September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    gaat beter dan gisteren. ik kan hem weer beter bewegen, maar doet nog wel pijn. sinds gistermiddag verkouden. echt zomaar ineens van niets naar volle bak snotteren. nu ook keelpijn en koorts. ik dacht vorige week nog: wat een geluk dat ik nog niet ziek ben geweest;). het is duidelijk, ik moet niet meer denken:D

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh gezellig, welkom

3. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    @sann: jeetje ziet er mooi gekleurd uit zeg.
    idd voor zekerheid nog even een foto laten maken. Vooral omdat je er nog zoveel last van hebt. sterkte ermee.
    @mejojo: idd je schoonmoeder lekker laten lullen, als jij je maar goed voelt dat is belangrijkste.
    @buddy k'tje: sterkte met ryan. hopelijk is hij er snel vanaf.
    @helen81: welkom hier en neusze. Hhihi mijn naamgenoot!!!
    @michelle: veel plezier op verjaardagsvisite
    @silkie: jij ook veel plezier op verjaardagsvisite. Hier krijgt lizzie 1x per dag fruithapje, dit rond ongev 10u. en vanaf volgende week beginnen we ook met groentehap.
    @karagoz: fijn dat het met nihat beter gaat, en balen dat jij nog steeds niet helemaal fit bent. beterschap.
    @foto's: hier kijkt lizzie altijd met hele grote ogen, dit komt door de flitser. En dat doet ze altijd. Ze heeft echt een hekel aan foto's. soms best wel jammer.

@opdragen: volgens mij word kindje van hadassa vandaag opgedragen toch??

volgende week word lizzie gedoopt. we hebben niet veel mensen uitgenodigd. mijn moeder met man, broertje met vriendin, 2 oma's , 1 opa, 1 tante, schoonzusje (me broer is vandaag naar buitenland vertrokken voor stage dus kan er helaas niet bij zijn), en dan van teddyman zijn ouders, en broer en schoonzus en neefje. Nu kan mijn schoonvader helaas niet komen ivm erge last van zijn voet, word hij volgende dag aan geopereerd. Helaas. maar goed. Nu kregen we van schoonzus een sms of zei en me schoonmoeder zaterdag al mochten komen en blijven slapen. Ze doet het altijd af het liefst via hyves of sms. Dus hebben daar niet op gereageerd. Manlief had vandaag zijn moeder aan de tel en vroeg hoe of wat. Ja zijn broer en vrouw hadden besloten dat het te druk werd voor ons om met 3 volw en 1 kind (9jr) bij ons slapen. HALLO.... mogen we dat zelf niet meer bepalen. Dus ja we gaan dat nu ook niet meer voorstellen aan hun. Ze weten dat wij daar nooit moeilijk om doen. we hebben 2 logeerbedden en luchtbedden. dus wij zagen geen probleem. Dus dan komen zijn broer en neefje helemaal niet naar de doop. Wat achterlijk of niet. schoonzus komt nu denk ik alleen omdat mijn schoonmoeder anders niet kan komen. (ze wonen hier 1.45 uur vandaan). ik heb nu helemaal zo iets heb ik ook liever niet dat zei komt. Manlief zei al ben in staat om moeders donderdags op te halen en zondag weer terug te brengen. Ik kan hier zo boos om worden hoe zijn enigste broer doet.
    Laatst waren we bij mijn schoonouders een weekend en hun kwamen daar koffie drinken na de kerkdienst, en lizzie lag op de grond te spelen. ze keken amper even een keer naar der, laat staan even oppakken of vragen hoe het met der gaat. (ze hadden lizzie voor het laatst maar gezien in september!!!!) Alleen die %^&* schoonzus zit veel op hyves en reageerd dan op een enkele www die wij plaatsen, of op een foto en vraagt dan hoe het gaat!! Hier kan ik zo boos om worden.

sorry voor mijn geklaag!

Liefs fijne avond

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ helen, welkom en neus ze :)

@sann, pff ziet er niet best uit zeg, en dat met je kat kon er ook nog wel bij,

grr ik baal ontzettend dat je niet wat meer in de buurt had gewoond, dan was ik gewoon naar je toe gekomen of je gewild had of niet ;););)

enne... klaag maar lekker van je af hoor :D

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    idd heel raar. ook dat ze toen niet naar de kleine omkeken bij je schoonouders. kan me voorstellen dat je er de balen van hebt.

6. Popkoorn

hier heeft zoonlief trouwens zijn slaapje vanmiddag overslagen,

eigenlijk best frusterend haha, het is zoooo heerlijk nog even dat slaapje :p

het was vaak toch wel van 12.30 tot 15.00 dus zo 2,5 uur,

en vanochtend sliep hij tot kwart over 8....en lag om half 1 in bed.... ging niet slapen..... hij ging gewoon spelen..... ik heb hem maar gewoon boven gelaten... hij vond et prima dus ik ook ;)

maar om 2 uur heb ik hem er maar uit gehaald,
    wel sliep hij om 19.00 meteen :p echt hij lag nog niet in bed of de ogen waren al dicht :p

hopelijk slaapt hij de nacht goed door,

wij gaan nu naar bed, eindelijk eens een keer optijd naar bed.

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he bah meis. bterschap

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ook niet leuk zeg zulke desinteresse. Kan me voorstellen dat je daar boos om wordt

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    lief van je meis:)

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    die slaapjes zijn nog zo heerlijk he. Even rust in de tent. Ivy slaat ze ook zeer geregeld over helaas.

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

@ Sann: nou die enkel lijkt wel gebroken zeg, als je hem zo bekijkt. Ben benieuwd wat de uitslag is. Sterkte meis.

@ Karagöz: fijn dat het wat beter gaat met Nihat. Hopen dat jullie er allemaal snel bovenop zijn.

@ Blinky: dus jij ook al verkouden. Het lijkt wel of iedereen die verkoudheid krijgt. Gelukkig doen je achouder en rug minder pijn, anders had je dat er ook nog bij gehad.

@ Mejojo: toen Luka zijn slaapjes overdag niet meer wilde miste ik ook die 2 uurtjes voor mezelf. De enige momenten dat hij nog wel slaapt is vaak na school. Dan valt hij in slaap in de auto en dan kan je hem zo vanuit de auto op de bank leggen, en dan slaapt hij dik 1.5 uur. Maar het is zeker pittig als ze niet meer slapen overdag.

@ Teddy: kan me ook voorstellen dat je boos bent. Wel een beetje raar hoe ze reageren zeg.

@ All: was gisteren een gezellige verjaardag. Ja typisch zo'n verjaardag waar alleen maar over koetjes en kalfjes gepraat word :p Maar ja dat is typisch mijn schoonfamilie. Om 14.30u waren we weer thuis en toen ben ik naar mijn opa gegaan. Dus was wel even lekker zo zonder de kids.

12. Popkoorn

goedemorgen,

gister zijn slaapje al niet gedaan... en dan vanochtend ook nog half 6 wakker worden,... grrr ;);)

dochterlief gelukkig wel 8 uur,

ik ga vandaag de kleding van dochterlief maat 50/56 maar eens helemaal uitzoeken, misschien op internet zetten en dan de kasten van beide kids eens helemaal uitmesten en opruimen.
    ze hebben veels te veel hahaha :p

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja die zal wel moe zijn geweest met 2.5 uur minder slaap;). en heeft ie lekker doorgeslapen?

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    oh niet uitgeslapen dus:). balen meid.

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heb ik dat. 14 dagen geleden is mijn vulling uit mijn kies gevallen. nu heb ik dus een gat in de voorkant van mijn kies van bovenkant tot tandvlees en ong 4 mm breed. ik ben als de dood dat die kies verder kapot gaat en dat mijn zenuw dan bloot komt. kon ik al pas terecht na 14 dagen en nu ben ik ziek. ik blijf maar snotteren dus dat is geen doen bij de tandarts. normaal ben ik panisch voor de tandarts. nu was ik zo blij dat ik erheen kon, en dan kan het niet aaaaaarrrrrrggggggggg.en de eerstvolgende plek die 2 weken geleden openstond was in maart:$. zal dan inmiddels wel april zijn. nu moet ik dus naar een andere tandarts en dan ben ik dus weer heel bang om te gaan. :(

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

17. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen Sabbe

18. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Sann, sterkte meid, het ziet er niet mooi uit die voet van jou! Ik vind het echt heel erg vervelend voor je dat je met vanalles geconfronteerd wordt momenteel. Dat is echt niet leuk en kan je er idd. nu even niet bijhebben! Sterkte meid en ik wens je heel veel kracht toe!

Kt'tje, wat erg dat je kleine mannetje nu opgenomen is. Heel veel beterschap deze moeilijke tijd en heel veel sterkte!!! Hopelijk knapt hij snel weer op.

19. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    goeiemiddag!

teddy lekker hè schoonfamilie pff...

blinky wat stom dat je zo lang moet wachten bij de tandarts, ik on direct terecht laatst (noodgeval toch???)

mejojo dat middagslaapje van valentijn vond ik altijd oo zo fijn..toen hij nog geen 2,5 was was het er jamme genoeg al vanaf
    balen dat ie zo vroeg wakker was

madelief had zich helemaal ondergepoept vanmorgen terwijl ze gewoon sliep :(
    ga s een poging doen de laatste fles te vervroegen

valentijn even lekker met een dvd'tje voor de tv gezet

ik heb enorme buikpijn enzo ( ongesteld bleghh) dus vandaag ook met de pil begonnen voor t eerst weer

vriend is ook weer lekker aan t werk, hij heeft nog wel wat last met bukken enzo dus die doet t rustig aan

ga de kleine meis s even uit bed vissen!

oh ja...mn zusje en man hebben de scheiding stop gezet!! ze gaan samen in therapie :) en hopelijk komen ze er dan toch samen uit
    daar word ik ook iets rustiger weer van in mn hoofd

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goed dat je zus en haar man en nog samen voor willen gaan.
    ik ga vandaag toch wel ondanks mijn koorts en gesnotter. ik wil gewoon van het gedoe af zijn

Deel Deze Pagina