September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ach... ze belde en zei meteen van, vinden jullie niet dat het tijd word om te praten, ja zegt manlief, we moeten wel een keer praten,

ja zegt ze waarom nemen jullie dan geen contact met mij op om te praten, nou zegt manlief... omdat wij vinden dat jij hier sorry moet zeggen voor het schreeuwen bij de kinderen en gooien met spullen door ons huis,

en zo is de ruzie weer begonnen,
    en toen kwamen ze weer over het oppassen, en dat mijn ouders alles altijd goed doen,

maarja, ik ben vanavond bij mijn vader geweest, en dat is uitgepraat,
    ik voelde mij er echt beroerd door, en toen dacht ik bij mezelf: hoe moet het voelen voor manlief... ik vind 1 avond al erg,.. laat staan 3 maanden !!!!!
    dus daarna ben ik doorgefietst naar schoonmoeder, ik heb haar gezegd dat ik indd vind dat we een keer moeten praten,

en dat ik haar JUIST wil laten oppassen, maar ze doet dingen die ik niet wil dat ze doet, en dat dat het moeilijk maakt voor mij om haar te vertrouwen met mijn kinderen,
    als ik bijv zeg geen fruit onder de 6 maand.... dan doet ze het toch,

en ik wil het wel kunnen vertrouwen, en mijn ouders doen ook niet alles goed, alleen die weten mij beter in te schatten,

maar iig daar ook nog een goed gesprek gehad, ze begreep mij, iig ze leek mij te begrijpen, heeft mij met alles ook uit laten praten,

maar na een uurtje gegaan, en gezegd dat we een andere keer verder praten, met manlief erbij,

Manlief zat bij thuiskomst te huilen, hij was zo trots op mij dat ik die stap voor hem heb gezet,

( niet voor hem zodat hij het niet hoeft te doen... maar dat ik het heb gedaan VOOR hem... snap je ? )

nou het is weer veel te laat, ik ga naar bed, morgen vroeg zijn we nog thuis, ze zijn vrijdag de voeding vergeten te leveren, dus nu krijgen we het morgen tussen 10 en 12.... grrr

fijne avond/nacht meiden

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wat een schatje

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och dat rokje, wat een dotje is het

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    leuk pakje;)(heeft denny ook)

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat lief

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    mooi hoor

7. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weltrusten dames

8. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    even meten ;). Daar hebben ze bij alle attracties ook van die meetpalen staan, soms willen ze wel eens makkelijk doen als hij net iets te klein is maar onder begeleiding mogen ze wel mee. Er zijn weinig dingen waar hij alleen in mag dus je moet zelf of je man ook wel wat durven ;). Maar het is echt super leuk!

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh wat een lieve foto

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ook nog, meid toch. ik hoop dat je lekker ff kunt genieten deze week hoor. even niet aan de ouders en schoonouders denken

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

@ Teddybeer: het is niet onoverkomelijk hoor meid! Ik heb geen moeite met het lezen van je berichtjes, maar kan me voorstellen dat het wat lastig kan zijn voor anderen.
    Balen dat je zo'n hoofdpijn hebt zeg.

Wat een schattige foto's!

@ Mejojo: wat goed dat je bent gaan praten met je pa en je schoonmoeder. En dat je man er heel blij mee is kan ik me wel voorstellen. Het gaat allemaal niet in je koude kleren zitten dat constante gedoe.
    Je hebt in ieder geval je goodwill laten zien. Nu maar eens kijken hoe ze het verder aanpakken of oppakken.

Nu kunnen jullie in ieder geval lekker gaan genieten van jullie midweekje weg :D Jammer dat de voeding pas tussen 10 en 12 komt, maar laten we hopen dat het er om 10u is.
    Heel veel plezier in ieder geval!

@ Mandy: wat een mooie foto van jullie wonder!

@ All: nou na de fles van 22u gisteren is Twan goed gaan slapen, maar vanmorgen om 6u kwam hij weer voor eten. Ik snap er niks van... "Normaal" komt hij pas rond 9u á half 10. Zal toch echt een sprongetje of regeldagen zijn.

Ik ga nog ff genieten van mijn rustige ochtendje. Luka is op school, Twan slaapt voorlopig nog wel denk ik.

Liefs

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen allemaal

denny wil niet slapen. was eerst aan het brabbelen, toen aan het kletsen en nu aan het mopperen. dus zal niet lang meer duren voor hij gaat huilen

ik ben volgens mij voor het eerst ongi aan het worden. gisteren al de hele dag buikkrampen en vandaag weer. jammerrrrrrrrr

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik kom even goeie morgen zeggen,

en ik ga er ook meteen weer vandoor, zijn nog druk met inpakken haha :p

doeii doeii meiden xxx

14. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

3 sep 2009
    1.342
    1
    36

@ michelle

hier deze morgen juist hetzelfde om 22.00 u gaan slapen en vanmorgen om 06.00 u lag hij te brabbelen...

gisteren deed hij ook vrij raar heel de dag, heel veel aandacht opeisen en megaaaa veeeel eten willen hebben, denk toch ook aan de 19 weken sprong !

15. Alita

Alita Niet meer actief

Laat me weten wat je van de film vondt...hij is erg aangrijpend;)

Lekker he zo`n kleintje...nu gaat het nog maar als ze straks 6 maanden zijn of ouder dan denk je was hij nog maar zo klein....

Hmm volgens mij kan het rond de 4,5 maand al vraag ik me altijd af of ze nu echt bestaan:(

16. Alita

Alita Niet meer actief

maakt niks uit;) je schrijft altijd zo namelijk...het is wat moeilijker om te lezen snappie....

17. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja ook:p

ja was wel leuk maar het was zooooo warm en dan de oudste waar je op moet letten en de baby op je armen...pffff...en ik heb het nog altijd zo warm altijd!! het lijkt wel alsof ik in de overgang zit zo voel ik me!

18. Alita

Alita Niet meer actief

ach meid nu weet je het toch.....;)
    Dat "vanzelf" hoofdletters krijgen ligt aan dit forum denk ik hoor...bij words enzo doet hij dit vanzelf maar hier is dit niet;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

opff wat een drama`s...weet je je ouders/schoonouders gedragen zich een beetje kinderachtig als je het mij vraagt;)
    Maar dat is vaker dat de schoonouder/ouders menen dat het hun kinderen zijn en het alleen op hun manier doen...ik snap dat niet..
    En luisteren ze niet dan passen ze maar niet op....als hun niet volwassen willen zijn dan moet jij maar een streep trekken toch?

Maar je zult wel op weg zijn naar je midweekje...meid geniet er van!!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

Lijkt mij ook zoooo leuk toverland,,maar ze is nog te klein:( Maar ze durft wel alles te doen dnek ik want des te gekker dat je met haar "gooit" des te leuker dat ze het vindt:p

Deel Deze Pagina