Zo, ja, dat is wel fijn om dat niet zelf te hoeven te betalen! Gelukkig is je verpleegkundige voor je in de bres gesprongen. ps net 210 + 7 gemaakt en helemaal op! en m'n winkelwagentje is leeggehaald toen ik hem net refreshte
erg he die eerste ongi kan het me nog herrineren van de vorige keer, nu nog niet ongi geweest... Jeetje hoop maar dat alles goed is met je kindje dan en idd misschien andere fv nu beginnen...
ja idd. wil je de voeding vergoed blijven houden, maar hoop dat de ka gewoon een recept uitschrijft hoor! ik vind het ook moeilijk juist omdat hij zoveel aankomt.... en hij dan nog lekker ligt te slapen. maar ja laat ik hem zelf komen heb ik geen idee wat het schema dan wordt
Nee kan ik me voorstellen hoor. en dan ook nog omdat je het waarschijnlijk wat eng vindt aangezien je onderkantje,,,had ik toen wel idg... Pff dacht ik laatst ook al...stel je voor!! Bij de eerste wilde ik al weer zo graag maar nu even niet en dan zul je zien werkt de pil niet goed hahahaha
Ik zou je kindje niet wakkermaken meid...als hij honger heeft meldt hij zich wel en vooral bij hem zou ik oppassen met tèveel fv want dat spuugt hij er weer uit dan... Tenminste hij groeit toch goed?
Nope, gaat een heel traject aan overplaatsing vooraf en hij vond de stress op de werkvloer geen goed rede, want hij ging er voor zorgen dat het allemaal beter zou worden. Hij zou afspraken met mij maken zodat ik zo min mogelijk stress zou hebben. Maar een eenvoudig mailtje, die hij beloofd had, om mij in te lichten of t zorgverlof goed gekeurd werd, daar ben ik vandaag nog op aan het w88. Dusss hij mag 4kant in de stront zakken.!@#$%
hahaha ik bedoel.....jullie zeiden er werd juist veel over bv gepraat hier..maar dat vondt ik dus wel meevallen fv wordt ook veel besproken hier... Ah wat het gaat gewoon over het eten van onze kindjes...bv of fv maakt niks uit
goed Ben nu even aan het wachten totdat dochter in slaapt valt...want ze wil nog wel eens stikken in haar spuug Zielig he....ze had al een paar dagen niet meer gepoept nou dat heeft ze dus gister en vandaag ingehaald....bleeehhhh:x...hahahaha...echt zo`n dikkere bv poep is het nu
nathalie kijk eens op amazingkids.... daar is nu ook goeie uitverkoop... Ja vreselijk, ik was blij dat mijn oude hoofd weg was... hij deze beloofde me gouden bergen... maar helaas... wat me ook zo tegenvalt geen mailtje of berichtje toen Ryan geopereerd is, terwijl ik de week ervoor bij hem heb zitten huilen omdat ik het moeilijk had om het alleen al erover te hebben... pfffff