Tja rustig aan doen...iets minder doen hahaha want de kindjes zijn er gewoon Maar ik heb iets gemist of ik weet het niet meer maar wat was met je moeder dan?
Hoi lieve nathalie Aaahh lekker zonder kids op vakantie...al zou ik het nu nog niet kunnen maar lijkt me toch even lekker...niks doen..geen mama...gewoon weer eens zoals vroeger aaaahhhhh...... Uit eten met zijn 10en...das veel8) Tja sprongetjes ik weet het niet...ik denk wel dat ze soms een tijd hebben dat ze van hun ontwikkelingen even wat emo zijn.... Ja was een superfilm!! En "Get him to the greek" heb je die al gezien....haha geweldig! Zo maar weer even kijken voor een nieuwe...hihi... Lief dat je het vraagt...hier gaat alles goed met de kindjeseven stout en ondeugend als altijd hahaha...
mn jongste zusje is nog geen 2 jaar getrouwd en heeft een dochter van (volgende week) 1 en die lijt te gaan scheiden met de nodige poehaa en mn oudste zus heeft het nieuws gekregen dat die kerel van haar buiten de deur heeft ... en papa is geworden afgelopen oktober (en dat terwijl hun al jaaaaaareeeen bezig zijn voor een kindje)
@ Cindy: de band tussen mijn moeder en mij is niet zo erg goed. De laatste jaren is het wel veel beter geworden, doordat ik veel therapiesessies gedaan heb. En nu kwam ik afgelopen zondag in een spontane herbeleving van vroeger.. Dus mijn boosheid kwam erg omhoog. Heb ik een goed gesprek met haar over gehad, en ik ga binnenkort maar even een sessie doen op die woede. Want dit is niks... Ik ga ook eens kijken voor The Kid, klinkt erg goed.
weinig fut om te reageren, maar hier wel ff op. Wat een rotnieuws allemaal zeg! Wat zwaar voor je tante en wat vreselijk voor je oudste zus zeg. Das wel dubbelop ook nog s daar dan wel papa.Dat moet heel erg pijn doen. Sterkte meis.
Sorry meiden ik heb weinig puf. De dag werd alleen maar slechter na het nieuws van de gastouder. Jullie weten dat er met kerst ruzie is ontstaan tussen ons en man zn moeder. Vandaag had mn man een gesprek met zn stiefvader en daar zijn wat dingen uit gekomen die voor mij nogal pijnlijk waren. Namelijk dat ik een slechte invloed op hem heb, dat hijin zn nadeel veranderd is sinds ie mij heeft enz enz. Tja, ik lag toch al met mn pnd dus is makkelijk schoppen geloof ik. Was en ben met stomheid geslagen en erg verdrietig.
@Annekulpke: jeetje meid, dat is wel erg veel slecht nieuws in 1 keer om voor je te verwerken. Heel veel sterkte voor jou en je familie! @Sann: aaaahhhh, wat k*t van je gastouder. Je bent niet via gastouderbureau neem ik aan? Want die zouden dan vervanging moeten regelen. Ik hoop voor je dat je snel iets anders kan vinden, zodat je toch je dag rust ook kan nemen! @Voedingen/slapen: bij onze oudste zoon had ik rond de 4 maanden de laatste fles er al af, maar dat gaat nu niet lukken. Hij wordt er echt nog wakker voor. Nou ja, dan gaan we nog ff door met 5 flessen. De laatse meestal om 22.30 uur en daarna slaapt 'ie zeker tot 8.00 uur. Overdag slaapt 'ie ook nog veel, da's wel lekker, dan heb ik weer alle tijd voor de oudste. Ik lees nog altijd mee.... maar zoals deze week is mijn man ook de hele week weer weg voor werk dus dan heb ik het soms gewoon te druk om alles echt goed te lezen en te reageren, sorry!
och meid wat bezielt die mensen? waar zijn ze mee bezig? hoe heeft je man erop gereageerd? hele dikke knuffel voor jou
@michelle,. fijn dat het gesprek goed is gegaan met je moeder, @sann, aaaaah balen zeg, en nu ?? andere gastouder zoeken of niet ? fijn dat het nu juist jou weer moet gebeuren zeg bah. @nathalie, pff zonder kids op vakantie zou ik niet kunnen !! een weekendje maximaal !! vond een maand geleden 1 nacht al heel erg maar iig veel plezier :d @anne, pffffff jeee heftig zeg voor je zus dat haar vriend/man papa is geworden, heeft ie wel lang verborgen gehouden zeg, 9 maand zwangerschap, dat kind is 3 of 4 maanden, @ hier, zoonlief heeft geslapen tot kwart voor 8, en dochterlief tot half 8, heerlijk dochterlief moppert weer,ik breng haar zo maar weer eens even lekker naar bedje toe.
@sann jeeeeeeeeee wat een uitspraken zeg, helaas weet ik hoe dat is, zo denkt mijn schoonmoeder namelijk ook over mij, lullig om dat ook achter jou rug om te zeggen hoor, hoe heeft je man gereageerd ? er is hier ondertussen zoveel gebeurd dat als zij ooit nog zoiets over mij zou zeggen hij geen contact meer met haar zou willen ( nu hebben zobiezo al geen contact meer door het voorval afgelopen oktober maar toch.... )
@schoonmoeders....Ze moeten het er maar mee doen, hoor.. en het beste van maken! Het is niet zo dat ze je nog even lekker kunnen inruilen of zo!! Vind het echt belachelijk dat die schoonmoeders daar ruzie of woorden om maken! Move on! Bovendien is het een keuze van zoonlief en niet van moeders....Helaas moet je wel met zo'n negatieve schonmoeder leven....Sterkte dames @silkie...vervelend dat CB zo moeilijk doet erover...ik zou zeggen laat ze maar bellen naar de KA. Gelukkig heb ik het nog niet zo ervaren. Ze hebben niet zo veel verstand/kunde over schisiskindjes dus ze willen wel van alles weten enzo. gelukkig kan ik op het schisisteam vertrouwen en heb ik daar CB niet voor nodig
Goeiemorgen, Hier een redelijke nacht gehad. Twan is behoorlijk verkouden, en wilde 3x zijn speentje. Maar hij heeft wel tot 9u geslapen na zijn fles van 19:30 gisteravond. Dus dat is dan wel lekker. Maar zielig zeg dat gesnotter bij die kleintjes. @ Karagöz: voel je je al wat beter meis? En hoe is het met jullie spruw? Ik heb eergisteren een middeltje gehaald, en het begint al wat minder te worden bij Twan. @ Sann: wat een type joh! Verschrikkelijk dat ze zo praat achter jou rug en dan ook nog eens tegen de man die voor jou kiest. Heel lullig. Sterkte meid. Ik heb wel een lieve schoonmoeder. Beetje overbezorgd maar ja... Ze weet ook wel dat als ze negatief over mij zou praten, dat Tim uit zijn dak gaat haha.. Maar gelukkig heb ik een goede band met haar. Ik heb al genoeg processen met mijn eigen moeder Ik ga zo eens even opruimen en dat stofzuigen voordat Luka uit schooltje komt.
@Cindy: Nee die ken ik ook nog niet! Heb net even gekeken (I love wikipedia ) maar dat lijkt me ook wel een leuke film. Heb gisteren the women zitten kijken, was wel leuk, beetje voorspelbaar en duurde soms een beetje lang. @Sann: Nou zeg, wat een lef! Ze durven wel zo tegen je man. Wat heeft hij er van gezegt? Pfff, ik was er gelijk naar toe gestapt! Maar ja, snap wel dat jij nu in zak en as zit. Dikke knuffel voor jou meid! @VAKANTIE: We gaan op wintersport en aangezien ze allebei nog te klein zijn, en opa's en oma's hebben aangeboden om op te passen, hebben we besloten om toch te gaan. Volgend jaar kan Tygo mee dus dan gaan we gewoon weer met z'n allen. En ja, een week is lang maar toch is het wel genieten. Ik bel wel elke dag naar huis hoor! Dan krijgen we de kindjes even aan de telefoon en dat is wel heel fijn. Tis ook voor het eerst dat we een week zonder kinderen gaan. We gaan trouwens met m'n vriend z'n broertje, naar Kirchberg, waar die van oh oh cherso ook zitten dat is dan wel jammer, want ik hoef echt niet met m'n bakkes op tv!