September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    #4441 Michelle1979, 24 jan 2011
    Laatst bewerkt: 24 jan 2011
    @ Karagöz: jeetje meid, je blijft wel kwakkelen. Beterschap voor jullie allemaal!

@ Jinne: voorhoofdholteontsteking daar helpt stomen erg goed bij! Vooral niet snuiten, dan pers je de snot in je bijholtes en ben je verder van huis. Google er maar eens op. Het is heel vervelend, ik heb het 2 weken gehad. Het kan maximaal 4 weken duren. Ik hoop dat je er snel vanaf bent.

2. Alita

Alita Niet meer actief

@All nou we zijn even geweest en oma heeft op de kids gepast! Lief he!!
    Gelijk weer 2 stejes libgerie gekocht...heerlijk na die lange tijd voedingsbh`s nu weer eens een fatsoendelijke bh....wel even wat gedoe met de bv maar ik voel me gewoon gelijk heel anders als ik mooie lingerie aanheb....en een paar nieuwe truitjes gekocht...nou ik ben blij...

@Nathalie heb je een hulp? Lekker hoor!
    @michelle ik ben benieuwd! Leuk he de eerste keer zwemmen, wij gaan dus dit weekend de eerste keer met zijn allen...
    @Teddy was je zo onregelmatig ongi? Wel dan snel zwanger geworden he?
    @Daantje ja ze is nog niet 90 cm...nog even geduld maar dan..
    @Jinne ja we zijn dus wel gegaan zonder de kids ook lekker!!
    Zelf zijn we ook aan het sukkelen hier met verkoudheid enz...
    @karagoz arme schat! ....

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoi!

sprongetjes, zat gister toevallig het oei ik groei boek door te nemen omdat madelief ook ''dingen'' heeft
    en er is een sprong rond 19weken oftewel 4mnd
    elk baby'tje an iets voor of achter lopen met die weken hè
    ipv 9u komt ze laatste dagen om 7.45 (mag dan nog niet klagen) en de laatste uren van haar nacht slaapt ze wat slechter en hoor ik haar nog wel eens..
    ze heeft er nu heel wat mooie geluidjes bij

valentijn is zó brutaal....
    uitputtend zeg...
    hij gaat morgen 2 nachtjes bij mn moeder logeren

vanmiddag even nieuwe schoenen geshopt voor valentijn en een leuk vest erbij
    en van die grappige rammelsokjes erbij voor madelief

mejojo wat een toestand met je familie zeg...sterkte ermee

verder even weinig tijd voor reacties

sorry..

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he meiden,
    ff ego want ik heb weer s wat hoor. Vanmorgen ging ik sokken voor Ivy boven halen en ergens halverwege de trap naar beneden gleed ik weg met mn voet en donderde naar beneden en kwam opgevouwen tegen het traphek tot stilstand met mn enkel dubbelgeklapt onder me. Zen heeft me naar de bank geholpen en binnen een minuut had ik een bult als een tennisbal erop en ik verrekte van de pijn. Via de huisarts naar het ziekenhuis voor een foto. Zoals het er nu uit ziet lijkt het niet gebroken maar het zou alsnog wel zo kunnen zijn omdat het door de enorme zwelling blijkbaar vertroebeld wordt. Mn enkel is dik ingepakt in een kous en drukverband en ik mag er 3 a 4 dagen niet op lopen. Het doet flink zeer. Kan er ook absoluut niet op staan of m bewegen. Zen heeft nu kunnen regelen dat ie 2 dagen langer, tot vrijdag thuis mag blijven. hopen dat het daarna beter gaat. Kon er ook nog wel bij zeg.

5. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ohhhh meid toch, hoe krijg je het toch voor elkaar. Ongelofelijk zeg haha, hoewel jij er niet om kan lachen denk ik.. Nu moet je wel rusten hè... Fijn dat Zen nog even langer thuis bij jou kan zijn nu. Heel veel sterkte en ik hoop voor je dat het niet gebroken is!

Liefs,

Hadassa

6. Alita

Alita Niet meer actief

ai dat klinkt pijnlijk....sterkte ermee!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja en het ontwikkelen wat ze nu ook doen denk ik is ook even dat ze wat sneller geirriteerd zijn....

Ja is je oudste uit zijn doen? Is ook een fase denk ik he of niet? Dan is het even pittig he twee kids hebben;)

8. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    leuk zwemmen dat wil ik binnenkort ook eens met Denny gaan doen.

er hoeft in principe niets meer af van mij, want ik doe er ook helemaal niets voor. het gaat echt helemaal vanzelf. ik was heel dik geworden van de anti-depressiva. daar was toen ik zwanger werd net een 1.5 maand mee gesopt na 6 jaar. dus ben ik op mijzelf in de zwangerschap al behoorlijk afgevallen. mijn buik werd dikker en mijn gezicht en benen werden dunner haha

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    jeetje wat een ziekenboeg bij jullie zeg. wel fijn dat je manneke lekker heeft doorgeslapen. als hij daar nou eens een gewoonte van zou maken;)

10. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oei beterschap

11. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hahaha helemaal niks! geweldig he? ben er zo blij mee. ik eet alles wat los en vast zit. ik sport niet en ik werk niet. ja thuis natuurlijk. ik ben benieuwd hoelang dit nog doorgaat. ik wil wel graag binnenkort gaan sporten en mss in het voorjaar lekker gaan zwemmen

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Denny zit volgens mij ook in zijn sprongetje. hij heeft vandaag weer elke 2.5 a 3 uur een voeding gevraagd. heeft overdag niet geslapen en wil niet goed drinken aan de borst. hij laat steeds de tepel los en gaat dan gillen, omdat hij zo'n honger heeft:(;). 's morgens is hij ook vroeger wakker. ook hij heeft nu weer heel veel nieuwe geluidjes. hij vindt op zijn buik liggen sinds een week of 2 ineens helemaal geweldig. en hij wil alleen maar zitten. liggen is huilen

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik las het net op hyves. wat een geluk dat je man thuis is en dat hij extra dagen thuis kan blijven. zal wel behoorlijk zeer doen. beterschap meid. wat ben jij een pechvogel zeg en dan druk ik me zacht uit. moet je nu na die 4 dagen terug voor nieuwe foto's? dikke knuffel

14. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Sann: jeetje mina :$! Ik hoop ook dat hij niet gebroken is meis. Tis wat... Heb je trouwens nog wat over je aanrechtblad gehoort van de verzekering?

@ Cindy: ja wel lekker om ff te zwemmen. Ben zo benieuwd of het net zo'n waterrat is als zijn broer.

Leuk dat jullie toch zijn gaan shoppen. Ik vind die voedingsbh's ook niet erg sexxy, eerder het tegenovergestelde :p Maar ja ze zijn superhandig. Kan me voorstellen dat je je een ander mens voelt in leuke lingerie.

@ Annekulpe: Valentijn is van Maart 2007 hè..? Luka is van November 2007 en zit dus ook in een moeilijke fase. Alles is zelluf doen!!! En bij het woord niet doen of nee of mag niet, gaat hij gelijk huilen. En dat zijn me een krokodillentranen zeg ;)! Hij kan zo acteur worden :p Maar het is voor de kids net zo moeilijk als voor ons. Ook hun moeten door die fases heen, waar ze veel afwijzing en straf krijgen. Nou geven wij niet veel straf, soms te weinig denk ik ;). Maar hij heeft de afgelopen 2 weken toch 2x even op zijn kamer gezeten en ook een paar keer op de stoel...
    Het gaat nu weer beter, dus ach, komt goed. Maar lastig is het wel.

@ Blinky: wat lekker dat je er niets voor hoeft te doen zeg! Bv zal ook flink meehelpen denk ik.

Nog ff het laatste stuk kijken van Grand Designs op Discovery, en dan papie doen... Welterusten meiden! Morgen weer rise and shine :)

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    weltrusten

16. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Zo goedemorgen,

Lees nu toevallig de laatste pagina over sprongen. Ik heb daar bij Tygo niet echt iets van gemerkt maar zoals je nu kan zien (06.15) ben ik er al uit voor de kleine meid. Ze heeft d'r fles ook al bijna leeg.
    Straks naar het consultatiebureau en vanmiddag weer werken.
    Misschien nog tot straks.

17. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    auw!
    verplichte rust dus
    nou veel beterschap!

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    hoop dat die fase gauw voorbij is haha
    hij werd vanmorgen wakker en hoesten, snotteren en lekker zeurderig
    dus hij zit duidelijk niet lekker in zn vel

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    herkenbaar! spelen met de fles en gillen van de honger
    en die geluidjes zijn helemaal leuk hè :)

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja hij is van maart 2007
    wil liever ook niet te vaak straffen maar tis echt wel nodig soms
    eerder zette ik hem onderaan de trap maar hij gaat dan lichtelijk gillen en de eerste slaapkamer boven slaapt madelief dus nu stuur ik hem ook door naar slaapamer hoor
    sommige weken is het goed te doen, maar sommige weken echt niet hoor jeetje...
    en een taal dat ie dan gebruikt...
    gister aan tafel zegt ie uit t niks..stom wijf!:$ waar ie dat vandaan heeft...:(psz misschien
    zonder waarschuwing straf gegeven

Deel Deze Pagina