hey meiden... voel me zo beroerd vandaag, hoofdpijn, rugpijn, keelpijn, spierpijn van de fysio vanaf donderdag en voel me gewoon slapjes... ik ga zo op de bank liggen nu nihat nog slaapt... fijne dag iedereen
Oh wat sneu voor jullie manneke! Mijn ervaring met het ziekenhuis is heel goed geweest...gelukkig! We hebben zelfs heel leuk contact over gehouden met de ouders van ons buurmeisje. Het was erg spannend van te voren maar alles is heel goed gegaan. Heel veel sterkte meid
oh zonde zeg! ik heb ong hetzelfde gehad met ons blad. We hadden de keuken nog geen maand en manlief liet er een half natte vijzel van gietijzer op staan. Toen ik dan maar eens het blad heb schoongemaakt kwam ik er dus achter dat er een hele grote zwarte plek onder zat van de roest Helaas na veel schuren en weer olien zit het er nog
ik heb er nu 50 maar nog steeds maar 1 ding verkocht. Verder ook geen biedingen. Ben misschien te ongeduldig
de ontlasting kan wat vaster worden ervan. Vervelend trouwens joh dat je nog steeds zo'n pijn aan je kaak hebt.
he bah joh. Lekker een pracetamolletje en naar bed. Tis weekend dus kan je man voor de kids zorgen en jij ff uitzieken.
handig ja als je grotere maatjes hebt waar je niks meer mee doet, maar ik heb alleen kleine maatjes vooral
hoi meiden, heb niets gelezen, hier een enorme hangdag haha, vannacht vond zoonlief het nodig om te gaan poepen om 02.00 uur en vervolgens rond half 6 pas weer te gaan slapen en vervolgens weer om 7 uur wakker worden, dus vanochtend heb ik in bed gelegen tot 11 uur manlief ging eruit voor zoonlief, nu ben ik koekjes aan het bakken met zoonlief, hierna gaan we even naar de kinderboerderij en daarna even naar mijn ouders, daarna weer naar zijn vader. ik ben net ook gebeld door mijn mams.... mijn schoonzus is nu aan het bevallen...ze ligt in het ziekenhuis met weeen en gebroken vliezen, duurt dus ook niet lang meer. nou ik ga er gauw weer vandoor
meiden mag ikjullie ff om hulp vragen. Ik krijg net een mail van iemand die geïnteresseerd is in meerdere dingen die ik op marktplaats heb staan en vraagt wat ik voor eht totaal incl verzenden wil hebben. Wat zouden jullie voor al deze dingen bij elkaar vragen? Dit dan incl 6,75 verzendkosten. Marktplaats.nl > superleuk pakje! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Marktplaats.nl > leuk setje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Marktplaats.nl > lekker zacht vestje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 Marktplaats.nl > mooi limegroen nijntjebroekje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 Marktplaats.nl > superleuk Bennetonshirtje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Marktplaats.nl > lief shirtje van Feetje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50 Marktplaats.nl > leuk lila setje met vestje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50
sann 17,50 excl vzk ??? ofzoiets zal ik je een tip geven! zet bij elke adv..kijk ook eens bij mijn andere adv voor veel meer baby kleding! geloof me dan heb je snel meer bieders ik heb gemiddeld zeker 5 biedingen/mails per dag t gaat hier echt als een trein (vandaag weer voor kleine 40 verkocht)
17,50 is wel vrij weinig denk ik. Dat feetje en bennetonshirtje en dat dikke pak waren best prijzig. Ik heb haar gemaild wat ze zelf in gedachten had.