September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Hey meiden...

Ze heeft gelukkig geen bloed meer gespuugd....dat het uit mijn borst kwam:$
    Het deed al pijn vannacht...man wat doet dat pijn!! Heel de zijkant was een harde schijf en mijn tepel deed zo`n pijn....steken in de borst..pff jeetje.... Ik wil niet zeuren maar borstontsteking is echt heel erg pijnlijk.
    Maar nu net heeft ze weer gedronken, extra ook in rugbyhouding laten drinken zo maak je de kliertjes aan de zijknat goed leeg;) en nu ging het wel....wel nog pijnlijk maar wel te doen. Het voelt alsof het gewoon op sprngen heeft gestaan daarbinnen, en nu alsof je gekneusde tieten hebt:( Maar goed ze heeft geen bloed meer gespuugt;)

Nu ligt ze in bed te huilen...ze wilt kletsen gekkie:D

@Blinky mied ik las iets van jou tussendoor.....meid kom op het ging toch goed? En anders moet je hulp gaan zoeken hoor;) beter voor jou en je kindje;)

@Anne iets over je tante...jeetje meid erg hoor....hier ook 2 familieleden die nu kanker hebben, stomme rotziekte:x het komt steeds dichterbij:(

2. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Pff lekker dagje!
    Er zijn dingen belangrijker dan je huis opruimen toch!! Zeker in jouw situatie. Heeft je moeder niet even een handje geholpen?
    Hopelijk heb je een goede nacht!

3. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    cin die kwark helpt, had bij amy ook borstontsteking, is wel even een gedoe meja is voor het goede doel.

Jane leuk hoor je kaart.... Ik heb besloten dat ik dit jaar geen kaarten ga sturen
    Met Ryan gaat het goed, lief dat je vraagt. Woensdag krijgt hij zijn 2e spuitjes. Hij was trouwens laatst op controle in het zkh 62cm en 6170gr.

Morgen ga ik op kraamvisite bij een vriendin, ben erg benieuwd naar het mannetje. Hij is zondag geboren en is 30gr lichter als Ryan bij de geboorte en even groot... Dan zie je goed hoe vlug ze groeien...

4. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen,

@ Annekulpe: heel veel sterkte met je tante. Wat een nare ziekte is dat toch zeg, en zo slopend. Ik hoop dat het nog niet te ver is uitgezaaid.

@ Cindy: ik hoop dat je borstontsteking al wat beter voelt. Ik heb ook gehoort dat het zeer pijnlijk is als je dat hebt.

@ Flesjes: wij nemen als we een stuk gaan wandelen Twan zijn flesje mee, wat voeding in de voedings-toren, een thermosflesje met gekookt water en een flesje koud water. Dan kan ik altijd voeden als het ineens moet.

@ Karagöz: dan groeit Nihat ook lekker zeg. Wel lekker hoor zo'n flinke knul :D

@ Nathalie: mooie taarten hoor.

@ All: hier een lekker nachtje gehad. Om 21u had twan zijn laatste voeding en om 7:30 kwam hij pas weer. Hij is zelfs vannacht niet wakker geworden voor een speentje :D Dus we zijn lekker uitgerust.

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    haai!

cindy tis idd een rotziekte en je hoort het steeds meer bah

madelief is weer aan t spoken! van 3.15 tot 5,15 veel gehuild , gejammerd en gemiept
    om 5.15 fles gegeven en ze had enorme honger maar toch had genoeg aan 120cc en ze had laatste fles nog wel half uur later gehad
    dus of t nou komt van der nieuwe voeding...en of ik daar nou weer zo blij mee moet zijn..tis niet echt bevordelijk voor mijn oververmoeidheidsgevoel enzo zeg maar...

6. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Goedemorgen!

Jippie! Ik ben weer tante geworden! Zojuist gebeld door m'n zwager dat ze een dochter hebben gekregen.
    Dat is echt heel grappig:
    Bij mij vriend thuis zijn ze met 4 waarvan 3 met aanhang.
    In 2008 werden er 3 eerste (klein)kindjes geboren, 3 jongens.
    Nu zijn we weer alledrie samen zwanger (geweest): ik een meid, m'n zwager een meid en m'n schoonzus een tweeling (jongen/meisje)! De tweeling is nog niet geboren, eind januari uitgerekend.
    Bizar hè? Mijn schoonouders gingen van niks naar 7 kleinkinderen in 3 jaar (tygo is de oudste, wordt in maart 3)

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    idd bizar! :) leuk hoor

gefeliciteerd!

8. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Nathalie: gefeliciteerd. Boel kleinkinderen in 3 jaar zeg.
    @Annekulpe: wat vervelend dat Madelief zo aan het spoken was. Misschien vanmiddag even gaan liggen?
    @Cindy: hoe is het met de borstonsteking?
    @Blinky: hoe voel jij je vandaag?

Heb lekker tot half 9 mogen slapen van Ivy. Aelinn ligt er nog in maar hoor haar wel wat kreunen dus zal zo wel wakker worden. Hoop dat ze zich weer wat beter voelt nu.

9. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    heb valentijn ook al de hele week ziekig thuis... dus ff liggen word hem niet helaas...
    nou ik doe t wel een beetje rustig aan vandaag

10. Alita

Alita Niet meer actief

Goedemorgen dames....

Het gaat al weer wat beter gelukkig.....alleen had dochter besloten om vannacht opeens niet te eten...aaahhhh...
    Ze heeft gister al om 21uur bv gekregen om 22uur naar bed...vannacht werd ze al vroeg wakker waardoor ik haar een speentje gaf...en daarna niet meer gehoord tot 7uur vanmorgen...
    Opzich goed maar nu zit ik met een volle borst en vanmorgen was het ook net de andere kant die aan de beurt was..
    Dus zometeen maar even wat vroeger de andere geven.

Ben wel erg blij dat het beter gaat hoor....Lief dat jullie ernaar vragen meiden!!!!

@Nathalie gefeliciteerd!!! Idd opeens veel kleinkinderen hahaha....heerlijk hoor!
    @Ktje oh nooit van gehoord meid, wel dat het bij verbranding zou helpen idd, bedankt voor je tip!
    @Michelle fijn he dat je s`nachts kunt doorslapen, tja ik heb natuurlijk de hlave tijd wakker gelegen om te af te vragen wanneer ze nu zou komen hahaha..
    @Anne ja verschrikkelijk hoor...maandag komt de tante van mijn vriend, zij is net klaar met chemo en krijgt nu bestraling, ze heeft borstkanker. Nu afwachten of het allemaal heeft geholpen..
    @Sann zoals je leest gaat het idd wat beter, lief dat je het vraagt hoor! Lekker dat je hebt kunnen uitslapen meid!! Begint de dag al een stuk beter zo he!!

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    jeetje ik strijk om de twee dagen. Heel veel. Twee manden vol :D

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  13. Alita

Alita Niet meer actief

Hey Mejojo hoe gaat het met jou en je schoonmoeder nu?
    Hier heb ik dus geen contact meer gehad met mijn moeder.....erg eigenlijk de kinderen van ons hebben nu maar een oma en opa....en ik helemaal geen ouders meer....belachelijk eigenlijk!!

14. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik weet wel dat ze lacht hoor, gelukkig wel. op deze foto kijkt ze alleen erg serieus, net een onderzoeker hahah, vandaar dat ik aan een arts moest denken.... Wie weet voor in de toekomst haha!

15. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    JANE en alle andere meiden... ik wil ff hierop reageren. Mijns inziens is het volstrekt onnodig om je schuldig te voelen dat je hier niet vak kan reageren. Dat je nog komt vind ik al erg leuk, en ook om wat van je te horen. Vooral als je 2 kindjes hebt die de aandacht nodig hebben zoals jij Jane, en ook nog werkt, logisch toch!!!

Dus kom gewoon langs als je tijd hebt, en voel je niet schuldig!

Knuf,

Hadassa

16. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Ik denk dat jij een hard aan de bel moet trekken Blinky... je weet het zelf dat het zo niet lukt. Je kan er bang voor zijn er weer in te zitten, maar je kan er ook iets aan doen. ga naar je hulpverlener(s) toe en gooi het eruit. Vraag iig hulp! In jouw zit een geweldige sterke vrouw en moeder, vergeet dat niet! Kop op meid, je bent al zo ver gekomen, laat je dat niet ontroven! Ik ga niet meelevend doen tegen je, dat BEN ik wel trouwens, maar als jij je zo voelt, vraagt dat om maatregelen en dat moet je zelf gaan doen. Als je niet genoeg hulp krijgt, maak dan maar eens gewoon goed stampij bij de hulpverleners...! Je bent sterk meid, echt heel sterk en een echte topper!!! Maak je niet gek met schuldgevoelens, het helpt je niet en je zak er nog dieper door weg en het is niet nodig!

Ik wil er echt voor je zijn, als de "onbekende" op afstand....! Ik wil je met alle liefde mijn tel.nr. geven, zodat je als je daar behoefte aan hebt, en soms moet je die behoefte gewoon maken, omdat dat beter voor je is, mij kan bellen en je hart kan luchten... Ik kan altijd luisteren, het zal opluchten! Je hebt vast lieve mensen om je heen waar je dat ook bij kan, alleen doe je dat vaak niet omdat je jezelf weer zie aankomen bij hen en je je teveel voelt!

Ik meen het echt heel erg! Ik weet dat het helpt en het jou zal helpen net over een rotmoment heen te komen! Als ik het niet zou menen, zou ik dit absoluut niet zeggen.

Dikke knuffel,

Hadassa

Ps. Ik weet waar je doorheen gaat en hoe belangrijk hulp nu is...

17. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Cindy: Oh, wel goed van je dochter! Maar nu met je ontsteking iets minder natuurlijk... Kan je niet wat afkolven?
    En hoe komt het dat je geen contact meer hebt met je moeder?

18. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @Annekulpe: Rustig aan vandaag dan maar meid, zorg goed voor je zelf!

19. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Mooie foto Jane... ik wil dat ook zo graag een foto van mijn kids als kaart versturen naar iedereen... maar weet niet wat voor een foto ik dan moet maken... vind dat moeilijk! En ook het bewerken... Mooi gedaan trouwens

20. Hadassa

Hadassa Fanatiek lid

6 jun 2009
    3.926
    422
    83
    Jaaa ik ben voor!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina