September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Blinkyyyyy wat was je hier weer laat aan het bijlezen ;)

2. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zag net in de agenda dat Isra om 14.15 bij het CB moet zijn. Gelukkig kom ik er op tijd achter :D

Verder ego: woehoe wat een nacht! Isra had om 21.30 gedronken en kwam toen om 04.40 weer :) Helaas was ik zelf wel vanaf 01.30 wakker omdat ik haar toen het speentje terug ging geven, en toen verwachtte ik dat ze elk moment weer wakker zou worden maar dan om te drinken...

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    morgen!

jeeejjj madelief vandaag 4 mnd!
    valentijn zo naar psz brengen
    hier niks geen bijwerkingen gehad van prikken

pisum succes bij t cb

4. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen!!!

Allereerst Amigo...dat is vreemd dan dat hij niet altijd huilt bij de fles? Dan zou ik toch denken dat het helemaal niet aan de fles ligt maar aan iets in zijn lichaampje, ik bedoel misschien zit er iets in zijn lichaam helemaal niet lekker waardoor hij soms opeens huilt?
    Jeetje wat een moeder de ene naast jullie! Dat ze dat gedaan heeft drugs tijdens zwschap! Leuk van je schoonzus!:D

@hadassa joehoe!!! Hebben het erg druk gehad hier met ons winkeltje die wij hebben in Uden, daar zijn we gister gaan bijvullen en s`morgens naar het UWV geweest enz.....;) Maar voor de rest gaat alles super! Lief dat je aan me denkt! En jij een beetje hoofdpijn enz....veel mensen voelen zich niet zo lekker he? Maar wat een weer ook het is gewoon bijna lente!:D

Sorry heb niet alles bijgelezen.....eens kijken wat ik nog weet...

@Mejojo tja uitnodiging sturen of niet.....ik heb toen ook gewoon een geboortekaartje gestuurd naar mijn moeder maar ze is niet gekomen, daar kiest ze dan zelf voor;) Ik zou dus wel een uitnodiging sturen terwijl ik ook weer zou denken, zak jij eens lekker in de ;), maar het gaat om je kinderen en hun oma natuurlijk;) maar er zijn grenzen he;)

@Jinne nou dat vindt ie lekker he:D verder over het wel of niet zitten in een stoel.....(weet is al genoeg over gezegd maar wil ook even mijn mening geven:D) het feit dat de kindjes rechtop willen zitten enz heeft natuurlijk niks te maken met het in de kinderstoel zitten, ze zijn er gewoon nog veels te jong voor. Het is abosluut slecht voor de rug, er zijn niet voor niks onderzoeken waaruit komt dat het niet goed is.
    Net zoals het kijken naar hoe wij eten en dan zeggen hij/zij is eraan toe om een hapje te eten....sorry maar dat vindt ik dus onzin!
    Maar ieder zijn eigen mening zoals je al zei...het is jouw`n kind;)
    Wel een leuke foto:D

@karagoz...je voelt je nog steeds niet lekker?:(

@Sanne super dat ze het zo leuk vondt op de psz! Las laatst op mijn hyves dat je beter je kindje nar het kdv kon brengen want daar deden ze meer met de kinderen en je kon ook niet de helft van de belasting terugkrijgen:(
    Hier gaat ze volgend jaar naar de psz...vindt het wel belachelijk duur voor 2 ochtenden 65 euro!
    Pff je brengt haar doet thuis van alles, bv geven en je moet haar alweer ophalen:x maar goed voor haar is het leuk natuurlijk:D
    Ze speelt zo graag met andere kindjes....

@All.......Volgende week weer naar het cb!! ben benieuwd of ze nu goed is bijgekomen!! Bij de oudste zijn we na de 6 maanden begonnen met een flesje met rijstebloem voor het slapen gaan....wil ik nu ook weer gaan doen! Toen vondt ik dat wat minder om kv te geven, is natuurlijk onzin he;) het is net zo goed, nu ben ik wat makkelijker :p

Ik kan niet wachten om met een potje te gaan beginnen het is zo leuk! En daarbij wordt het spugen dan ook wat minder!
    Hoop alleen dat ze met het brood enz niet zo vaak gaat stikken als de oudste;) zij stikte regelmatig in een stukje fruit....al la rapley was hier dus niet geschikt! Vindt het al niks om te kijken of ze wel of niet stikken...gewoon lekker pureren...het leren van stukjes eten komt later wel;) Soms moet alles zo snel gaan lijkt het wel!!

5. Alita

Alita Niet meer actief

haha doos:D Trouwens de buikdrager is super:D

Ja stom is het he...slapen ze eindelijk eens door lig je zelf wakker:x
    pas als ze een paar dagen blijven liggen dan slaap je zelf beter!

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Amigo: wat raar joh dat het niet bij elke fles is. Dan heeft het lijkt me niet zo zeer met die fles te maken. Kijken ze wel verder dan voedinggerelateerd? Wat constateerde de osteopaat?
    @Hadassa: vervelend meis die hoofdpijn. Er heerst weer genoeg he.
    @Blinky: je was weer lekker laat meid. Hier ook meerdere boxkleden gelukkig.
    @opo-9 cfgthm['][pok Ivy wilde ook even wat zeggen.
    @Pisum: das altijd he dat je dan zelf wakker ligt. Hier sliep Ivy vanmorgen ook zomaar tot de wekker maar was ik zelf allang wakker.
    @Cindy: wow wat duur 65 euro. Ik betaal geloof ik 35 euro per mnd voor 2 ochtenden. Misschien nog wel minder, zou s moeten kijken. Wat een verschil.

Sorry, weet verder even niet meer wat ik gelezen heb.
    Kwam er vanmorgen achter dat ik de duowagen buiten heb laten staan vannacht. Keek de tuin in en daar stond een zeiknatte wagen. Gelukkig had ik de reiswieg er wel af gehaald. Hopelijk droogt ie goed op, hij staat nu onder het schuurafdak. Moest m gewoon leeg kiepen zeg.
    Zo ff snel stofzuigen en opruimen want krijg een collega op viste rond half 10 meen ik.

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meiden...

vannacht was het echt zwaar voor mij. ik heb tot 6 uur maar heel weinig geslapen. Ik heb elke minuut van de klok gezien. De rest van het gezin waren in diepe slaap. Toen ik dan eindelijk sliep werd ik wakker door de wekker om 7 uur. Heb vannacht veel gezweet en ik had het constant koud of dan weer warm.

Heb nog steeds hoofdpijn, last van mijn keel en hoesten doet ook zo pijn. Ik heb de huisarts gebelt en gervraagt of ze langs kunnen komen. IK heb geen energie om er zelf naar toe te gaan. Ze zou me nog terug bellen.

Vandaag zou er nog een vriendje van mijn zoontje komen tussen de middag maar heb gezegt dat ik ziek ben en dat hij een adnere keer van harte welkom is. Tamer bleef weer op school over zodat ik kan gaan slapen

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Hallo meisjes!

Ga zo even bijlezen maar wou even laten weten dat ik er weer ben, heb 4 dagen gewerkt.
    Dus tot zo maar weer.

9. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    ik ben er even maar toch ook niet .. ik ben echt zo ziek als een hond .. het is eigenlijk alleen maar erger geworden sinds zaterdag :( ik ga zo ook de huisarts even bellen tijdens telefonisch spreekuur want ik kan amper praten en slikken gaat al helemaal niet.. krijg pijn in mijn oren en heb koorts :( ..
    Karagoz jij ook beterschap en inderdaad op dit soort momenten zou ik even willen da ik geen kindjes had zodat ik de hele dag in mijn bed kon liggen .. (niet letterlijk natuurlijk)

Iedereen een dikke knuffel

10. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

beterschap aan de zieken!

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ach meissie, heel veel beterschap. Als je ziek bent gaat het leven als moeder en huisvrouw gewoon door... heb precies het zelfde als jij...

12. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Onee!

Heb ik net alles bijgelezen (vanaf pagina 340 ongeveer) en op iedereen gereageerd, is m'n bericht weg!
    Sorry meiden, ga het toch echt niet nog een keer doen, ik haak wel weer in vanaf hier. :(

13. Seth

Seth Niet meer actief

hi dames.....

kan me beter afmelden hier... :(

Mede door mn computercrash...en nu door het tijdgebrek eb echt geen tijd meer om jullie verhalen weer op te pikken ente volgen....

lees via hyves dingen over ziekenhuisopnames etc. maar weet niet eens hoe het allemaal zit... :) sorry...
    iig sterkte...

ben niet echt een aanvulling voor dit topic zo...... :(

xxx

14. Alita

Alita Niet meer actief

zieken beterschap...

Seth maakt toch niks uit gewoon binnenvallen en overnieuw beginnen!

15. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    echt wel hè. Ik had met kerst & nieuw buik-en darmvirus. Voelde me ellendig en was helemaal aleen met mijn 5 kleintjes. was ff lastig hoor... Maar we zijn er door geraakt :)

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ach ik lees soms ook een paar dagen niet en ben vaak ook helemaal niet meer mee, maar blijf toch komen ;)

17. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    jeetje Karagoz en Mama van Sepp, het zit ook niet mee :(

heel veel beterschap voor jullie!!

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    fijn dat de buikdrager bevalt! :)
    ik vind het trouwens zo grappig dat wij allebei een sep 08 en een sep 10 kindje hebben :)

20. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    het is op de een of andere manier verslavend he ;)

Deel Deze Pagina