Jeetje nu pas in 62. Ik dacht dat jouw meisje zwaarder was dan Aelinn. Lastig sm wel of niet een uitnodiging sturen. Als ik nu voor een verjaasrdag zou zitten zou ik het ook werkelijk niet weten dus kan je niet goed helpen met die beslissing meis.
wow das zeker een flinke groeispurt. Dan is ze nu iets groter en zwaarder dan Aelinn. Jij hebt dus ook afscheid moeten nemen van maatje 56.
ze had vandaag een setje aan van maat 56, enkele setjes passen nog maar t meeste niet meer en maat 62 is eigenlijk nog iets te groot, ze bungelt er tussen in
ow joh, dan vallen de mijne denk ik kleiner of zo. Ik heb Aelinn al een paar weken in 62. Zitten nog wel wat dingen bij die wat ruim zijn maar het meeste zit prima. Super trouwens joh dat ze zo tevreden waren over Valentijn.
misschien ligt dat ook wel aan het merk... noppies en feetje 56 passen de bovenkantjes al een poosje niet zo heel goed meer onderkantjes langer geld ook voor prenatal name-it en bfc maat 56 passen nog wel heel mooi
Denk ik ook zo over idd. Olliver heeft hetzelfde, die wilt absoluut niet graag liggen, alleen maar zitten wil hij. Ik zet hem wel eens ff lekker in een grote stoel, in een hoek van de stoel met een kussen ter ondersteuning, dit hoeft trouwens niet eens, zo goed zit hij al. En dan kijkt hij lekker rond en heeft hij ge grootste lol. Dus ja... als je kind het zelf ook wil, dan lijkt me dat het geen probleem zal zijn. Hij zit niet lang hoor, dat doe ik niet, maar het liefst zou hij dat de hele dag willen. Ook op schoot wil hij eigenlijk alleen maar zitten en iet meer liggen in mijn armen, alleen als hij heel erg moe is
Dank je voor je reactie... Nee niet echt ziek, gewoon hoofdpijn en niet erg fit. Maar gaat nu al veel beter gelukkig. Ben net lekker in bad geweest en zo lekker mijn bedje in. Olliver lijkt op Silbeep hoor qua voeding, hij doet ook precies hetzelfde als Silbeep. Maar wel wakker maken hoor, echt doen, ze krijgt anders toch te weinig voeding/vocht binnen. Je kan haar misschien iets eerder de fles geven en haar daarna weer laten slapen. Maar wel die vierde fles geven. Hier zit Olliver ook op een krappe vier flessen momenteel, en qua hoeveelheid schommelt dat tussen de 400 en 600 ml per dag. Dat is niet erg veel. Bijvoeding krijgt hij ook nog niet, af en toe een hapje fruit om te proeven, meer niet. Ze is ook lekker gegroeid zie ik! Super hoor dat ze het zo goed doet! Hoe is het met jou nu? Wanneer ga je met je opleidin starten? Liefs, Hadassa
Mejojo, ik persoonlijk zou wel een uitnodiging sturen, voor je eigen gemoedsrust ook. Tenzij je niet meer wilt dat ze komt en het je dan ook niet uitmaakt dat zij daar lelijk over ga doen. Daar kan je toch niks aan veranderen.... Succes met je beslissing. Cindy, volgens mij heb ik jou gemist heir vandaag... of ik heb over je berichtje heen gelezen.. maar alles goed verder? Karagoz, meid heel veel sterkte en nee, de tijd om goed uit te rusten. Anne, fijn dat het allemaal zo goed is gegaan bij het cb! Leuk om te horen he! hopelijk krijgen je hartediefjes geen vervelende bijwerkingen van de prikjes Olliver moet volgende week eigenlijk voor de tweede prikjes naar cb, maar dan moet ik naar school hoorde ik net vandaag (morgen voor het eerst naar school) dus mijn vent gaat hopelijk morgen ff binnenlopen bij cb voor wegen en de prikjes, verder gaat het prima met hem. Groetjes, Hadassa
Hallo meiden, Vandaag is het wonder boven wonder goed gegaan, hij heeft alleen net bij de laatste voeding 10 minuten gekrijst.. We snappen er maar niks van, als hij echt flinke pijn zou hebben bij het drinken, dan zou je het krijsen bij elke fles moeten zien.. Het is echt een raadsel.. Vandaag hebben ze de ontlasting weer gecontroleerd in het lab, hij had vanmorgen 1 spuitluier en hun dachten meteen dat hij een virus erbij onder de leden had gekregen.. Wat een conclusie na 1 spuitluier.. Uitslag was negatief, niks in gevonden.. We hebben op onze kop gestaan om na Maastricht te gaan maar ze zien er de nood niet van in, dat zou altijd nog later kunnen.. De endoscopie willen ze pas uitvoeren als hij bij alle flessen het uitschreeuwt van de pijn en dat is niet het geval nu.. Morgen gaan we een verder plan van aanpak bespreken.. Verder nog 'happy' nieuws.. Mijn schoonzus heeft net aan de familie verteld dat ze in verwachting is, dus ik mag het nu ook aan iedereen vertellen.. Wij wisten het al vanaf de kerstmis.. Ze heeft afgelopen week een echo gehad en bleek in verwachting van een tweeling, helaas klopte er maar 1 hartje.. Ze zijn 2 jaar bezig geweest.. Had het alleen met kerst even moeilijk.. Het werd aan schoonouders verteld, en hun barste echt in huilen uit, terwijl bij ons vorig jaar de eerste vraag was of het gewenst was.. Erg boos gevoel houd ik er aan over, of is het lichte jaloezie? Ik voelde me er in elk geval raar bij.. Vandaag is onze buurvrouw ontslagen.. Heel lief, we waren elkaar misgelopen bij het ontslag en er lag een briefje voor ons klaar met hun emailadres dat ze graag contact zou willen houden.. Erg leuk.. We hebben nu alweer een nieuw meisje naast ons liggen.. Schrik niet, het meisje is uit huis geplaatst bij de ouders en logeert nu bij een crisisopvang.. Het meisje wordt verdacht van epelipsie (schrijf je dat zo?) aangezien de mama tijdens de zwangerschap aan de drugs heeft gezeten.. Moeder is vanavond ook langs geweest, en ze mag absoluut niet alleen bij haar dochter blijven, ook moet de verpleging in de gaten houden dat de moeder haar niet komt 'oppikken'.. Nou, ik kreeg er de kriebels van.. Verpleging heeft me gerust gesteld, ze houden alles goed in de gaten en de crisisopvang blijft vanacht bij het meisje slapen.. Lekker zeg.. Fijne avond..
Ohh wat een fijn nieuws Amigo!!! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het al eerder vreemd vond dat hij niet bij elke fles zo vreselijk huilt. Maar ja, nu weet je in feite nog niks he. Ben benieuwd wat ze morgen voor gaan stellen! Gefeliciteerd met je nieuw aankomende neefje of nichtje! jammer dat er maar 1 van de 2 kindjes in leven blijkt te zijn. maar toch erg fijn voor hen. Ik begrijp je gevoel en reactie wel erg goed meid na je schoonouders toe. Stomme vraag ook aan jullie trouwens, zoiets vraag je toch niet!! Beetje jammer, maar probeer je eroverheen te zetten, het is niet jouw probleem meid! Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat zij zoveel moeite hadden om zwanger te worden en nu toch zwanger mogen zijn! Heftig he zo'n lief klein meisje en dan zo verwaarloosd eigenlijk. Ik ken het hoor, wij zijn ook pleegouders, alleen nu ff geen pleegkindje. Maar in die wereld kom je erg veel tegen idd. Hopelijk knapt het kindje snel op. Hoe oud is ze? Hopelijk hebben jullie alledrie een heel goede nacht! Liefs, Hadassa
ja bij mij ook hoor, maar ik heb 2 kleden dus dan doe ik de schone in de box en gooi ik de andere in de was. ik ben echt niet freaky schoon ofzo, maar vind het wel belangrijk dat denny geen kattenharen in zijn mond krijgt
wat fijn dat het vandaag wat beter ging. maar ze moeten niet te afwachtend gaan doen hoor in dat ziekenhuis. er moet nu onderhand wat uitgedokterd gaan worden. gefeliciteerd met je as nichtje of neefje. wel even schrikken dat 1 hartje niet klopte. rot idd dat jullie een hele andere reactie kregen vorig jaar. ik kan me indenken dat je daar wel boos om bent. wat zielig voor dat nieuwe buurmeisje zeg. pittig hoor