wauw Vosje dat is lang geleden Heb ik veel gemist vraagt ze.... ga het maar lekker zelf teruglezen hoor
hee was jij er ook nog ...das lang geleden zeg !! enne heb je veel gemist.... hmm ja best wel maar dat is wel errug veel om allemaal samen te vatten
je hebt het er maar druk mee zeg. ik vind het ook moielijk om die kleine kleertjes te moeten opruimen. leuk hoor zo'n diner, maar kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind om je kindjes uit logeren te sturen.
ja precies Met je moeder moet je over alles kunnen praten, alles kwijt kunnen en niet bang zijn dat ze alles doorlult!!:x
Hey, wat gezellig dat je weer meeschrijft! Zeker spannend, heb er ook veel zin in! Met het werken gaat het erg goed, bevalt super!! Heb jij nog iets gehoord van je sollicitatie? Of al op andere vacatures gereageerd?
Verzot op strijken? Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen! Fijn hoor zo'n moeder!! Erg lief!
Jeetje meiden, wat hebben jullie weer veel geschreven.. Ik ga niet op alles reageren, eens kijken wat er is blijven hangen .. @ Karagoz: Wat een super schattige foto zeg! Jij hebt echt heeele leuke ideeen.. @ Sabbe: Wat een rijkdom al je kids! Mooie foto zeg! @ Vosje: Hellow, mmwaaahh denk dat je een paar 1000 berichten ofzo hebt gemist, leuk dat je weer komt kijken.. Owjee, Finn meldt zich, tot straks
Gaaf zeg!!! Heel leuk gedaan! Wij hebben vanmiddag de fotoshoot gehad. Stacey heeft het heel goed gedaan, ben erg benieuwd naar de foto's! We krijgen ergens in de loop van volgende week een speciale link naar de foto;s
kan me voorstellen dat je wel erg geschrokken bent... even maar in de gaten houden... zie je al wat anders aan haar na de ost.?
he gatver die muizen... we hebben een keer 1 muis gehad in huis... ik dacht dat ik niet bang was van een muis maar toen ik hem zag wist ik niet hoe gauw ik mijn voeten moest optrekken...
ik ben benieuwd... soms wel moeilijk om leuke fotos te maken als ze rond de 3 mnd zijn... zo bewegelijk...
nee merk eigenlijk weinig want ze heeft de fles gehad om 16u en daarna op bed gelegd en ze slaapt nog steeds door de papfles van gister is ze nogal verlaat vandaag en dat tussen elke voeding in , maar ze dinkt ze nu wel leeg! wauww... ze zit trouwens dan vandaag wel op 4 flessen maar omdat ze alles leeg drinkt komt ze op dezelfde hoeveelheid als anders, dus ik maak haar over een uurtje wakker voor de nachtvoeding (tenzij ze eerder komt) dan krijgt ze weer een lekker papflesje