ik krijg net een mailtje dat bij mijn favoriete kinderkledingwinkeltje 70% korting is dus ik ga zo eens even lekker op pad om te shoppen voor Izzy!! Tot later dames @blinky fijn om te horen meid dat je zo'n gezellige week hebt gehad met je mannetje!!
ik ben aan het bijlezen en kwam dit tegen. in Marokko gaan ze ook heel anders met zwangerschappen om, nou ja, bevallingen. iets van 60% is daar een keizersnede bijna alleen op het platteland bevalt men op natuurlijke wijze. de artsen laten iedere vrouw namelijk geloven dat er iets aan de hand is. wat vertellen ze niet altijd. maar dat je kind niet goed ligt of dat je bloeddruk te hoog of te laag is, of gewoon een andere verzonnen reden. met als doel dat je een keizersnede wordt opgedrongen. waarom? dat is een operatie en daarvoor krijgen de artsen meer geld betaald :x en als (aanstaande) moeder maak je je natuurlijk druk om wat ze zeggen en wil je het beste voor je kindje. dus iedereen gelooft dat een keizersnede moet. de vrouw van mijn zwager bijv was een paar dagen over tijd, en dat was de reden dat ze naar het zkh moest voor een keizersnede. vrijwel mijn hele schoonfamilie bevalt dmv keizersnede (ze waren dan ook geschokt dat ik geen keizersnede had gehad EN ook nog thuis was bevallen ) maar goed, het is wat he. ze doen alles om mensen geld uit de zak te kloppen daar...
goed nieuws! oh, ik gebruik nu Friso Extra trouwens. helaas is er niets van te merken, Isra wil gewoon nog om de 4 uur drinken. ze is gewoon een pittig (en hongerige) tante
@pisum... jeetje eigenlijk schandalig zeg... geef mij maar een natuurlijke bevalling... in turkiye is het volgens mij niet zo... @stemmen, bedankt voor het stemmen meiden... lief van jullie... @zieke, heel veel beterschap en rust en ziek maar goed uit...
ik ga binnen kort een portofolio maken voor mijn fotografie. een vriendin van me kwam op het idee... en dan de prijzen er bij zodat ik het ook op school kan laten zien... misschien dat er nog meer klanten komen... ik wil gaan sparen voor een nieuwe camera met nog meer functies en meer megapixels...
Ego: ben een paar dagen afwezig geweest, we zijn met oud en nieuw vrij onverwacht nog naar mijn ouders gegaan. Het was wel gezellig, ze zijn echt helemaal dol op de kids. R en I hebben nog verlate sinterklaaskadootjes gekregen. Man wat een verwennerij. R werd rond 23.50 wakker van het vuurwerk. Hij was er niet bang voor, maar wilde ook niet meer gaan slapen toen het geknal over was, rond 1.00 uur. Bleef maar huilen en roepen dat hij uit bed wilde, naar buiten, etc. Hubbie is bij hem gebleven tot 1.45 en is toen maar bij R in de kamer gaan slapen. R is toen de hele nacht om het half uur ofzo wakker geworden dus hubbie was helemaal brak zaterdag. En R was om 7.30 gewoon weer klaar om op te staan... Ik was de halve nacht bezig met I, die gelukkig wel door het vuurwerk heen sliep, maar verder 'gewoon' rond 2 en 6 uur wakker werd om te drinken en tussendoor nog 2 keer voor een poepbroek. Dus we zaten allemaal half te slapen op 1 januari
Pfffffff dat klinkt inderdaad als een heerlijk nachtje zeg .. ben je nu wel weer een beetje uitgerust? Wel leuk dat ze zo verwend zijn door je ouders!!!
ja de nacht van zaterdag op zondag werd R tenminste niet meer wakker, en afgelopen nacht ook niet. en I wel maar dat ben ik inmiddels al bijna gewend dus ik ben nu wel weer wakker
bedoelde mutsjes, typte gisteravond op me mobiel en heb automatisch woordenboek dus hij had verkeerde er neer gezet zag ik nu pas. hahahah. foutje gr
ja mannen zijn niet zo`n praters he....hier merk ik het gelijk als er wat is en dan vraag ik het 1000x en anders laat ik m maar even zijn.. Daarbij is het voor de man ook niet niks een baby krijgen
jawel hoor. gelukkig wel. begin bijna te wennen aan die gebroken nachten, pfff alles goed met jou karagoz?
hier gaat het redelijk... heb weer last van mijn rug wat nog steeds niet over is... nihat slaapt de ene nacht goed en komt maar 1 keer voor zijn voeding, de andere keer 2 keer... ben er nu ook wel gewent aan... is het druk op je werk?