natuurlijk dat is ook. Ze deed het niet express en geen gewonden. Maar nu moet je weer je keuken overhoop halen en dat kan jij nu niet hebben... dikke knuff
@amigo... ik hoop dat er snel verbetering is meissie, arm ventje toch. Ik heb op je knappe jongen gestemd
hij kreeg om 21.15 voor het eerst bv. heeft vanaf 22.00 continue liggen huilen. heb hem om 23.15 weer bv gegeven. toen heeft hij tot 0.00 continue liggen huilen en daarna is ie van vermoeidheid in slaap gevallen. wel heerlijk doorgeslapen tot 9.00, dus ik mag zeker niet klagen. ik vond het alleen zo´n fijn idee gisteren dat lefert en ik weer eens een ontspannen avond met zijn 2en zouden hebben, omdat denny vroeg zijn laatste voeding kreeg. dat viel dus ff flink tegen. bij jou was het vandaag wel heel vroeg zeg. dat is echt flink balen
ja hoor geslapen van 0.00 tot 9.00. ja ik kijk het nog een weekje aan, misschien is ie weer een beetje aan het regelen. maar anders denk ik er ook aan om mss eerst een beetje in een fles te geven en daarna nog even aan de borst om in slaap te vallen
@Jinne; ik heb de overslagrompers van petit bateau. Ze zijn wel een beetje prijzig, maar ik vind ze erg fijn. Silbeeb word ook echt niet blij van die over het hoofd rompers @Cindy; geniet van jullie zaterdag @Blinky; heb niet echt verstand van bv maar mijn neefje hing 's avonds ook altijd urenlang aan de tiet. Schijnt dat wel meer beebjes dat doen, clusteren noemen ze dat. @Anne; hoe is het nu met je kaak? @Wendy; met wat voor studie ben je bezig? @Amigo; wat vervelend dat ze nog steedsgeen oplossing hebben. Dan maar naar Maastricht. Hoe gaat het nu met jou, trek je het nog een beetje? Silbeeb heeft gisteren haar stembanden ontdekt. Heeft echt de hele dag gekakeld. Zo gezellig! Vannacht om vijf uur begon ze ook zo te kakelen, dacht dat ze misschien wel trek had, maar ze lag gewoon vrolijk te spelen en na een kwartiertje ging ze gewoon weer verder slapen.
heerlijk he dat ze zo lekker kletst. daar kan ik met denny ook zo van genieten. ik kan ook zo om lachen soms, de geluiden die er dan uitkomen. ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee had wat clusteren precies betekende hoor, maar dat zou het dan best eens kunnen zijn
aaah zielig voor je zoontje...koorts vindt ik altijd erg! Maar opzich is het einde van ziek zijn dan wel in zicht! Hier zijn we ook ziek geweest Lekker als ze doorslapen s`nachts he
'nee daar ben ik idd ook niet zo gelukkig mee. Word wel betaald door de verzekering maar geeft wel weer een hoop rommel
nou dat ik zeker jammer. zo'n avondje samen is zo heerlijk ff he. Hoop dat het vanavond dan wel lukt. Het ewas hier idd veel te vroeg
Ik ga maar weer s tussen de bedrijven door verder met mn mp advertenties. Heb er al 39 en moet er nog een stuk of 15 denk ik
kaak is nog steeds dik..pff.. antibiotica heeft dacht een dag of 2 nodig voor het begint te werken, dus heb nog goede hoop haha...(lacht als een boer met kiespijn) mp advertenties lopen hier ook goed, had er 93 en moet elke week wel een paar pakketjes versturen, en als het goed is word er vandaag ook weer een aantal kledingstukken opgehaald
wij zijn sinds gister trouwens overgestapt van bronwater naar leidingwater..ben benieuwd of het nog een effect zal hebben