He meiden...heb even niks bijgelezen.... Heb een borstontsteking gekregen....jeetje dat doet pijn!! Voel me ook nu niet zo lekker..maar goed we gaan gewoon door. Maar het voeden doet ontzettend veel pijn. Dochter spuugde vanminddag zelfs wat bloed door die borst, bloed was dus van mijn borst blijkbaar...schrok me dood!! Ik kom morgen weer even kijken meiden....
ah gossie toch... ik zou wel even de huisarts bellen... die kleintjes kunnen snel uitgedroogd raken...
AIAIAIAIAI, ohhh respect hoor dat je door blijft gaan.. Bah, wat lijkt me dat akelig zeg.. En wat schrikken dat je dochtertje bloed spuugde.. Hoop dat het snel beter is, heb je iets gekregen ervoor?
ik heb ook een hekel aan strijken... ik strijk dan ook niet alles maar elke dag heb ik wel een aantal kleding om te strijken en dan strijk ik het gleijk weg...
@Annekulpe: Hier ook 2 x met haar naar de osteopaat geweest, voor haar voorkeurshouding. Een verschil van dag en nacht bij de eerste en tweede keer. Helaas vindt ze het nog steeds fijn op haar ene kant. Dus misschien nog een keertje terug. @Cindy: Oei, pijnlijk meid! Had ik bij Tygo ook 2 keer. Deze keer gelukkig geen last van gehad. Wat een beetje helpt tegen de pijn een koelelement, of zo'n zakje met gel, lekker met een handdoek er omheen tegen je borst houden. Hoop voor je dat het snel overgaat!! @Jinne: Ja, wist nog dat het om de taarten ging maar had gewoon geen zin om terug te kijken wie het vroeg Hier verder niks te melden, manlief is werken en zit samen met tygo aan tafel. Zaten net te kleien, nu zit hij filmpjes te kijken om m'n telefoon en ik effe hier kletsen
ohhh dan schrik je zeker als er bloed uit haar mond komt... mag je niets iets in nemen tegen de pijn... hoe geef je nu bv dan als het bloed?
ik zou het wel doen, alleen om te vragen of het zo verder goed gaat... hij is nog een baby en dan drogen ze snel uit...
cindy beterschap! lijkt me erg pijn doen hadassa ik ben benieuwd of de reiniging heeft gewerkt spuitluiers..eindelij voorbij! vandaag eindelijk weer een goeie normale poepbroek! cb zei al dat zoiets heerst, veel kindjes waren aan de diarree weet je wat gek is, sinds ze die rotprik heeft gehad, heeft ze gelijk weer ontstoken ogen , vorige keer was t begonnen na de prikken... verder heeft ze nergens last van gehad heb nog oogantibiotica liggen dus zal haar daar morgen maar weer even wat van indruppelen
ow wat akelig ik zou me daar ook dood van schrikken...het lijkt me ook vervelend om door de pijn te voeden Hoop dat de ontsteking snel weer over is
Hoi meiden, @ Cindy; jeetje zeg een borstontsteking kan heel naar zijn ja. Doe rustig aan meis. @ Blinky: denk goed om jezelf hoor, als je je wat depri begin te voelen gelijk aan de bel trekken. Je voelt zelf het beste wat te doen. Ja die Twan is zeker een beer! Maar we zijn er bekend mee, zijn broer was/is ook zo'n flinkerd! @ Amigo: fijn dat je huis gereinigd is. Geeft vast een prettiger gevoel. @ Jinne: alvast heel veel succes met het geestelijk voorbereiden op maandag! @ Mejojo: fijn dat het een geslaagd nachtje weg was. Hier gaat het goed. Net Chinees gegeten Zometeen Luka op bedje leggen, en dan met Twan samen in bad Lekker ff genieten met die kleine muppet.
ik las tussen neus en lippen door dat twan al zo flinke baby was, over de 7 kilo volgens mij? Heerlijk dat hij zo goed groeit... nihat is ook zo flinkerd, 2 weken geleden was hij al 6600 gram...a.s. woensdag wegen en de prikjes...
@ cindy: Woh wat heftig klinkt dat. Hoop dat het snel over gaat. @osteopaat. Ik ga morgen. vind het wel spannend ben benieuwd hoe hij reageert. En wat ik moeilijk/spannend vind is dat ik geen borstvoeding kan geven erna. Hij drinkt nu de fles. Maar moet ik dan een fles en voeding mee nemen om daar te drinken of eerst naar huis gaan? Bij de oudste gaf ik de borst als hij honger had of zoals in zo'n geval ook wel eens als troost als het nodig was. Zit heel hard te graven maar na de manueel therapeut gingen we ook eerst naar huis en kreeg hij daar de borst. Ach ik zie het morgen wel. vind het bijna nog spannender dat het glad wordt morgen ben echt een held op sokken....