dit is ook een foto van die shoot. nu zijn het wel weer even genoeg foto's toch hihi. sorry dat het er zoveel zijn maar kon niet kiezen
Mejojo, wat een verdrietig verhaal meid. Ik heb zo met je te doen... kan me zo voorstellen dat je zo lang buiten hebt gelopen... Ik wil je even een hele dikke knuffel geven meid, vind het echt erg voor je! Super mooie foto's Teddybeertje van Lizzie, schattig! Mooi ook het kamertje voor haar bij opa en oma! Echt lief dat ze dat hebben gedaan! Mandy ook een super foto van Zoe zeg! Lekker ding hoor! Sann, sterkte met je meisje, hopelijk knapt ze snel weer lekker op. Olliver wordt aanstaande zondag opgedragen... spannend en leuk! Lizzie gedoopt las ik, leuk hoor! Zo, we zijn net thuis en ik ga weer ff verder met mijn verslag! Knuf voor allemaal! Hadassa
@Mejojo jammer dat het zo moet gaan... @teddy..meid zou je met hoofdletters willen schrijven want het leest niet echt makkelijk zo....en over het fruithapje...als je het nu al geeft wel oppassen dat je het alleen maar na de bv geeft en een paar hapjes...het enige wat ze nu nodig heeft is melk en als je dan al fruit gaat geven alleen na de bv anders heb je straks weer problemen met je bv... Leuke foto`s!! @All wij zijn vanmiddag naar een babyborrel geweest! Opzich we leuk alleen kun je totaal niet praten met de ouders...ik was toch wel nieuwscheirig hoe het allemaal was gegaan met bevalling enz...en het was zo heet daarbinnen!!!
nee ik kwam pas laat in slaap. om 6 uur begon de poes aan de slaapkamer deur te krabben. daar werd denny wakker van. die wil vervolgens dan elke 15 minuten zijn tut. dus mama heeft na 6 uur ook niet meer geslapen
@cindy: hoezo is het niet leesbaar zo!! hoofdletters vind ik anders zo overkomen dat iedereen het moet lezen. maar ik geef het alleen na de bv hoor en dan ook maar paar hapjes. we hadden het ook in overleg gedaan met wijkverpleging. en lizzie krijgt het ook niet iedere dag en als ze het krijgt ook maar 1x paar hapjes. en ze vind het erg lekker!! we weten dat ze tot half jaar voldoende hebben aan alleen melk. dit was ook onze bedoeling.maar ze maakt echt smak geluidjes en kijkt ons eten van het bord terwijl ze dan net zelf heeft gedronken. wel eens geprobeerd om der dan aan te leggen maar dan wil je geen melk meer. (heeft hooguit uurtje daarvoor zelf al gedronken) dus ja.. en leuk een babyborrel, ik ken het zelf niet. maar wel jammer dat je weinig kon praten. @mejojo: even snel jou verhaal gelezen. jeetje zeg. ik heb met je te doen. jammer dat ze zo doen over jou. wat vind je man ervan dan? @hadassa: wat is opdragen?
pfff dit kan er ook nog wel bij.... schoonmoeder aan de telefoon...!!! vind dat we een keer moeten praten en ondertussen is er al weer ruzie aan de telefoon....
@mejojo: he bah wanneer gaat het nou eens niet zo bij jullie. vind dit zo naar voor jou en je gezinnetje. dikke knuff
@Teddy het is gewoon vervelend lezen zonder hoofdletters.... Ja was voor mij ook de eerste keer babyborrel....wel leuk maar k vindt het zelf wel onpersoonlijk... @Mejojo had ze niet even kunnen wachten tot na jullie midweekje....maar waarom is er weer ruzie dan?
@ mejojo: je vroeg of ik nog wat leuks wist voor te gaan doen? Wij zijn vandaag met mika naar toverland geweest. Als je kindje een echte durfal is is dat een aanrader! Wel moet ie minimaal 90 cm zijn anders mag ie nergens in. We hebben er de hele dag doorgebracht en mika had nog geen tijd om te eten! kijk maar eens op de site. toverland.nl
Hoi meiden, @ Mejojo: wat gaat het moeizaam bij jullie zeg. Kan me voorstellen dat je erg baalt van je vaders manier van doen. Het loopt met je schoonouwelui al niet lekker, en dan ook dit erbij. En je moeder die in de stress zit. Ik wil je in ieder geval een dikke knuffel geven. @ Teddybeer: Cindy bedoelt hoofdletters als je met een zin begint... Want het lijkt nu één regel... Je schrijft wel met leestekens, dus dat maakt het een stuk eenvoudiger @ Cindy: we hebben The Kid liggen. We gaan hem van de week kijken. Ziet er goed uit op moviemeter. @ Hadassa: wat goed dat je je eerste examen gehaalt hebt! Helemaal top! Was echt zo schattig dat achterneefje van me. Heel anders dan andere kindjes. Hij bleef met een oude wijze mannenblik constant oogcontact zoeken toen ik hem op schoot had. En hij is nog zo super klein, zit in maat 50 en is 4100 gram! Hij ziet er erg fragiel uit, maar toch ook weer niet door die blik in zijn ogen. Bijzonder om te ervaren vond ik. Oja, ff een vraagje... Is er een sprongetje rond 4.5 maand? Twan kwam net ineens voor een fles, terwijl hij om half 8 zijn "normaal" laatste heeft gehad. Ik heb een gezellig nachtje bij mijn broer gehad. Om 3u gingen we naar bed, en om 10u was ik eruit. Liefs en een fijne nacht voor jullie!
@cindy. Sorry dat ik je verkeerd begreep.dacht dat je helemaal hoofdletters bedoelde. Mijn excuus. Dan staat er denk instelling op mijn lap niet goed. Normaal begint hij iedere zin met hoofdletter nml.maar had er nu ook lang over gedaan om op te schrijven ivm hoofdpijn dus was me ook niet opgevallen. @michelle leuk zo.n kleintje dan weer in je armen te hebben. @daantje.fijn dat mika het zo naar zijn zin had. Truste ladies.
toverland lijkt me ook helemaal super !!! zoonlief was bij 1,5 jaar 87 cm.... geen idee hoeveel cm hij nu is maar hij heeft schoenen met een hoge zool haha thnxx dit lijkt me wel wat, zal het manlief eens voorleggen
Nou sorry ladies. Normaal schrijf ik wel goed volgens mij.kan nu ook geen wijzigingknopje vinden om mijn tekst aan te passen. Sorry. Was niet mijn bedoeling zo.