September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @karagoz Vrijdag was het allemaal een beetje in de soep gelopen dus ik heb Pisum maar even in de vluchtigheid gezien ;):) aanstaande dinsdag ga ik nu bij haar langs dus dan spreken we het even af :)

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfff ik was in slaap gevalen op de bank zeg. Werd wakker omdat Ivy ineens bovenop me sprong. Schrok me rot. Lekker wakker worden. Voel me nu helemaal gammel

3. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ach getver! Ja dat is nooit lekker zeg! Vooral n iet als je net slaapt! Hoe is het met haar lip?

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    amigo is een osteopaat niet het proberen waard?

5. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg

Ben ik al onder behandeling..;)

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Zo ben weer wakker, vlieg nu weer door na het ziekenhuis..

Mamavansepp thanks voor je tips! Ik kaart het allemaal aan, je zult maar net zien dat het dat zal zijn..

Dikke knuffel voor jullie allemaal..

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    even geen tijd om bij te lezen. gister een hele dag bij vrienden geweest. wa super gezellig. en vandaag zijn we de verjaardag van mijn zusje aan het vieren, terwijl ze zelf weer terug ziek naar bed is gegaan. arme meid

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ok en hebben hun nog een reden?

9. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Echt zo erg.... ik ga er zelf bijna om huilen... Sterkte lieverd!

10. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Dank je voor je reactie....

11. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    He rot zeg dat ze zo vies gevallen is.... sterkte ermee! Gaat het nu weer wat beter?

12. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik heb geen ervaring met al die medicatie en een reflux bij baby's. Voel me een beetje onnodig dus nu... maargoed, ik wil je alleen maar zeggen dat ik je heel sterk en moedig vind, jij en je mannetje... Jullie zijn samen een superteam!

Dikke knuffel,

Hadassa

13. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Haha, ja dat heb je met kindjes he....

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Gefeliciteerd met je zusje Blinky, sneu dat ze zelf ziek is!

15. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @annekulpe.fijn dat weer beter gaat met je kaak.
    @buddy mama van sepp,veel plezier dinsdag met pisum.
    @buddy k,tje hoe gaat met Jou.
    @blinky,leuk dat jij donderdag weer begint.zit je er al lang op.
    @cindy,ja kan idd gebeuren maar komt allemaal door die kl*te pillen die hij slikt.
    @ amigo,idd goed zo meid op je strepen staan daar in zh.finn is geen speelgoed.hopelijk komen ze er vóór lieverlee een x achter wat hij heeft. Kan Filmpje niet op me mobiel zien maar geloof dat het idd niet fijn is om je kindje te zien.je kan am genoeg uit de foto,s halen. Is zantac niets.dit krijgt lizzie voor der reflux. in ieder geval heel veel sterkte.

@all.hele weekend bij schoonouders in het westen geweest.was erg gezellig.was half jaar geleden dat we daar waren.hun zijn wel paar x hier geweest hoor.lizzie is nu wat huilerig,waren veel nieuwe indrukken.maar morgen lekker zwemmen met der.heb er zin in.hopelijk vind zei het ook leuk.

Hoe gaat het vóór de rest met de andere meiden en kids.
    Fijne avond allemaal.
    liefs x

16. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    En mejojo nog gefeliciteerd met je nichtje.
    En sann vervelend tand door de lippen.gaat het nu beter met der.

Nou volgens mij heb ik nu iedereen gehad en anders sorry.
    Liefs

17. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    He buddy! Fijn dat je zo een gezellig weekend gehad hebt! En idd soms kunnen die kleintjes heel onrustig worden van zoveel indrukken. Veel plezier morgen met zwemmen!

18. Mama van Sepp

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    @mejojo Gefeliciteerd met je nichtje! Heeft ze een mooie naam gekregen? En heel goed dat jullie de eer aan jezelf hebben gehouden en toch gewoon zijn gegaan! Je moet je nooit gaan gedragen naar het gedrag van anderen maar gewoon dicht bij jezelf blijven :)

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ojee, wat was er geberud dan?

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    vanmiddag naar een besnijdenis feest gegaan van een vriendin van me. Het was gezellig maar was ook wel lbij dat ik thuis was. Heb haast geen stem meer over, ik voel me nog steeds ziek, hoesten doe ik nog steeds en mijn keel begint pijn te doen. Gelukkig was nihat rustig en heeft hij gewoon netjes gedronken en geslapen. Tamer heeft lekker gespeeld dus ik had het rustig. Morgen maar een simpel soepje maken want uitgebried koken heb ik echt het energie niet voor... Ik haat het om ziek te zijn want alles gaat gewoon door bij mij. Als ik me morgen nog zo voel dan laat ik tamer overblijven op school zodat ik kan gaan slapen in de middag.

@amigo. heel veel sterkte meid. Het is zo zielig voor kleine finn en dan ook nog op de manier waar op hij huilt. Het breekt je hart is een baby zoveel pijn heeft. Ik denk dat er toch iets mis is met zijn darmen en/of maag. Missschien dat hij toch van een stof allergisch os waardoor zijn lichaam er niet tegen kan... heel veel sterkte en rust zelf ook uit natuurlijk... dikke knuff

Deel Deze Pagina