denny heeft gisteravond om 22.20 de laatste bv gehad en vanmorgen om 10.10 werd hij lachend wakker. bijna het klokje rond. hoera voor mijn grote knul
hee meiden, ik denk dat we alleen aan de kindjes een uitnodiging sturen, familie weet wel wanneer dat ze kunnen komen en wanneer, manlief wil gewoon zijn moeder echt geen uitnodiging doen, en om de rest dan wel te doen vind ik ook zo lullig. dochterlief heeft tot 8 uur geslapen, en zoonlief is nog steeds elke ochtend vroeg wakker, vanmiddag gaan we even lekker zwemmen met zijn 4, ik heb alles gelezen maar weet veel niet meer, de lappie doet vreemd, ik kan geen 2 ventsters open hebben dus ik moet het doen met wat ik nog weet, sorry dames, @pisum, heerlijk nachtje dus !!! jammer dat jezelf wakker was. @blinky, zooo dat is nog eens uitslapen @ sann, aah das wel klote ja ... hopelijk droogt ie snel dan kun je weer lekker wandelen, @ seth, joh.. gewoon af en toe komen joh, @sabbe, leuk ventje !! sorry meiden, slecht geslapen vannacht en nu niet veel onthouden, ik ben er gauw weer vandoor,
Even snel een update.. Het gaat steeds wat beter.. Vanmorgen is hij tijdens de fles zelfs in mijn armen in slaap gevallen (uniek!).. Artsen zijn weer geweest, en omdat het nu beter met hem gaat willen ze hem niet gaan belasten met allerlei onderzoeken.. Ze willen het vandaag nog aankijken, Finn moet al zijn flesjes vandaag en morgen goed en zonder problemen drinken en dan is de kans groot dat we morgen na huis mogen!! Ergens ben ik heel blij, maar ook weer bang omdat er nog steeds geen oorzaak is gevonden en ik dus geen garantie heb dat het niet weer over 3 weken terug zal komen.. Ik ben nu even thuis, ga na een week maar eens even strijken en wat poetsen, want dat is er allemaal bij ingeschoten.. Als Finn dan morgen na huis mag dan heb ik tenminste alle aandacht voor hem.. Lees dat er wat zieken zijn, voor jullie heel veel beterschap! Dikke knuffel voor jullie allemaal..
hey! nou net even bij mn moeder een bakkie wezen doen. ga nu maar s even t huis door, tis echt nodig! te druk geweest met allerlei foto's inplakken enzo valentijn is bij de gastouder en mn vriend haalt hem om 17.15 weer op. dus heb even de tijd nu beterschap voor de zieken! amigo fijn dat het beter lijkt te gaan, hopelijk blijft dat ook zo! seth gewoon blijven komen, ik heb wel eens een moment dat ik het even niet meer volg enzo... lekke inhaken dan! nou ik ga wat doen hier in huis! ohh heb zo geen zin... tot later!
@Seth: geeft toch niks. Kom maar gewoon aanwaaien hoor als je tijd hebt. Wil je best bijpraten hoor als je daar beheofte aan hebt? @Sabbe: mooi mannetje, prachtige oogjes. @Karagoz: klinkt als een lanbge vermoeiende nacht. Beterschap. @Mamavansepp: he bah meis ook al zo beroerd. Beterschap. @Blinky: wat een heerlijk nachtje zeg. @Mejojo: slim om het zo te doen met de uitnodigingen. Moeilijk he dat stomme geruzie. @Amigo: wow wat fijn meis dat eht goed gaat met Finn. En zelfs in slaap gevallen tijdens de fles. Kan me wel voorstellen dat je eht nog niet helemaal vertrouwd. Helaas wordt er neit altijd een reden voor gevonden. Was wel gezellig met mn collega. Weer een beetje nieuws van de werkvloer is wel leuk. Aelinn heeft alweer de derde slechte dag achtereen. Veel huilen en onrustig. Vermoeiend. Ben zo blij dat mn man morgen weer thuis komt. Ik zit er flink doorheen inmiddels. Om 3 uur even naar de huisarts voor weer een praatje omtrent de pnd
ok dan.... probeer ik af en toe wat in te springen.... maar sorry als ik dan niet op alle dingen reageer..... Wellicht als mijnheer niet meer om de 3 uur eet.... snachts niet meer eet.... en ik hier mn ritme gevonden heb, met alles (brengen halen etc) dat het weer wat beter gaat om jullie te volgen.....
heb dus gemist wat er precies aan de hand is/was..... maar hopelijk is het gewoon helemaal voorbij..... en mag je ventje lekker naar huis.... en blijft hij lekker thuis!!
@Blinky sooooww wat goed!!! @mejojo Ik zou de rest wel gewoon sturen? Ik kreeg laatst geen uitnodiging van mijn broer en schoonzus en vondt dit niet kunnen? Maar nu zie ik ze ook nooit! Hebben de jongste alleen in het zk gezien en de oudste in die 2 jaar 5 keer!! Geniet van het zwemmen!! @Anne...pff ik heb net weer eens het speelgoed van mijn dcohter opgeruimd, dat is niet normaal hoeveel dat is! @San je schreef @cindy maar er stond voor de rest niks?
Super dat het goed gaat en je misschien met m naar huis mag maar je weet nu nog niks dat is toch ook niks dan! Hoop zo dat je er achter gaat komen wat er aan de hand is