aaah balen!! Wel even fijn hoor ongi worden...hier nog steeds niks En het blijft maar spoken Hier zijn we wat verkouden:x dus de kids worden ook vaker wakker..nu maar hopen dat het voor vrijdag weg is...want we gaan een weekendje weg
Zo vandaag zouden we eigenlijk even gaan winkelen maar de oudste is wat ziekjes dus we gaan niet... Baal wel eigenlijk had me erop verheugd.....maar ja nu gaan we maar thuishangen...verschrikkelijk vindt ik dat! Voorla omdat ik al altijd thuis ben..maar goed ....niet zeuren!
Ik denk dat Cindy bedoelt dat je je zin begint met een hoofdletter meid, niet de schreeuwende hoofdletters. Ik heb er verder geen problemen mee hoor! Ieder haar ding. Maargoed, wat is nu eigenlijk opdragen.... Ik heb hier een link waar je het heel begrijpelijk kunt lezen. Als je dan nog vragen hebt, stel ze me gerust! Het opdragen van kinderen is een voorrecht, en we doen dat als gemeente met vreugde en vrijmoedigheid Groet, Hadassa
@ Hitchke: "gelukkig" heeft Arthur ook die dagen. Ze schelen maar 1 dag, dus ja.. Kan makkelijk het 19 weken sprongetje zijn dan. @ Cindy: we gaan hem morgenavond kijken, ik laat je wat weten. Beterschap met je dochter. Kan me voorstellen dat je het jammer vindt. Shoppen is gewoon leuk! Ik ga zo maar eens aan het huishouden beginnen. Twan heeft net een fles gehad en ligt lekker te spelen. Toedelsss
Hmm, begrijp het heel goed hoor meid! Als je altijd al thuis zit, kan je je zo verheugen op een uitje even! Hopelijk knapt je meisje snel op en heb je toch nog een fijne dag, al kan je er dan niet op uit! Sterkte!
Mejojo... geniet lekker van je midweekje... zal nu nog meer genieten zijn he!!! Heb ff gemist waar je naar toe gaan, maar veel plezier daar! Knuf, Hadassa
nou ik hoop het ook voor je. Denny heeft al sinds 7.30 vanmorgen niet meer geslapen, maar al wel 2 voedingen gehad. zal weer niet veel van het huishouden komen vrees ik
Hallo! @Michelle: Ja, ben croupier, leuk hoor. Al aan de poets gegaan? Ik mag deze week ook flink aan de poets, aangezien we vrijdagnacht vertekken op vakantie. En dan komt m'n werkster ook nog volgende week als we er niet zijn dus een lekker fris huisje als we thuiskomen. @Cindy: He balen! Hier was de oudste ook ziek (gister 40.1) maar vanochtend was hij wel heel vrolijk dus toch maar naar school gedaan. @Mejojo: Oh fijn dat je toch nog wat heb kunnen uitpraten. Wat een gedoe zeg! Ik vond het ook wel erg om te lezen dat hij je zoon zo passeert maar misschien net wat jij zegt, heeft hij het zelf gewoon niet door. Hier rustig aan het front. Afgelopen zaterdag uiteten geweest met z'n tienen, was errug gezellig. En deze week een beetje poetsen, inpakken, werken en vooral heel veel knuffelen met de kindjes, voordat we op vakantie gaan.
@hadassa. Ik heb het gelezen. Stond er erg duidelijk. @mejojo. Fijn dat het is uitgepraat. Nu zul je vast met een lekkerder gevoel op vakantie gaan. Geniet er in ieder geval van. @ cindy. Balen dat je oudste ziek is. hopelijk is ze snel opgeknapt en kun je gaan shoppen. @nathalie. leuk uit eten.Waar ga je heen op vakantie?gaan de kindjes ook mee of niet. Veel plezier in ieder geval. @all. lizzie is al vóór 2e nacht achtereen wat onrustig. Veel om speen vragen. Vanmorgen lekker weer wezen zwemmen. nu mocht ik der zelf onder water doen. Best spannend. Nu was ze zo slim om der mond open te laten nu kreeg water binnen. Maar niet huilen. Nu ligt zeq nog lekker te slapen. @ongi. Hier ook nog steeds niet. Ben in bijna 2jr tijd pas 3x ongi geweest. Dit omdat ik toen ik gestopt met de pil 1x ongi geworden toen ruim half jaar niet. toen 2x en toen zwanger.
ze moet echt richting de 90 gaan. als ze net net bij het streepje komt maakt het niet uit denk ik, maar het moet geen 5 cm schelen want dan mag ze er niet in..
@Teddybeer: Oh lekker hoor zwemmen! Dan zijn zo lekker soezelig na het zwemmen Wij gaan een week op wintersport... zonder kindjes... Zal ze heel erg missen maar heb er toch wel veel zin in. Zoë is vandaag alweer 5 maanden! Wat gaat de tijd snel...
gefeliciteerd met de 5 maanden. ik ben weer 2 kilo kwijt. weeg nu al 13.5 kilo minder dan toen ik zwanger werd
@ Blink: das heel mooi zeg! Moet er nog veel af? @ Nathalie: croupier lijkt me zeker heel leuk. Alleen de werktijden vind ik wat minder. Ik ben klaar met poetsen Dus nu ff chillen met mijn oudste. Twan is na zijn wortelhapje gaan slapen. Nog gefeliciteerd met haar 5 maandjes. Gaat hard hè! Maar ja dat zie je aan je oudste Morgen gaan we voor het eerst zwemmen met Twan (Luka gaat natuurlijk ook mee). Ben wel benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Het is rustig hier... Tim komt zo thuis van zijn werk, en dan is tie morgen vrij. Vanavond heb ik schaken. Twan roept, ga hem uit bed plukken.
hey meiden.. ik ben het ziek zijn zo zat... dan is de griep weer weg en dan komt het weer terug, vannacht zo liggen hoesten dat ik er niet van kon slapen. Nihat kwam voor zijn eerste voeding pas om 7 uur, kon ik een keer goed slapen kan dat nog niet met die griep. Tamer is nu ook ziek, oorpijn en verhoging, nihat is ook nog is verkouden... morgen maar even de huisarts bellen... sorry dat ik op niemand reageer maar ben nog steeds niet lekker
vervelend zeker omdat je je er erg op verheugd had! Ik ben ook al een week aan het lopen met plannen om dit en dat te doen....helaas was jelle ook niet erg lekker...en nu loop ik met een grote snotneus en een flinke voorhoofdsholteontsteking...toch maar eens ermee naar de dokter gaan denk ik.
oh da's lekker! Doe je iets speciaals of haal je ze eraf door wat beter op te letten en lekker te sporten??