@mamavansepp beterschap hoor....buikdrager is van chicco meen ik? En na de bevalling is je weerstand helemaal niks...ik ben nooit ziek in de 8 jaar dat wij samen zijn geweest heb ik een keer diarree gehad en nu ook ziek geweest na de bevalling! @Ktje beterschap meid! Leuk eh bedrijfsarts en dat gedoe! @nathalie wij huren een unit in een woonwinkel daar verkopen wij zwart aardewerk en mexicaans aardewerk! Superleuk om te doen.....zaakjes gaan goed hahaha... Wij gaan het laatste deel van Twilight kijken....oooohh zo`n romantische film eigenlijk he! Sopranos willen wij ook nog gaan kijken! Laatst "love eat and pray" gekeken...maar was niks aan! Te veel gezwijmel.. Gefeliciteerd met je neefje en nichtje! Leuk een jongen en meisje....aaaah germ voor het meisje.. Zo meisje ligt te pitten dus wij gaan film kijken!! Fijne avond ladies!!
goeie morgen meiden, zoonlief heeft tot 7 uur geslapen en dochterlief tot 8 uur, heerlijk is dat kreeg gister dus sms dat de buurvrouw bevallen is van een zoon, een flinke van 4300 gram, in de sms stond al dat het een zware bevalling was... vanochtend zag mijn man de buurman ( de papa dus ) en die zei dat het allemaal kantje boord was, ze is gisterochtend om half 8 ingeleid en om half 6 kreeg ze persweeen,het hoofdje wou er eerst niet uit, maar toen het hoofdje er 1maal uit was zat de rest helemaal vast, het kindje liep helemaal blauw zwart aan, en toen het kindje eindelij helemaal geboren was hebben hun de navelstreng doorgeknipt en meteen weggegaan met het kindje, de eerste apgar was slecht, en de 2e was 6, manlief heeft ook foto;'s gezien dat het kindje gewoon geen lucht kreeg en echt helemaal zwart zag, pfff eng hoor !!! @nathalie, gefeliciteerd
hey meiden... hier iets beter dan gisteren maar nog steeds flink ziek. Ik heb gisteren de huisarts gesproken, ik moet veel rusten en veel drinken, paracetamol innemen en uitzieken. ik heb vannacht weer flink liggen zweten, vanmorgen dan ook weer gedouched, deed me wel goed een lekkere hete douche. Schoonmoeder had gisteren eten meegenomen, was wel fijn. Ik had al gekookt maar vandaag hoef ik dan ook niet te koken. Vandaag gaan ze tamer ook weer halen van school. @mamavansepp... beterschap meis... valt niet mee he @amigo... hoe is het nu met jullie? ik heb gisteren kleding op markplaats gezet... hopelijk is het snel verkocht.
Goedemorgen meiden Nou na een weer een nacht van flink zweten ( karagoz we kunnen elkaar de hand schudden ) voel ik me ietsje beter vandaag Nou even afwachten of het niet doorzet bij Izzy ik hoop het niet zeg @natahlie gefeliciteerd meid!!! Daar zaten jullie al op te wachten Wel sneu voor het meisje! Ik hoop dat ze snel opknapt! @mejojo Leuk eindelijk een buurjongentje erbij! Wel schrikken zeg zo'n bevalling! @cindy Leuk zeg zo'n winkeltje! Ook fijn dat het goed loopt! Nu schrijven we al jaar met elkaar kom je toch elke keer weer achter nieuwe dingen zo grappig! @ktje Lieve buddy had je sms gehad maar was helemaal vergeten even wat terug te sturen Blij dat je er blij mee komt! Komt dus nog wat je kant op maar zal vrijdag worden voordat het verstuurd is. Dikke knuffel en succes met je gesprek. @wendy Hoe is het met jou lieverd!! Oh Izzy roept! tot later
Morgen! Wij gaan zo weer richting ziekenhuis.. Hopelijk mag Finn vandaag mee na huis, gister zijn alle flessen zonder problemen gegaan, dus ik heb goede hoop.. Wat zal ik blij zijn als ik dat kleine ventje morgenvroeg weer naast ons bed in zijn eigen wiegje heb liggen..
morgen! nathalie de pijn is weg,ben nog wel met de ab kuur bezig, en ja heb mn huis nog wel ff gepoetst haha en gefeliciteerd! mejojo dat klinkt wel eng... net gedouched met madelief , ze had zich helemaal ondergepoept bleghh... valentijn is me een potje butaal vandaag pfff.. om 11u komt de fysio weer voor madelief, ben benieuwd
Goedmorgen!! @mejojo jeetje dat is erg!! Gelukkig gaat nu alles goed dan! @amigo succes! @Karagoz en mamavansepp beterschap meiden.... Hier heeft dochter het klokje bijna rondgeslapen!!! Heerlijk....vanmorgen wel even checken of alles goed was hahahaha
wij hebben ook zo'n slechte tandarts gehad. lefert heeft een sterk gebit, maar volgens die tandarts moest hij in 2 jaar zijn 4e zenuwbehandeling laten doen:x. blijkt dat andere mensen bij die tandarts ook ineens de ene na de andere zenuwbehandeling ondergaan. wij hebben nu een leuke tandarts. daar hebben we zelfs een cadeautje van gehad, toen denny geboren was
Goeiemorgen meiden, @ mamavansep en karagöz: beterschap meiden! Er heerst een heleboel. Ik ben er zo goed als vanaf. Alleen nog een beetje verkouden, maar als dat alles is @ Sann: wat een heerlijk koppie! @ Sabbe: prachtige ogen heeft hij, en hij kijkt zo wijs. @ Jinne: lekker kereltje hoor die Jelle. Ik vind zijn lipje wel meevallen eigenlijk. En wat een mooie donkere kijkers heeft tie! hij ziet er wel ineens "groot" uit zo in de kinderstoel haha.. En lekker doen hoe jij het doet, als het maar met mate is @ Mejojo: das zeker heftig geweest voor je buurvrouw. Schrikken hoor! Gelukkig hebben mama en kind het ergste gehad, en kunnen ze nu gaan herstellen. @ Nathalie: gefeliciteerd met je neefje en nichtje Altijd leuk nieuwe aanwinst(en) in de familie. @ Amigo: zou heel fijn zijn als jullie Finn weer thuis hebben. Hopen dat het dan ook goed blijft gaan. Hij/jullie hebben pittige weken achter de rug. *knuffel* voor jullie! @ Seth: tis wel een stuk rustiger zonder jou hoor! Je had vaak zo'n grote mond Ik hoop dat je snel het ritme te pakken hebt. Tis niet niks voor 3 kleine kindjes zorgen, zeker omdat meneertje zo vaak wil eten. Tis wel een beer van een kereltje hoor! WOW! @ Cindy: misschien heb je het al opgeschreven, maar welke draagzak heb je eigenlijk? Ik zoek er ook 1, maar wil zeker weten dat het wat is. Wil het liefst een 2e hands van marktplaats hebben, maar ja om er zomaar 1 aan te schaffen is ook weer wat he.. Wil eigenlijk eerst passen met Twan erin. Misschien heeft iemand anders goede tips omtrent draagzakken. Ik ben niet flink gebouwd, ik weet niet of dat wat uitmaakt met een draagzak. @ Annekulpe: fijn dat je kinders geen reacties hebben gehad op de prikjes. @ All: hier gaat het goed. Twan zijn vaste nachtslaapritme is om 20u laatste fles en om 9u komt hij weer Ben er heel blij mee, want goede nachten zijn belangrijk. Hij slaapt nu op zijn zij op de bank, elke ochtend om half 11 á 11 uur wil hij slapen. Hij gaat dan een beetje utteren, en dan weten wij dat hij naar bed wil. Maar nu was ik een was aan het opvouwen, kijk ik naar Twan, ligt meneer heerlijk te snurken Zo even Luka van school ophalen, Tim is vrij vandaag dus die blijft bij Twan. En dan binnenkort mijn auto apk laten keuren. Ik hoop dat er niet veel aangedaan hoeft te worden. Liefs