September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ cindy, geniet morgen van zijn eerste vrije zaterdag ;)

@ sann,ja joh, kon er ook nog wel bij hé, jammer van het aanrechtblad :(

hopelijk kan de verzekering hierin iets betekenen.

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    dat was mijn eerste reactie ook van hoe kom je dr ook bij om zo op het blad te gaan snijden. Maarja, ze vond het echt heel rot dus dan kan ik niet boos blijven hoor. Gebeurd is gebeurd. Baal er ontzettend van want dan moet weer de boel overhoop en het fornuis er uit want er moet echt een nieuw blad op. Maarja, er zijn ergere dingen, niemand gewond geraakt gelukkig.

3. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje wat erg! Niet zo slim van je moeder eigenlijk:(

4. Alita

Alita Niet meer actief

doen we:D
    pff volgens mij is het nog langer geleden hahaha

5. Alita

Alita Niet meer actief

idd kijk wat de verzekering zegt...

6. Alita

Alita Niet meer actief

idd;)

@anne *** meid!! Wat voor een medicijnen heb je dan? Ibroprufen is toch alleen een pijnstiller?

7. Alita

Alita Niet meer actief

zo nu snel weer tvoh kijken!! even snel dochter in bed gelegd haha;)

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha idd :D

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    eerlijk gezegd geen idee! Hij Wilde van me af omdat ik partime wil gaan werken dus niet echt een gegronde rede. Heb er een advocaat opgezet en er een mooie vergoeding aan overgehouden ;)

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    @Cindy lief dat je het vraagt. Hier gaat het weer goed. Jesse was in de kerst vakantie een week goed ziek 41 koorts net een dood vogeltje. Zo zielig. Na een AB kuur knapte hij weer op gelukkig. Daarom was ik er ook weer ff niet ;).

Didi doet het ook super! Ze is nu 62 cm en 6000 gram. Ze slaapt heerlijk van 23:30 tot 7:30 uur. Het is een heel vrolijk en tevreden meisje.

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden bedankt voor al jullie succes wensen voor mijn sollicitatie. Ik was eigenlijk aangenomen maar heb uiteindelijk zelf née gezegd. Ik krijg vanaf 1 feb een uitkering die meer dan 400 euro per maand hoger is dan het salaries dat ze boden.. Niet zo'n moeilijke keus dus.

Didi gaat net als Jesse vanaf 1 feb ook naar onze gastouder zodat ik me volledig kan richten op mijn studie en hopelijk daarna voor me zelf kan beginnen.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oeh meid laat je alsjeblieft niet zo afwimpelen hoor. dat proberen ze altijd bij het uwv. jij en ook zeker zij mogen een pnd niet verwaarlozen hoor. als je arts zegt dat jij een pnd hebt dan hebben zij die diagnose maar te accepteren. ze weten het goed te brengen daar, maar maken er gebruik van als je niet zo sterk in je schoenen staat. niet mee akkoord gaan hoor meis

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny ligt al weer 45 minuten te brullen in zijn bed. heb hem om 21.15 bv gegeven 45 minuten, maar hij is dus weeeeeer niet uitgedronken. dat is steeds vaker met zijn laatste voeding. ik ga hem maar weer pakken en aan de tiet leggen pfff
    weltrusten

14. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
  15. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Wendy: jammer dat het salaris zoveel minder was. Als je er zo op achteruit gaat blijf je nog wel van de ww een aanvulling krijgen he.
    @Blinky: pff vermoeiend. Hoop dat ie snel lekker is gaan slapen.
    @Amigo: balen dat er nog geen verbetering is. Ik hoop dat dit weekend er wat goeds gebeurd zodat jullie niet naar Maastricht hoeven.

Pffff Ivy wordt steeds vroeger wakker zeg. Nou stond ze om kwart over 6 al te roepen en wilde niet stil worden tot we beneden waren. Mn ogen zitten nog half dicht.

16. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    klopt..
    heb ibuprofen 600 en antibiotica
    heb nog steeds een dikke kaak :x

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heb gestemd hoor!

hopelijk heb je snel duidelijheid meid

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    misschien kan je de laatste voeding afkolven en in een flesje doen met wat rijstebloem ofzo

wel een goede nacht gehad?

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    had mn psych willen bellen donderdag, maar had zón enorme kies/kaak/oor/hoofd pijn...

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    groot gelijk

welke studie doe je dan?

Deel Deze Pagina