September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Wij zijn weer thuis!!

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    hoera!!!

Geniet ervan meis!

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik zag het op je Hyves, wat fijn!!!

4. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Nou Isra had wel redelijk gedronken maar voelde vanochtend wat warm aan. Heb haar toch maar naar kdv gebracht want ze had goed geslapen, was wel vrolijk etc. En ik heb het meeeeegadruk op mijn werk *aargh* *gilt* *is hier ook meteen weer weg*

Ze belden net dat ze Isra haar fles weer had uitgespuugd en dat ze 38,8 had. Maar verder ging alles wel ok. Pfff ik hoop maar dat ze niet ziek(er) wordt... heel zielig voor haar, en -heel egoistisch- het kan gewoon niet nu *duim duim*

(Ja als het echt niet gaat, dan haal ik haar wel natuurlijk hoor, voordat jullie denken: wat is dat voor moeder ;) )

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ow fijn joh. Heerlijk van genieten. Zijn ze nou nog met iets van een diagnose of vermoeden gekomen?

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ook even op je vraag over de draagzak reageren. Wij hebben een babybjorn active. Die heeft ipv alleen maar 2 banden een aanééngesloten rugpand en daardoor zit ie echt veel lekkerder en voelt fijner voor je rug en schouders. Wat lekker is bij die babybjorn is dat je er een fleececape bij kan kopen die je om uk heen kan doen waardoor hij/zij het niet koud krijgt.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    knap zeg!!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pfffff dag 5 op rij dat Aelinn amper slaapt en veel huilt. Errug vermoeiend. Wat er nou toch is:(

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    cindy wat goed!

pisum hopelijk knapt isra snel weer op

amigo wat fijn! hopelijk blijft het de goeie kant op gaan

babybjorn die heb ik ook, kan het alleen niet zo goed met mn bekken, knieen en rug aan...maar hij zit idd erg fijn , heb ook z'on fleece kap erbij, lekker warm!

fysio is geweest, de meting die madelief laatst heeft gehad is eigenlijk een beetje een vertekend beeld...de volgende meting zou ze doen op 16febr doen maar nu komt ze iets eerder , 2 febr
    aan de zijkant zie je het niet zo heel goed, van bovenaf gezien is het ook niet zo heel erg, aan de achterant is het wel zichtbaar, alleen ze heeft niet echt een voorkeurshouding, tis er bij in geslopen zeg maar... tis net alsof ze een hartje op der hoofdje heeft ( 2 bolletjes op het schedeltje) dus die meting klopt eigenlijk niet want dat stuk word niet gemeten
    en de fysio wist ook niet zeker of dit wel verholpen kon worden met redressietherapie...hmm...
    vrijdag weer naar de osteopaat en zal nog eens vragen aan haar of ze nog steeds vind of ik het door een kinderarts moet laten bekijken
    wat ik me dan afvraag, stel ze kijken ernaar en dan..........wat willen ze daarmee doen dan als het niet met redressie verholpen kan worden...word er een beetje eng van

valentijn is gelukkig al wat gekalmeerd...wat kunnen die peuter pubers er wat van zeg haha... je moet soms echt wel even sterk in je schoenen staan

ik ga vast met het eten aan de gang! dan is dat alvast klaar

en zo ff wat foto's op lappie zetten, misschien valt er nog wat te spammen

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    is er geen sprongetje gaande?

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goed zeg:)

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    fantastisch meid geniet ervan. laten we hopen op een wonderbaarlijke genezing. dikke knuffel

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat rot. sterkte meid:(

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    super zeg gefeliciteerd.
    ik vind dat zo leuk. steeds als ik over de ontwikkelingen lees van olliver dan lees ik precies wat ik ervaar met denny. echt een feest van herkenning iedere keer weer

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    haha das ook grappig. fijn dat je een datum hebt en dat jullie niet te lang meer hoeven te wachten

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga nog eens naar mijn ouders ff koffieleuten en dan kan ik gelijk ff door naar de winkel en de apotheek. tot later xxx

17. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Hoiiii,

Ik heb een buikdrager! We waren bij de prénatal en toen heb ik er gelijk voor gekeken. Twan erin gehesen en ff wandelen door de winkel :D Twan vond het allemaal erg interessant. We hebben nu een baby björn met fleece-cape:D Over een uurtje wandel ik even naar mijn pa met Twan, even koffie drinken daar... Plu mee, en huppekee. In ieder geval bedankt voor de tips!

xxx

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik heb ook een buikdrager, nog van tamer toen hij baby was. Vandaag is gekeken hoe dat ging met nihat maar jeetje wat is nihat zwaar zeg. Na 5 minuten heb ik hem er weer uitgehaald.

19. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Cindy: Twilight is niet mijn ding, is met vampieren toch? Love, eat, pray leek mij ook iets teveel gezwijmel. Ik vind veel films leuk, hou alleen niet van horror (saw en hostel met m'n handen voor m'n ogen gekeken haha), monsters (te nep) en SF.
    Leuk hoor, zo'n winkeltje! Is dat net als bij Loods 5?
    En wat goed dat je dochtertje op de wc heeft gepoept! *applaus*
    @Mejojo: Oeh, lekker geslapen vanochtend! Hoop dat ze vannacht weer doorslapen. Wat eng van dat kindje! Nog bedankt voor de felicitaties!
    @Karagoz: Hoe gaat het nu, voel je je al wat beter? En hoe is het met de verkoop op marktplaats?
    @Mamavansepp: Fijn dat je je al wat beter voelt! Hopelijk slaat Izzy over. Hoe gaat het met je sollicitaties?
    @Amigo: Had het ook op hyves gezien, wat fijn dat hij weer thuis is. Hoe gaat het nu met hem?
    @Blinky: Bedankt voor de felicitaties! Hoe is het met jou?
    @Michelle: Ahh, lekker slapen op de bank! Zo schattig is dat, zo'n klein mensje op zo'n grote bank! Twan slaapt trouwens ook lekker door. Zoë gelukkig ook. Tygo sliep ook al heel snel door, dus we dachten dat we het bij haar wel op ons brood zouden krijgen, maar ze is net zo'n slaper als Tygo.
    Wanneer moet je je auto wegbrengen? Denk je dat er iets aan moet gebeuren?
    Leuk een buikdrager! Lijkt mij idd ook wel makkelijk om eens met twee op pad te kunnen, Tygo blijft denk ik niet netjes bij mij lopen. Die denkt bij zichzelf GAAN, haha!
    @Pisum: Hoe is het met Isra? Heeft ze nog vol gehouden op het kdv?
    @Sann: He vervelend joh, van Aelinn! Heel veel beterschap, en als je het niet vertrouwd, gewoon naar de huisarts gaan he!
    @Annekulpe: Idd, wat willen ze dan gaan doen met d'r hoofdje? Zoë is ook nog steeds scheef, ik moet 25 januari weer naar het consultatiebureau dus benieuwd wat ze gaan zeggen.

Goedenavond allemaal!

Hier niets te melden, straks lekker op de bank criminal minds kijken.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    @nathalie... ik voel me iets beter gelukkig. Nog wel verkouden. De verkoop op marktplaats staat een beetje stil denk ik. NOg geen reacties...

Deel Deze Pagina