goeiemorgen meiden,' Hier een minder nachtje achter de rug, zoonlief werd vannacht om 2 uur gillend wakker, ik erna toe, hij werd weer rustig, en ik ging weer en trok de deur achter me dicht, meteen weer gillen, etc etc.... toen begon me dus op te vallen dat wanneer de deur op een kier stond hij al stil was.... omdat er dus licht de kamer in scheen.... maarja ik wil niet dat hij van zijn kamer af kan.... dus ik heb zijn nachtlampje aangedaan, hij heeft weer een uurtje geslapen maar na een uur begon hij weer te gillen en te doen.... hij wou bij mij in bed.... dus uiteindelijk maar bij mij in bed genomen.... hij slaapt dan heerlijk.... ik wat minder omdat hij zo bewegelijk is. zonet wou ik eyeliner pakken uit mijn laatje.... ligt daar verdorie een scheermesje onder.... hele vinger open gehaald,.... doet echt %^&*(^veel pijn !!! ondertussen al uur geleden en het bloed nog steeds.
sann... ondertussen je eigen ha al gebeld ?? jammer dat je eigenlijk voor niets bent gegaan, enne,,, in dit topic kan best uit een gedeelte * sann's klaagtopic * bestaan hoor
Goodmorning! Ik reageer later wat uitgebreider. We gaan zo naar een binnenspeeltuin met de knullen. Kunnen Luka en mama zich even lekker uitleven Een fijne dag, en voor de mensen die het nodig hebben, een dikke digitale knuffel!
met mijn schouder en nek gaat het al een stuk beter, lief dat je het vraagt. het doet nog pijn, maar het is nu goed te verdragen.heb je nog wel een beetje geslapen vannacht?
balen dat je zoontje vannacht zo onrustig was. en AAAAUUUUU dat doet echt heel veel pijn, zo'n scherp mesje. is het al gestopt met bloeden?
Zo ben er weer!!!! Het weekendje weg was heerlijk! Oudste heeft veel gezwommen en gespeeld....en nu de hele dag wassen en opruimen hahahaha.... Alleen minder dat nieuws van jelisa...wat is er gebeurd.... Sorry maar ik ga weer verder dames er heeft er eentje honger!
Ja het is idd rustig.maar ik ben druk geweest.samen met manlief onze kledingkasten opgeruimd.maar liefst 7 vuilniszakken vol weg gedaan. **schaam schaam**.,maar goed was allemaal oud spul.kregen ook vaak kleding wat mijn ouders niet meer droegen. Fijne avond.effe lizzie voeden en dan weer met de beentjes van de vloer. Liefs
Hmm, is echt een pech topic hier geloof ik.... Hopelijk is dat bloeden snel gestop.. jaja, wil je je haasten, krijg je dit he. Hopelijk is je zoontje geen trend aan het zetten en slaapt hij vannacht heerlijk.
Cindy, ben blij voor je dat je zo genoten hebt van je weekendje weg! Waar ben je eigenlijk geweest in Gelderland? Ik ben een Gelderse nl.... meer nog, ik ben een Gelderse Betuwse hahaha. Genieten zo he van je dochter als ze zo lekker aan het spelen is! En ja, rustig hier... jij was er niet he.... hihi! Ik ben echt heel moe, heb vandaag mijn intervieuw gedaan met iemand van 74 jaar Was heel interessant. Gaat over het verschil tussen vroeger en nu. Verder is sinds gisteravond mijn kleine nichtje van anderhalf hier aan het logeren. Moeder kreeg vandaag een ctg en zou wellicht gaan bevallen. Nu is dat toch verschoven naar morgen. Dus we hebben haar nog een dagje. Erg leuk mijn nichtje hier! Het is alleen haar eerste keer uit logeren en ze vind het regelmatig best ff moeilijk. Ze wil niet dat je uit het zicht verdwijnt dan heeft ze echt dikke tranen. Ach, geeft ook niet, is ook heel wat voor zo'n kleintje he. Vanavond was ze lekker vrolijk. Ik had macaroni gemaakt en ze wilde zelf eten. Ik had grote macaroni (uit turkse winkel) en die haalde ze steeds met haar handje uit haar bordje, en ook het gehakt at ze lekker op, maar echt de groente niet he.... dikke boef hoor! En het danoontje zelf willen eten... nou, rara hoe dat eruit zag haha! Maar wel erg leuk. Ze ligt nu lekker te slapen de kleine schat. Hopelijk gaat morgen alles goed met de bevalling van haar mama. ff melden hoor, als Olliver de fles krijgt, kruipt hij lekker tegen me aan en zit hij met zijn handje steeds mijn hand te bevoelen... nog ff en dan gaat hij zijn handje naar mijn gezicht brengen. Vind dat zoooo lief!!! Mijn kleine schatje en mooie mannetje! Ik ben helemaal af nu.... megamoe.... wilde nog vanalles doen vanavond, oa mijn intervieuw uitwerken, maar het gaat hem niet worden. heb hoofdpijn en duik zo op de bank!
@hadassa....ja was lekker! het was in park Heideheuvel in Beekbergen! Nu ben ik wel al wat gewend als limburgse wat betreft mooi groen, maar is toch heel apart dat Veluwse landschap! We hebben heerlijk gewandeld en gezwommen...maar eigenlijk echt echt relaxen is het toch denk ik als je zonder je kids gaat....niet verkeerd bedoeld want ik ga niet zonder mijn kinderen hahaha...maar je snapt me wel! Ah is ook spannend de eerste keer uit logeren....en een nichtje/neefje erbij morgen misschien?! Leuk!! Ja dat zelf doen kennen we hier..pffff...maar wel lekker makkelijk! Nou ga lekker niksen meid!! Ik ga zo bankhangen en ook niksen...heerlijk!!
@hadassa, leuk een logeetje bij jullie, hoe oud is ze? Rustig aan meid met alles... Je hebt ook je rust nodig. @cindy, zo te lezen was het hardstikke gezellig... ben er ook wel aan toe. heb medicijnen gekregen van de huisarts maar dat is iets zwaarder als paracetamol. Maar ga ze niet innemen. Ik vertrouw het niet met de bv en volgens mij gaat het ook niet helpen.