September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ktje

ktje Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.313
    0
    36
    Jinne: geweldig dat de operatie goed is gegaan en super dat hij al gedronken heeft... wat zullen jullie trots zijn!!!

volgens mij ben ik de enigste die je niet blij kan maken met die taart... krijg dan ook migraine van chocolade ;);)

lief jullie reactie's
    heb het gewoon erg moeilijk om alles een plekje te geven, dit was dan ook een bewogen jaar voor mijn geestelijke gesteldheid.
    Ben normaal zo sterk en vind het echt vreselijk dat ik het niet alleen red... ben ook bang dat mensen het raar vinden(vinden dat ik me aanstel) omdat hij nu goed gaat met Ryan
    Ben niet zo'n prater(veel in me hoofd maar komt er niet uit)dus hoop dat een proffesioneel iemand me daar een handje bij kan helpen..

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ jinne: zo druk gehad. geen tijd om jouw succes te wensen voor vandaag sorrysorrysorry. hoe is het gegaan met je manneke?

3. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Kon het zelf geschreven hebben.. Maar idd Ktje zoek hulp en laat je helpen.. Ik moet zelf ook de ha nog bellen voor een verwijzing om met iemand te gaan praten.. Maar denk dat als we het nu doen, we er later profijt van hebben.. Anders krijgen we misschien straks nog een klap te verwerken..

Dikke knuffel voor jou!!

4. Alita

Alita Niet meer actief

Het is juist heel erg goed at je ziet dat je hulp nodig hebt meid.....
    Ik ben ook normaal een sterk persoon, maar ook tè veel gebeurd dat ik hulp moet hebben nu. Nee ik loop er niet mee te koop, niemand verder weet het dan ook behalve mijn vriend en hoeft ook niemand te weten, toch?

Zoek hulp daar zijn ze voor;) moet zeggen dat het nu de tweede keer is dat ik naar een psychiater ga en ben benieuwd of het nu wel iets ga vinden;) Maar je moet ook iemand vinden waar jij je goed bij voelt;)
    Het komt goed meid;)

5. Alita

Alita Niet meer actief

Het enig wat er kan gebeuren is dat jullie sterkter worden en zo beter kunnen zorgen voor je kindjes....
    Daarbij het leven is veeeeeels te kort om op deze manier te leven, als je straks "geholpen" bent kun je weer heerlijk genieten en leven zoals het hoort!!!;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

meiden dikke kus!!!!

Ben weg.........het komt allemaal goed...

7. silkie

silkie Actief lid

31 mrt 2009
    470
    0
    0
    @annekulpe; super dat ze nu op haarzij slaapt. Effect van de osteopaat, denk je?

Hoe zou 't met Jinne en Jelle zijn?

@huilen; Silbeeb heeft wel duidelijk verschillende huiltjes en het lukt mij steeds beter ze te herkennen;
    een HONGERRRRRR huil/schreeuw
    een slaapjesmoe jengeltje
    een 'ik is zielig" huiltje
    of "ik wil aandacht"

@cindy; hoe dik is de bult geworden?

@mejojo; vervelend dat ze opeens weer 's nachts wakker word. Maar meen me te herinneren dat ze ook steeds haar flesjes niet leegdronk? Misschien krijgt ze dan toch over de dag te weinig en heeft ze 's nachts weer honger

@Karagoz; beterschap voor je kleine vent

@natalie; spannend woensdag, krijgt ze dan zo'n spreidbroekje?

@k-tje; wat nou dip.... dikke knuf in ieder geval

@annekulpe; dat is een strak schema zeg

hier niet echt een schema, laat Silbeeb bepalen wanneer ze wil slapen en eten (maar meestal zit er zo'n 3-4 uur tussen de voedingen) ze krijgt meestal 5 flessen 2x 150+5 en 3x 180+6 maar die 180 flessen drinkt ze niet altijd op.

wat is dat toch met die heupjes hier....
    Hoop dat het allemaal meevalt, maar kan me voorstellen dat het wel spannend is.

@ Jinne; super dat de operatie goed is gegaan. wat een superkereltje is die Jelle toch

Ylja heeft vandaag weer haar RS-vaccinatie gehad (erg luxe, die komen ze gewoon thuis geven), dus ze is nu een beetje zielig.
    Ook weer gewogen en ze weegt nu 5530 gr.

Volgende week moet ze weer naar het CB voor de prikjes en naar de kindercardioloog voor een echo van haar hart

8. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    @silkie: ja waarschijnlijk zo'n pavlikbandage. Bedankt voor de tip van de nutrilon, had er nog niet op gelet! Fijn dat ze die prikjes thuis komen geven. Spannend weer voor jullie dan volgende week!
    @amigo: hier ook al een week 4 voedingen, ze zal wel genoeg hebben denk ik dan.
    @k'tje: je mOet gewoon lekker aan jezelf denken en vooral niets aantrekken wat mensen van je denken. Dikke knuffel vanaf hier!

Zoë krijgt morgenochtend om 9 uur prikken. Het zal niet heel vroeg worden vanavond dus zal morgen wel duf zijn.
    Ik ben er vandoor meiden en lees jullie morgen weer!

9. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ahhhh hihi :)
    Ben erg benieuwd woensdag! Alvast veel succes voordat ik het morgen vergeet te zeggen!

10. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    daar was ik al mee bekend! heb een mail van ze gehad en verder op t forum word er ook veel over gepraat

11. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63

Ow wat vreemd zeg!! Kan me voorstellen dat je daar overheen leest. Ik heb toevallig vandaag een nieuw pak gekocht, ga gelijk even kijken of er iets op staat...
    .... er staat niks op..
    Bedankt voor de tip!

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    nou dan zou ik zeker een afspraak maken bij de osteo

( ze slaapt nu weer op haar zij :) )

13. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ah wat vervelend zeg!!! Hopelijk gaat het snel over!!

Nou ik kan me voorstellen dat je je hart vasthoudt!! Maar gelukkig dat ze er weinig last van heeft!

14. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    silkie , ik denk dat het idd het eefect van de osteo is anders is het wel heel toevallig
    en wat het strakke schema betreft, doe niet moeilijk als ze eens eerder komt ofzo hoor, maar tot nu toe verloopt het eigenlijk heel goed

15. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Iel, ik zou geloof ik op de hoogste kast springen hahah

16. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ja, het is ook niet niks wat jullie meegemaakt hebben.. Het is meer dan logisch dat je het moeilijk vindt om dat een plekje te geven en dat je dit niet in je eentje kan..
    En je moet helemaal niet bang zijn wat mensen van je denken of dat je je aanstelt...de mensen die zo denken hebben naar mijn mening geen gevoel..
    Sterkte!

17. teddybeer86

teddybeer86 Bekend lid

30 mrt 2009
    841
    0
    0
    hoi meiden,ben ik even snel. maar jeetje wat is er weer veel geklets. maar heb dus geen tijd gehad om alles bij te lezen. erg druk geweest van de week. verjaardagen. op visite bij een tante (zit in psychiatrisch centrum), de paardenwei (van mijn tante dus) schoon gemaakt, dus ja druk druk. maar vandaag naar cb geweest. lizzie kreegt der 2e entingen.
    ze moest wel huilen daarna was ze vrij snel weer getroost. nu is ze wat huilerig, dus ga zo weer naar der toe. maar ze is nu in 6 dagen 220 gr aangekomen dus ben super blij daarmee. dus hoef nu niet na elke voeding af te kolven en na geven. alleen als ik echt merk dat ze nog trek heeft (gebeurt overigens niet veel). ze weegt nu 4840gr. 59,5 cm lang en hoofdomtrek is 39,3 cm.
    dus ben helemaal blij.
    ga er nu weer gauw van door.

sorry dat ik niet reageer verder.

gr en fijne avond

18. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ahh wat heb jij een lief fijn meisje!

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@silkie, jip.. dat wist ik al:p maar ze kunnen het wel ff wat beter op de verpakking zetten,

fijn dat het goed gaat met silbeeb wel zielig van die prikjes, en dan volgende week alweer !!

@ ktje, lieverd,het is goed van je dat je ziet dat je hulp nodig hebt, en zelfs de sterkste mensen zakken een keer in elkaar
    niemand kan altijd overeind blijven staan meid, helemaal niet na wat jullie allemaal voor de kiezen hebben gehad,
    dikke knuf

@teddybeer ons meisje was op die leeftijd 4200 gram, ook zo'n poppetje dus, ze is wel lang ofniet ?
    hopelijk voelt je meisje zich gauw weer beter, is niet fijn als ze niet lekker in hun velletje zitten en je weet niet
    waarom,

@blinky, wij zijn met ons zoontje pas met 12 weken naar de osteopaat gegaan dus het kan nog best hoor ;)

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    tuurlijk meid, zou iedereen doen... daar ben je moeder voor... hopelijk valt de afwijking mee dat ze er over heen kan groeien...

Deel Deze Pagina