September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

pff dan wordt je echt gek volgens mij met 2 babies die krampjes hebben:$ respect hoor!
    Aj een liesbreuk...en een operatie..dat lijkt me wel eng:(

Tja genieten dat gaat altijd zo vanzelf met die kindjes...hoe stout of hoe moeilijk ze soms ook kunnen zijn....en lachje en he is weer goed he:D

2. Alita

Alita Niet meer actief

oh nou dan is het lang:$
    Misschien een groeispurtje?

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb idd die diagnose gehad ja...
    en ga ik donderdag mijn psycholoog bellen (want dan is ze er weer)
    en dat komt idd beter voor hun uit omdat ik ipv 100procent nu 70 procent krijg

4. Alita

Alita Niet meer actief

allemaal anders dus;) grappig is dat he hoe ze elkaar aanvullen:D

5. Alita

Alita Niet meer actief

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    er stond ook een stoffen bij en dan met z'on pettiskirt..vind ik helemaal geweldig!

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik kende het niet..vond ze wel erg leuk!

8. Alita

Alita Niet meer actief

zoals ik al dacht;)
    Ik mag er ook weer heen binnenkort.....:( kan er nu al zenuwachtig van worden:(
    Vorige keer was ook alles niet waar volgens de lieve man terwijl het in het zk werd verteld;)

Je moet in bezwaar gaan met ondersteuning van je psycholoog;)

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    rare mensen daar hoor bij het uwv
    hoe moet ik dat doen dan..

ik heb een vriendin, en zij moest notabene van het uwv maar de ziekte wet in gaan, terwijl zij zoiets had van..moet dat? ze wilde best de ww in maar is in feite op aandringen van een uwv arts de ziektewet in gegaan
    niet eerlijk eigenlijk...

10. Alita

Alita Niet meer actief

Je krijgt binnenkort een brief met de uitslag zeg maar....hierop kun je binnen 6 weken bezwaar maken...dus aangeven het er niet mee eens te zijn. Je psycholoog moet je dit verhaal vertellen en zeggen dat je in bezwaar gaat en of zij een brief wilt opstellen waarin zij haar bevindingen zet;) Stuur je dit samen gewoon op naar het UWV..

Maar vertelde die mevrouw dat het 70% ging worden of wat?

Ja UWV is niet leuk om daarheen te gaan....weet je wat ik nooit snap...hoe sommige vrouwen (die ik persoonlijk ken) het voor elkaar krijgen om gewoon afgekeurd te zijn terwijl ze alles doen:$ Ik doe niks kan niks en moet me altijd bewijzen daar...zo moeilijk he...

Tja dat van je vriendin is eigenlijk niet eens zo slecht want vanuit de zwwet kun je wel nog naar de ww gaan;) en zo hoeft niet te solliciteren enz.... maar was ze wel ziek dan? En ze krijgt meer loon ook nog;)

11. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @amigo Ik denk aan jullie meid! Ik hoop toch echt dat ze nu wat gaan vinden :(

@anne :x grrr dat Uwv! Voet bij stuk houden hoor!

@linnepinneke welkom!

@cin heerlijk dat je weer stroom hebt!

@all ik ga nu naar de sportschool ;) voor het eerst weer na zwangerschap en bevallling.. moet zeggen dat ik nog niet echt overloop van enthousiasme ;);) maar alles om weer helemaal in shape te komen.. zit wel weer in mijn oude kleding maar alles is toch een beetje slapjes zeg maar ;)

Tot later

12. Alita

Alita Niet meer actief

#3172 Alita, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2011
    @mamavansepp ah lekker hoor even sporten....8)
    Ik heb vanaf mijn 5de tot het ongeluk altijd showdansen gedaan en fitnissen enz...heerlijk!!
    Helaas kan ik dat nu dus niet meer maar wat zou ik graag met je willen ruilen:(....dus ik ben een goede stimulans hahaha denk maar aan mij!!:D

PPff wat afvallen zou niet slecht zijn.....;)

13. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ok nou an wacht ik die brief wel af...

tis ook onbegrijpelijk hoe sommigen dat doen...

of mn vriendin ziek is?? ze is wat gestresst door omstandigheden zeg maar en ze is bezig om zwanger te worden..dus of ze ziek is...ze is in staat om normaal te functioneren in een bedrijfsleven

14. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    linnepinneke: WELKOM!!!. Leuk nog een tweeling erbij...
    en idd wel af en toe een foto spammen. Kan me voorstellen dat je erg tegen de operatie opziet... he bah helemaal als ze zo klein zijn, Ik heb er ook veel moeite mee gehad vooral als je nog geen datum hebt en er maar tegenop ligt te hikken(geen idee op dit de goede uitdrukking is, maar je zult me wel begrijpen)

Mama van sepp:: sport ze....Ik moet ook, meja hier nu echt geen fut voor.

Cind fijn dat je tenminste nu voor de avond weer stroom hebt...Je weet toch wanneer vroeger de meeste kindjes werden gemaakt ;)

UWV::: grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:x:x breek me de bek niet open !@#$%

Amigo: lieverd... zeker niet leuk dat jullie mannetje nu weer daar ligt... MAAR hopelijk gaan ze er nu gewoon(potverdikkeme) achterkomen wat die kleine man mankeert... zodat hij nu geholpen wordt en jullie lekker kunnen genieten!!

15. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @cin :( he klote is dat zeg! Als je wel wilt maar niet kunt! Ik heb ook altijd veel gesport maar ik heb gewoon even moeite met opstarten.. Maar nu ik geweest ben vind ik het toch wel lekker en heb ik de smaak ook wel weer te pakken. ik ga donderdag weer en zal aan je denken ;):D

@ktje Lieverd ik kan me voorstellen dat je daar gen puf voor hebt! Ik vind zelf ook dat je wel goed in je vel moet zitten als je wilt sporten, ik heb het geprobeerd toen ik thuis zat met een angst/paniekstoornis en depressie nou dat was geen goed plan zeg.. pff oik voelde me alleen mar slechter! Dus ik zou zeggen wordt eerst maar weer eens een beetje jezelf, het sporten komt wel weer! Knuffel

16. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Ik ben thuis.. Heb met lood in mijn schoenen maar besloten om vanacht thuis te slapen, maar denk dat nu ook het punt begint aan te breken dat ik echt mezelf niet mag vergeten, anders zak ik straks dieper weg.. Ga dadelijk na bedje, morgenvroeg weer vroeg de wekker en dan weer terug na Finn.. Heb net gebeld, hij ligt nog lekker te slapen..

Hadden ook nog eens het nadeel dat Finn met een ander kindje op 1 kamer ligt, een baby van 6 weken oud, die ook alleen maar huilt.. Dus als ik daar was gebleven had ik zowiezo geen oog dicht gedaan, maar voel me ergens wel een slechte moeder, moet maar in mijn achterhoofd houden dat hij goed verzorgd word..

Slaap lekker allemaal..

17. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Amigo... ja moeilijk is dat, maar vergeet niet dat mocht het nodig zijn je zo bij hem bent...

Ik ga je mijn nummer geven... Ik woon vlak bij het zkh... Dus als er eens iets is... dat je even weg wilt daar, of weet ik wat... Broodje eten, voor mij part hier lekker even in bad wilt(we hebben lichttherapie) of gewoon om even je verhaal kwijt te willen kun je me altijd bellen/smsen/langskomen

dikke knuffel voor jou

18. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    dubbel geplaatst :(

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Anne ja even afwachten maar...
    @ktje ja idd hahah en nu nog!!
    @Amigo gekkie slechte moeder kom op nou!! Ik vindt het heel er sterk van je dat je naar huis bent gegaan meid...ik denk ik wel de juiste beslissing...Er is daar altijd iemand aanwezig voor je mannetje...heel veel sterkte meid en je bent een topmama!!

Meiden fijne avond!!

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wie weet. verder is hij niet klagerig of iets, dus zal geen regeldagje zijn denk ik. hoewel hij wel nu max 3 uur tussen de voedingen laat overdag

Deel Deze Pagina