September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    das wel rot ja. maar het voornaamste is dat hij voor jullie belangrijk is

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat hoop ik maar. maar het blijft toch een akelige gedachte hoor:). leuk dat je nicht bij jullie langskomt. en gemakkelijk ook:p

3. Alita

Alita Niet meer actief

@karagoz maar jij had ook geen kaartjes gestuurd toch?

@Michelle leuk!!

Kraambezoek weer weg en nu lekker pizza eten hmmmmmm

4. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ff gauw

cindy ja ze is mn schoonzusje. ken je haar?

kleding hier maat 62

ben heel erg moe, heb na 4.30 niet meer geslapen
    heb redelij verkocht op de rommelmarkt, is erg leuk!

we gaan nu filmpje kijken met zn 3en op ned 3 , blijf!

en niet te laat naar bed...

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    dat klopt...

turkse mensen sturen geen kaarten... kraambezoek komt toch wel met of zonder kaart.

6. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik kan haar van het topic "vage testen" ;)....:D
    Super dat je wat verkocht hebt....wij gaan ook weer film kijken en daarna naar bed...ben een beetje verkouden opeens:x

7. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja?
    Heb je alleen turkse bekenden dan? En van die turken is niemand gekomen...sneu hoor:(

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    om eerlijk te zijn hebben we geen nl vrienden. Het klikt niet tussen ons. en van de rest van de turkse familie zijn niet gekomen. 2e kind is niet zo belangrijk blijkbaar...

9. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    beterschap... ik ga voor de verandering een horor kijken. Benieuwd hoe lang ik het vol hou. Ben normaal scheitert met horor films

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    zwaai naar mamavansepp

*zwaai*

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    tis maar stil de laatste dagen hoor.

denny pakt nog steeds 2 borsten per voeding. zal wel aan het regelen zijn denk ik. nu duurt het helemaal lang voor hij klaar is. soms wel een uur pfff

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    sorry, ik kom ook niet veel. Lees wel af en toe wat maar heb de fut niet om te reageren:)

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    dat geeft toch niet. het viel me alleen op. ik heb me het schompes gelezen om bij te komen, omdat er zoveel geschreven werd. en nu be nik bij en wordt er haast niets geschreven ;)

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Hoi meiden,

Kom even snel voorbij vliegen hoor.... Ik vind het erg vervelend dat ik hier gewoon de tijd niet meer heb om te komen. Ik heb het heel erg druk met de dingen van school. Heb gelukkig mijn eerste examen gehaald.... pfffff was pittig maar ik heb hem! Ben nu bezig met een heel uitgebreidt verslag te maken over de maatschappij, politiek, gezinssamenstellingen, sociale voorzieningen en verzekeringen. Is heel veel uitzoek en schrijf werk en hiervoor moet ik ook nog een 65+ er intervieuwen. Als het wat rustiger is en ik mijn examenopdrachten klaar heb voor nu, kom ik weer geregelder langs.

Met Olliver gaat alles gelukkig goed. Hij is echt al een hele vent aan het worden en ik geniet enorm van hem. Momenteel is het favoriet om zijn sokken uit te trekken.... ik doe ze aan, draai me om en hup, uit zijn ze alweer (bijna dan he haha) Echt een dikke boef met zijn twinkelende oogjes en lieve lachjes! Hij krijgt af en toe fruithapjes en geniet daar soms van en soms ook niet erg. Hij steekt veel zijn handjes in zijn mondje en kokhalst er dan lustig op los. Olliver heeft ook al een duidelijke voorkeur voor een knuffel, die moet bij hem slapen en liefst kruipt hij er met zijn gezicht tegen aan! Echt heel lief! Slapen gaat goed, eten ook redelijk, hoewel hij de fles alleen als pure noodzaak ziet en het erop lijkt dat hij echt geen melkliefhebber is... De laatste fles zo rond 23.00 en 24.00 uur weigert hij nu al een paar dagen, dus ik denk dat ik die af ga schaffen, tenzij hij er zelf om komt.

Nou, ik duik nu ook mijn bed in hoor, ben moe en heb morgen weer een drukke dag!

Hoop dat het met jullie allemaal heel goed gaat en ook met jullie kindjes. Heb niet terug gelezen (ja 3 pagina's, meer niet)

Groetjes allemaal en een fijn weekend!

Hadassa

15. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

#4355 Popkoorn, 23 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2011
    goedemorgen,

gister naar mijn ouders geweest, nou dat was gewoon NIET leuk,

mijn zusje haar dochter was de hele tijd al jengelig en aan het huilen,je hoefde haar nog maar aan te raken en ze ging brullen

en zoonlief deed schijnbaar iets bij haar, wij waren in de keuken en hun tv kijken ofzo, maar toen deed zoonlief dus iets bij haar,
    knufflen, kusje, of misschien bijten, ze zette het iig op een gillen,
    mijn zusje pakte haar meteen op.... en zei : hij heeft haar gebeten..!! of het was een kusje maar dat denk ik niet...

maar ze had nergens de tanden in staan,
    dus mijn vader zei dat ik zoonlief moest "aanpakken" er iets van zeggen, maar ik vond van niet.... ten eerste niets gezien, en ten 2e had ze ook nergens de tanden in staan,

Toen begon mijn vader over vorige week, dan zoonlief zijn zusje had gebeten...en we er later pas achter kwamen dat hij had gebeten, zoonlief was er al tussenuit gepiept en we zeiden er toen dus niets van, iig geen straf gegeven, ik heb er wel wat van gezegd... maar dat word blijkbaar vergeten,

daarna zei hij : nog zo'n voorval van vorige week, dan probeert hij te bijten ...en ik zeg NEE NAAM en dat mag niet van jou !
    dus ik zeg, nee hun waren samen aan het spelen, en hij wou een kus geven, JIJ dacht dat hij ging bijten, en ik wil niet dat hij een kus in zijn gedacht heeft ...jij boos nee roept en hij denkt dat kussen fout is, jullie leren hem immers steeds een kus aan zijn nichtje te geven,

dus hij zei : wanneer ik denk iets te kunnen voorkomen... dat heb ik dat recht gewoon !!! en dat vind ik dus absoluut niet !!!

en daarna liet zoonlief zijn frikandel vallen,(dit was trouwens nog steeds vorige week op de verjaardag van de dochter van mijn zusje)
    ik gaf zoonlief nog gauw een hap van mijn frikandel,en voor ik ook maar iets kon doen zei mijn vader al: raap je dat even gauw op, voor er een vetvlek komt, dus ik zei: ja oké maar zogauw komt er toch nog geen vetvlek ?? en toen zei ik tegen zoonlief, Maar laten we het maar wel gauw doen... zometeen komt er wel zo gauw een vetvlek en dan kan opa nog boos worden ook dat moeten we niet hebben hé

maar volgens hem heb ik gezegd laten we de frikandel toch maar oppakken anders kan opa nog meer zeiken dan hij doet.
    en daar was hij ook boos over,

ik heb ondertussen de kinderen de jas aangedaan, de spullen bij elkaar geraapt om te vertrekken,
    toen zei hij nog : jeetje dat is ALTIJD het nadeel aan jou, jij bent zoooo gauw boos en met jou valt niet te praten !!!

en toen zei ik nog weer dat het altijd aan mijn zoon lag, goh hij bijt ook een keer... .dus als een kind huilt moet het mijn zoon wel zijn geweest, ik baal daar van, !!!

toen mijn zoon haar dochter een kus op de mond gaf 3 maand geleden ofzo..... werd ze daarna ziek, dat moest wel van die kus komen,(volgens mijn vader en zusje)

maar wanneer haar dochter mijn dochter in het oog krabt en vervolgens 3 dgen met een dik oog loopt en daarna een ontsteking heeft zeg ik er niets van.... want het kan toch zijn dat ze het anders ook wel had gekregen.... ik zou niet weten waarom ik er dan wat van moet zeggen.

het kan toch zijn dat haar dochter zobiezo al wat onder de leden had, waarom moet het nou weer mijn zoon zijn die haar ziek maakt.... leer hem dan niet om hem steeds bij aankomst en weggaan een kus te geven.

nouja en toen begin ik er ook nog over hoe hij haar dochter altijd voortrekt bij de mijne,maar heb geen voorbeelden gegeven, ben toen weggestormd

maar het is iig zo dat wanneer wij daar zijn.... zegt hij , hee jongen, wacht even ...eerst naar mijn kleine schat.... en dan loopt hij door naar haar dochter, knuffelt en kust met haar, gaat zitten op de stoel...en dan komt zoonlief nog een keer aanlopen van hee opa.... en DAN mag hij op schoot bij opa,
    dat doet mij pijn.... mijn zoon is helemaal gelukkig om hem te zien, komt aanstormen....en word aan de kant geschoven,

verder baal ik er ook als een stekker van dat vorige week op de verjaardag ze het hebben over hoe snel de tijd alweer gegaan is, de kleine meid was alweer 1 jaar.... en hoe goed of mijn zusje het doet .... in haar eentje.... (ja ze doet het ook onwijs goed)
    en ik weet even niet wie, maar de buurman of mijn vader zei : ze is er ook goed vanaf gekomen, weer mooi strak en helemaal zonder kleerscheuren,

als je dan bij Mejojo kijkt zegt mijn vader, die zit onder de striemen, gewoon zonde van het meisje.
    EN BEDANKT !!!!!!!!!!!

gisteravond van 18.00 tot 22.00 alleen maar buiten gelopen, ik kon niet naar huis, ik wou niet naar huis, ik wou alleen zijn.

manlief heeft de kids naar bed gebracht terwijl ik buiten af ging koelen,ik voelde zoveel woede, en heb alleen maar gejankt,

maarja het zal allemaal wel aan mij liggen.

zo dat was even mijn klaagverhaal

16. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hee
    fijn dat het daar goed gaat :D

Haha hier gaan ook altijd de sokken uit :p gelukkig kan dat niet met malloitjes die ze de laatste tijd wat vaker aan heeft :p

gefeliciteerd met het halen van je examen :D:D:d

17. MvdW

MvdW Niet meer actief

Hoi meiden,

ik ben hier echt al heeeeeeeeeel lang niet meer geweest, maar af en toe spiek ik toch nog eventjes! Want we zijn wel allemaal mama's van dezelfde maand!

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat.

Ik wilde nog even graag een foto van onze dochter Zoë spammen! ;)

Bekijk bijlage 123835

18. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land

Pittig he meid omhet nog eens versnelt te doen... wat goed dat je je 1e examen hebt gehaald... Heb je geen buurvrouw die ouder is dan 65 jaar, misschien kan je haar interviewen... heel veel succes!!

Olliver kleine boef toch... maar zo leuk als ze zo zijn... geef hem een dikke knuffel van me..

19. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje, meid niet normaal hoe ze tegen jullie zijn... Je moet het maar van je familie hebben... Trek het je niet aan meid. Neem even een tijd rust en ga dan een keer is goed met je ouders praten wat je dwars zit.

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    hey meis... heerlijke meid hebben jullie

Deel Deze Pagina