gister vergeten pap in de laatste fles erbij te doen dus madelief was ook al vanaf 5.30 an het jammeren 7.15 er maar uit gegaan en toen een pap fles gegeven en daar heeft ze flin wat van laten staan.. nou we zullen zien wat de dag ons brengt
Goedermorgen, Oei anne "stom wijf"? Ja dat moet hij natuurlijk ergens gehoord hebben.....zijn echt van die fases hoor...hoort erbij alleen is het niet zo leuk die peuterpuberteit. Hier gaat ze gewoon het hoekje in als ze niet luisterd hoor... @Nathalie Als het goed gaat en ze is tevreden? Misschien is die s`morgens niet perse nodig maar dat is wat jij zelf aanvoelt toch? @Michelle ja ach ben toch thuis als ik voed en hup even de bh omhoog hahahaha... Heb zo`n zin in dit weekend!!!!
hey meiden, lees dat er een aantal ook peuters hebben met de peuterpuberteit , hier ook hoor! vooral als de vermoeidheid toeslaat wil ie me gaan 'uitproberen' . vooral de kat moet t dan ontzien, arm beest, dan gaat ie ook regelrecht de gang in hoor, mag ie een paar minuutjes 'nadenken' . Hier is t naar bed gaan meestal een drama, tijd rekken enzo he, jullie kennen t vast wel .
beterschap meid... dat kan er zeker nog is bij komen zeg... het zit jullie niet mee he meid... rust maar lekker uit... xxx
hey meiden... eindelijk een kuurtje gekregen van de huisarts, sinds gisteravond voel ik me weer erg grieperig, overal spier pijn, hoesten, hoofdpijn en mijn stem is weer weg. Nihat wilde maar niet zelf slapen dus maar bij ons in bed even laten liggen. Om 2 uur weer zijn voeding en meneer wilde weer niet slapen dus weer in ons bed. Ik had geen fut om er een strijd van te maken. Echt lekker heb ik niet geslapen. Tamer is ook nog is ziek, vandaag wel koorts vrij maar nog wel verkouden. Ik hou hem vandaag thuis en morgen gaat hij weer naar school.
ja kinderen beginnen steeds eerder te schelden en te vloeken he. das ongelofelijk. groot gelijk dat je meteen hebt gestraft hoor
Denny slaapt vandaag gelukkig weer een beetje. gister 2 keer 30 minuten. ´s nachts pas om 0.00 en vanmorgen om 4.30 begon hij al te miepen om zijn tut. heb zelf dus geslapen van 0.00 tot 4.30. daarna elke 10 minuten de tut kunnen geven en vervolgens om 6.45 er maar uit gegaan. net nu ik ongi ben en daardoor al flinke hoofdpijn heb. hij weet het lekker te plannen hoor
hier ook 4 flessen waarvan 1 papfles ik d8 dat je er eerst nog maar 1 mocht geven, maar als je kindje t goed doet moet je je er niks van aan trekken
help! ik heb een probleem, en ik maak me echt zorgen om mijn jongste zusje en ik weet niet wat te doen zoals ik vorige week al zei, ze ligt in scheiding ik hoor allerlei verhalen van haar over de man in kwestie en moet daar maar van uit gaan tja...ik ken haar wat langer dan vandaag en we hebben contact gezocht met haar man gister ben ik bij mijn zusje geweest omdat haar dochtertje 1 jaar werd nou ik wist niet wat ik daar zag!! 1 grote bende!! echt heel erg babykamer 1 en al zooi en vieze luiers, slaapzakje onder de poep aankleedkussen er ook onder... kon het aankleedkussen niet eens vinden door de rommel (wou madelief daar even in bedje doen) bedje ook niet schoon haar dochter had 1 grote groene koek van snot op haar gezichtje en werd niet schoongemaakt , extreem vieze handjes...werd ook niet naar gekeken valentijn en het meisje waren door het huis aan t rennen en kruipen en het kindje was een poosje uit beeld en ik zeg waar is..*****.. ohhh die kruipt wel ergens..ik zeg is dat wel zo veilig ( met al doe rommel) ja hoor.. hmmm ok... ze schijnt zeker tien duizend schuld te hebben, geen werk, geen uitkering, een huis waar ze nog 2 jaar aan vast zit van 800 per maand ze benaderd andere mannen terwijl ze nog niet eens gescheiden is, 1 getrouwde vent is daar al over de vloer geweest ..slechts een greep uit... ze is heel erg jong in haar doen en laten en kan er niet tegen als mensen haar waarheid ofzo willen zeggen dan krijg je geheid ruzie en dat wil ik niet, maar ik wil ook niet dat ze gedonder krijgt met allerlei instanties ofzo en een kind hoort bij de moeder te zijn vind ik maar ik vind dit niet kunnen ze is wel mn zusje... wat moet ik hier toch mee...
ow, moeilijk lijkt me dat... aankaarten is dan idd ook heel moeilijk, is er iemand waarvan ze t wel aankan om te horen dat ze misschien eens dr leven op moet frissen omwille van de kleine? en anders subtiel wat dingetjes opruimen als je er de volgende keer bent, misschien dat ze doordat ze t verschil ziet t licht misschien ziet? pffff kan me voorstellen dat je je zorgen maakt om haar en de kleine, straks krijgt ze idd gezeur met instanties en om maar niet te beginnen hoe je kind opgroeit als ze dit gewend raakt... meisje heeft dan ook grote kans om op de foute mannen te vallen en op t verkeerde pad te raken, zeker als ze weinig aandacht krijgt en dit wel graag wilt... sterkte meid...
zit er echt heel erg mee.. moet er bij zeggen dat ik daar niet met regelmaat kom, want het is bijna 3 kwartier rijden mn moeder is de enige van wie ze het pikt denk ik..alleen als ik mn moeder alles vertel, tja...ze heeft al last van hoge bloeddruk en dat is de laatste weken weer erger geworden doordat ze gaat scheiden ( en ze niet eens alle details weet) en dat haar zus kanker heeft...
ik zou het wel aan je moeder vertellen meid....als jouw`n kinderen ergens vanaf wisten zou jij het ook willen weten.... wat een toestand man! Maar je moet ook aan je nichtje denken nu... sterkte ermee... kom zometeen nog even terug