Welkom, nog gefeliciteerd met je 2ling heertjes... met hoeveel weken zijn ze geboren..? Verder helemaal gezond en wel?
Welkom linnepinneke!! Leuk een tweeling! M'n schoonzusje is eind januari uitgetekend en hier zit nog een tweeling mama (jane, 2 meisjes) Vind je het zwaar? En af en toe even foto's spammen
#zwaai# Heb heel klein stukje bijgelezen. Amigo wat bale dat het nog niet goed gaat met je ventje. Hier vooral druk en zp schiet er dan bij in. Denk geregeld aan jullie maar iedere keer bij lezen en al helemaal reageren lukt niet....
Welkom linnepinneke. Gezellig. Mn vriendin heeft ook een topic in de lounge geopend waar je een kaarsje voor haar kunt branden of sterkte kan wensen.
amigo wat vreselijk toch weer.hopelijk is er snel duidelijkheid sann sterkte voor de man van je vriendin hadassa fijn dat je hondje er weer is, hopelijk trekt hij gauw een beetje bij qua angst enzo linnepinneke welkom! vanmorgan giga drukke spits in huis, valentijn zat te zeuren dat ie niet wou eten , aankleden enz.. madelief had zich wéér helemaal onder gepoept (lang leve de dure pampers) en wou maar geen fles... heb even geshopt voor de kids en bij uwv geweest, pinnige tante! volgens haar had ik geen pnd maar een aanpassingsstoornis had t even opgezocht op internet maar er zijn wel zeker dingen die met elkaar overeen komen ( en zo steken hun weer 30 procent in de zak ) moet over 6 weken weer komen ze zat vreselijk te pushen over hoe ik alles maar weer ''gewoon''moest gaan oppaken enzo... en ik moest vragen om betere begeleiding en maar aan de antidepressiva liep dus een nogal perplex de deur uit daar... nou ik ga ff eten koken. lekkere hutspot!
De jongens zijn met 34+6 weken geboren met 1910gr en 22850gr, gelukkig helemaal gezond alleen heeft Noah een liesbreuk. Gisteren in het sophia geweest en meneertje wordt binnen 2 tot 6 weekjes geopereerd. Daar krijg ik nog bericht over! Zwaar tjsa toen de mannen tegelijk krampjes hadden en ik alleen thuis was zat ik wel eventjes met de handen in t haar hoor!!! En dr zitten dagen bij dat er geen land mee te bezeilen valt maar dat heb je ook met 1 kindje hahaha Maar geniet super van mn kerels!!!
echt serieus hij heeft 1 uur en 15 minuten liggen drinken. meestal ligt hij zo´n 20 minuten te drinken en daarna nog wat te sabbelen, maar nu heeft ie constant gedronken. hij moet dan toch wel erge honger hebben gehad lijkt me
Ja, allemaal hun eigen karaktertje (met wat gelijkenissen natuurlijk) Laura is de oudste, de chef van 't huis , heel verstandig en creatief. Jarne is de rustige, een stiekeme deugniet en weent snel. Jesse is de grote deugniet en de grootste knuffelbeer van allemaal. Laissje is enorm lief en schattig, maar vindt het toch o zo leuk om vaak te huilen en ellendig te doen En Jonah is voorlopig een erg rustig, vrolijk lief mannetje
er vroeg vandeweek iemand waar je vleugels kon kopen zie deze link! angel wings baby child photo,fairy princess wings costume
voor de bv mama's kijk eens hoe leuk! (of leuk om te geven aan een bv mama) Voedings Armband VA7 Lila | Voedings Armbanden | Bluebell Kids ~ Voor hippe kids en mama`s!
Als ik je een tip mag geven....trap er niet in Jij hebt al een diagnose gekregen van je HA toch? Waarschijnlijk is datgene waar zij mee kwam beter voor het UWV. Ging jij niet naar een psych?