. Krijgen we toch nog 1 leuke feestdag Zal er misschien nog wel ff zijn maar voor eht geval van niet allemaal een hele fijne jaarwisseling. dat het maar een mooi jaar mag worden vol met heerlijk genieten van onze mooie kindjes.
Leuk hè De mijne slapen hier met de vakantie ook allemaal het klokje rond, en langer. Zelfs Jonah. Zalig is dat
heerlijk hoor. Ivy slaapt vrijwel altijd het klokje rond. Helaas is dat dan van 7 tot 7 en voor mij is 7 uur bij lange na niet het klokje rond
Ja dat kan ik geloven. Hier gaan de jongens en Laiss om 19.30 slapen en ze slapen dan tot een uur of 9. Dan ben ik zelf al op. Laura gaat 20.30 slapen en die slaapt tot ik haar wakker maak.
wow wat heerlijk zeg. Ben jaloers. Ik zit hier nu helemaal suf en sl;aperig op de bank me afvragend hoe ik het vol moet houden tot diep in de nacht
ocharme Ja, ik heb geluk, ik heb goeie slapers. Anders had ik het nooit gekunnen 5 kids. Alleen Laiss, die sliep pas goed na een jaar, maar dat maakte Jonah dan weer goed door al vanaf zijn geboorte door te slapen.
goedemorgen meiden, zoonlief en dochterlief waren beide om 6 uur wakker.... nu was het de laatste tijd bij zoonlief al vroeg...dat hij om half 6 of 6 uur begon te gillen en schreeuwen....en naar beneden wou, nu zeiden we afgelopen week steeds tegen hem : Jij moet blijven liggen tot 7 uur, als jij gaat huilen omdat je eruit wil en het is nog geen 7 uur komen papa en mama jou niet ophalen, alleen als je bang bent,een nachtmerrie hebt gehad of pijn hebt. toen is hij steeds tot half 8 blijven liggen.... ( toeval??) maargoed iig.... nu hebben we het dus gister eens niet gezegt....en meneer is weer om 6 uur wakker.... nu vind ik het alleen niet leuk om te moeten zeggen tegen hem dat papa en mama niet komen..... (hoewel wij bedoelen dat we alleen komen als het echt nodig is..dus ziek,bang,nachtmerrie,pijn, speen kwijt etc, maar zou hij dat ook begrijpen dat we hem niet in de steek laten ? ) verder : dochterlief doet weer moeilijk met de fles....ze drink 60 cc bij ons op de arm...de rest drinkt ze alleen in haar wipper...aan de ene kant denk ik .... bekijk het maar zo wen je er alleen maar aan... aan de andere kant... ik wil ook dat ze gewoon haar fles binnen krijgt, meiden, ik ga er weer vandoor, moet nog even boodschappen doen voor het weekend, ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling dikke knuf.
Goeiemorgen stelletjes beppers! Ik heb de boel "even" bijgelezen, eens kijken wat ik onthouden heb. @ Karagöz: wat een prachtige foto's weer Misschien dat ik zo'n shoot ook wel zie zitten... Ik woon vlakbij je, in Schiedam. Doe je ook 2 kindjes? Want lijkt me leuk om een foto te hebben met Luka en Twan samen... En dan wat foto's apart van de knullen. En misschien een gezinsfotootje Wat een gedoe met je familie. Wel fijn dat je schoonfamilie wel leuk is. @ Sann: gezellig dat jullie naar je vriendin gaan! Hopelijk gaan jullie gezellig het oude jaar uit en het nieuwe jaar in! Ik gun het je zo! @ Ktje: wat vervelend meis dat Ryan een ontstoken oortje heeft. Dat doet erg veel pijn. Kan me voorstellen dat je erg schrok. Hopelijk is hij er snel vanaf, en kan voor jullie het echte genieten beginnen. @ Blinky: fijn dat je bv zo goed loopt meis! @ Mamavansepp en Sann: hier ook zo'n plek op Twan zijn beentje. Zijn we vorige week achter gekomen. Zit er nog niet zo lang, want ik kijk altijd even naar mijn kids met douchen badderen etc. Hij zit op zijn dijbeen aan de achterkant en is zo'n 3 cm in doorsnee. Heel licht maar toch. @ Mejojo: das dan weer minder dat je zoontje zo vroeg wakker was. Hier was Luka vanmorgen ook om 6u op. Dat gebeurt echt "nooit" eigenlijk. Hij had buikpijn. Tim is eruit gegaan en ik werd om 10u wakker... Hopen dat hij snel weer tot half 8 slaapt. Verder weet ik het ff niet meer. Als me nog iets te binnen schiet dan reageer ik wel weer. Wij gaan om 17u naar mijn vader om daar oud en nieuw te vieren. Gezellig! Ik heb er zin in. Mijn pa is nu oliebollen en appelflappen aan het bakken En we doen dan meestal spelletjes, als Risk, triviant, sjoelen etc. Tim heeft 2 kindervuurwerkpakketten gekocht, dus die gaan we vanavond ook even afsteken. Vindt Luka vast heel mooi! Allemaal een geweldig uiteinde en begin van het nieuwe jaar!!! Liefs