September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @amigo... hoe is het met jullie
    @sann... heerlijk dat ivy naar school gaat, heb je even een paar uurtjes rust.
    @mamavansepp... beterschap meis. valt niet mee he ziek zijn als je kinderen hebt...
    @pisum... alles goed met jullie?

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    @karagoz: ja gaat wel, ben beetje moe ;) en weer (nou ja, nog steeds :D) geirriteerd door het prutswerk van mijn collega. waar ik nu alweer uren mee bezig ben *zucht* ach ja...

3. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Je ziet nu veel beter, als direct na de operatie, dat het is opgebouwd uit twee helften. De linkerhelft valt meer naar beneden dan de rechterhelft en de 'spleet' trekt de hele lip wat omhoog.
    Net na de operatie was dat veel minder

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    jinne wat heeft jelle prachtige grote ronde ogen!

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    dank je wel

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ anne, hoe gingen de prikken?

@ktje, jou vent is lekker gegroeid !! heerlijk,

@jinne, mooi ventje, maar indd wel snel die kinderstoel, onze dochter zit ook al af en toe in de kinderstoel maar wel van fisher price,die kan bijna plat.

het kan op latere leeftijd veel last bezorgen bij zo'n kind.

@peace, hoe ging bij jullie de prikjes ?

@kledingmaatjes, dochterlief zit hier nu officieel in 62, 56 is haar echt te klein. 62 zit nog wat ruim... maarja daar moeten we het maar mee doen. :p

@mamavansepp en karagoz, beterschap meiden !!

@sann, fijn dat ivy het zo leuk gehad heeft :D:D

hoe gaat het met jou ?? wanneer komt je vent weer thuis ?

@ hier, wij hebben net het eten op, ik ga zo even gauw met zoonlief nog naar de supermarkt om de hoek,

oh trouwens.... 8 feb is zoonlief jarig, nu hebben wij een aantal buurmeisjes waar hij veel mee speelt buiten, dus die willen wij ook uitnodigen, dit doen we denk ik op een andere dag als de familie omdat het anders zo druk word....ook voor dochterlief,

maar iig.... we maken dus uitnodigingen.....ook voor de familie denk ik...... maar zou het heel lullig zijn als we schoonmoeder geen uitnodiging sturen,

ik bedoel ....wel een uitnodiging sturen kan haar angst om bij ons te komen misschien iets wegnemen.... misschien is ze bang om weggestuurd te worden, en dan weet ze ook dat WIJ het iig niet kwaad bedoelen en dan zal ons nooit iets kwalijk genomen kunnen worden dat wij haar bij de kleinkinderen weg willen houden,

aan de andere kant...en vooral manlief voelt het zo, denken we : stik erin.... mooi niet dat je uitgenodigt word, en dan houden we de kinderen maar lekker bij je weg, de laatste keer waren ze ontzettend bang voor je, en dat mogen we onze kinderen ook niet aan doen,

pfff ik weet het niet.....

7. veronique2005

veronique2005 Niet meer actief

................Ik breek even in...............

Weet iemand als iets over finn van amigo???
    Ben benieuwd wat ze gaan doen, arm kereltje.

........................breekt weer uit.................

8. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ach arme meid, wat vervelend om te lezen zeg. Denk ook dat het komt door het thuiszitten, wat ook niks voor jou is denk ik. Heb je al zicht op een leuke baan of nog steeds niet?

Sterkte iig meid!

Knuf!

9. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Ik heb ook geen sms met nieuws van Amigo.... :(

10. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb a.s.Vrijdag weer een sollicitatie....ik hoop zo dat het wat word!

11. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    vandaag bij cb geweest
    mn ego is weer even gestreeld met valentijn, hij doet het super goed! hij heeft een prikje ( de laatste) gehad en heeft geen kik gegeven! is in 9mnd 9,5 cm gegroeid
    hij zag er gezond uit en was aardig bij de pinken...

madelief ook haar prikken gehad, ze moest even flink huilen, maar kon haar als snel troosten, thuis flesje gegeven en lekker naar bed gedaan, ze is gelukkig tot zover niet van slag
    ze weegt nu 6,1 kilo en ze is 61.5cm lang! ze had een flinke groeispurt gehad
    ook zij zag er lekker gezond uit en verder niks geen op of aan merkingen

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    oh ja
    mn tante is vandaag ook geopereerd aan baarmoederhalskanker
    operatie lijkt geslaagd te zijn

13. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    tja aan de andere kant zou schoonmoeder zich ook erg ongewenst voelen als ze niet uitgenodigd zou worden.
    Misschien als het wat drukker is is je schoonmoeder minder eng omdat ze dan ook nog andere dingen te doen heeft?

Zoals ik al zei is zoonlief alleen maar bezig met zitten. Als hij bij je op schoot ligt doet hij zijn benen omhoog en zijn romp omhoog. Hij wil alleen maar zitten...dus elk kind zijn eigen ding hoor....de een kan al bij 3mnd rollen en de ander weer wat anders. Zou het ook niet doen als hij niet zo'n ontzettende drang had hiervoor...dan kan 3x in de week 10min in de kinderstoel ook geen kwaad. Ieder zijn eigen ding.

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    wij hebben een afgesloten box :D moet die kat met zn vieze haren niet in de box hebben

15. Popkoorn

schoonmoeder heeft zich al 3 maand niet laten zien, en al 4 jaar doet ze gemeen tegen mij en mijn man, dus vandaag dat we het nu ff moeilijk vinden,

tja mijn dochter gaat wanneer ze bij ons op schoot ligt, of in haar wipper uit helemaal uit zichzelf zitten, maar persoonlijk vind ik het nog te vroeg om echt al een hapje in een stoel te eten, maar goed jullie kennen jullie kindje het beste, en ik weet ook dat je vast wel naar je kindje kijkt etc.

16. Popkoorn

gelukkig lijkt de operatie geslaagd !

en fijn dat ze er tot dusver nog weinig last van heeft. :D

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    peace hoe was t bij jou met de prikjes?

karagoz beterschap en nog iemand beterschap! was ff vergeten wie...sorry...

ga valentijn zo ff onder de douche zetten en lekker het bed in doen
    dan ga ik even met de beentjes op de bank..

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ben er erg blij om!
    hopen dat dat het dn ook de goede kant op blijft gaan

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Hey meiden,

Prikjes zijn weer goed gegaan.. al is ze wel een beetje huilerig..S. weegt nu 6 kg en is 61,5 cm. Ze groeit goed :D

@Anne: Da's een goed bericht van je tante! Fijn dat de prikjes bij Valentijn en Madelief ook goed zijn gegaan!
    @Mejojo: Pff lastig geval wel of geen uitnodiging sturen.. gelukkig heb je nog even de tijd om erover na te denken.
    @Jinne: Spannend je sollicitatie, ik ga voor je duimen. Wat is Jelle een prachtig ventje!
    @Mamavansepp: Hoe is het met jouw sollicitaties? Beterschap!
    @Karagoz: Beterschap!
    @Is er al nieuws van Amigo?
    @Sann: Fijn dat Ivy het zo leuk heeft gehad op de PSZ.
    @Iedereen die ik vergeten ben; sorry!

20. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @Hadassa; toch ziekjes? ondanks die megastoot aan vitamientjes?

@mejojo; hopelijk lukt het met overzetten van de fotoalbums. Ben je de foto's anders kwijt? of heb je nog een back-up

@Amigo; hoop toch zo dat ze vandaag een plan voor Finn hebben bedacht! Hou vol he meid!

@Peace; en.... goed gegroeid?

@Karagoz; beterschap!, wel lekkerdat je schoonouders tamar meenemen, hoop dat je zo een beetje kunt uitzieken

@Sann; en hoe heeft Ivy het gehad op de psz? ze is vast doodmoe nu

@Sabbe; zoooo, wat is Jonah al een reus!

@Jinne; een extra zonnestraaltje voor jou....
    wat een mooie foto's, heerlijk kereltje zo te zien
    wat goed dat ie al in de tafelstoel kan zitten

@k-tje; he bah dat Ryan nog steedszo benauwd is. Heb je nog iets van de HA gehoord. Kan me goed voorstellen dat jeje zorgen maakt. Is toch anders nu met die hartafwijking, denk ik.

@mejojo; lastig hoor,die familiekwesties.....
    ik zou denk ik zelf iig een uitnodiging sturen (tenminste als je toch wel wilt dat ze evt komt), dan ligt de bal weer bij haar...

@Anne; fijn dat het zo goed ging met de prikjes!

Silbeeb heeft vandaag weer haar RS-vaccinatie gehad (ppffff nog vier keer) en ze woog al 6210gr!

Verder gaat ze nu al een paar dagen na haar derde fles in diepe slaap. Meestal krijgt ze rond 16.00/17.00 de fles en gaat zo'n 2 uurtjes daarna slapen. Ik heb haar tot nu toe elke keer rond 23.00 uur maar wakker gemaakt en dan drinkt ze zonder problemen haar vierde flesje leeg en gaat meteen daarna verder slapen.
    Eigenlijk wil ik 'voeden op verzoek' maar drie flesjes op een dag (zonder bijvoeding) vind ik wel heel erg weinig.
    Wat zouden jullie doen, wakker maken of toch zelf laten bepalen en lekker door laten slapen?

Deel Deze Pagina