Trouwens Ryan komt hier om de 3uur...overdag... Zou hij dan meer voeding nodig hebben?? morgen ff cb bellen, of hij nu wel 4 voedingen mag en hoeveel.
pffff amigo, wat bealchelijk. arme Finn Jij maakte toch nu ook de voeding als karagoz?? ik krijg het niet voor elkaar, mijn speen verstopt dan weer steeds. welke gebruik jij voor Finn??
mijn idee. Ik heb er geen last van als het over bv gaat hoor. En vind het juist fijn om over kindjes te lezen waar het hartstikke goed mee gaat.
@Sann hoe gaat het nu met je......er was iets ergs gebeurd? En idd wat maakt het uit waarover we schrijven...ik vindt het ook super om alles te lezen hier en te helpen waar ik kan!!
een sprongetje Heb helaas geen verstand van fv Tja en over je hoofd......het is hun probleem niet he en dan interesseert het ze niet...wel een slechte eigenschap in dit soort werk!!
Nou iets ergs is wel een beetje overdreven hoor. Ik heb na jaren lang schrijven op een forum met een heel klein clubje daar afscheid moeten nemen omdat er teveel onenigheid telkens ontstond en had en heb het daar best moeilijk mee.
heerlijk hoor...ben benieuwd of het ook zo lang gaat duren als bij de eerste...tot ze eindelijk meer vast voedsel kreeg... Trouwens de oudste was lastig vandaag:x hele tijd jengele en huilen...om gek van te worden!!! Dus nu ga ik lekker nog even op de bank hangen en straks slapen!... Meiden doe rustig aan en welterusten
Yep, ik doe eerst 150 barleduc water in het flesje, dan 5 scheppen voeding, dan goed schudden, dan 3 scheppen nutriton, weer schudden, weer 3 scheppen, dan weer schudden, dan opwarmen en tussendoor weer even schudden.. Pff schud me wat af hier haha .. Ik heb de difrax fles, en gebruik sinds we zoveel nutriton in de fles moeten doen de 1,2,3 speen.. Hij begint meestal op 2 en het einde doet hij op 3...
ja, vind het ook heel jammer. vond het een hele moeilijke beslissing om dat zoiets nu missen een rotmoment is. Vond daar juist een hele vertrouwde plek om me te kunnen uiten en dat mis ik gigantisch.
ja dat begrijp ik goed hoor....je kunt een hoop kwijt via de computer altijd fijn.....maar wij zijn er voor je meid
Ow vergeet wel te vertellen, dat ik flesjes vanuit het ziekenhuis heb meegekregen om de voeding in te maken.. Zonder speen dus, wellicht dat het daardoor wel lukt hier?? Is gewoon een glazen flesje met dop waar 200 cc in kan..
dan wel een lang sprongetje want komt al weken om de 3uur hahaha.. 8-11-14-17-20 Denk zelf dat hij wel die 4 flessen kan, maar dit mocht voor de OP niet van de kinderarts zo zie je een berichtje over flesvoeding
hahaha ja ik heb ook uit het zkh, wel geen glas maar plastic met dop. Ik blijf van die vezeltjes houden die dan de speen verstoppen... en een M speen gaat weer te vlug
Nee, in de periode dat hij overging op de Nutramigen ben ik dit water eens gaan proberen.. Als je alleen al ziet wat voor een kalkaanslag ik in de flessen sterilisator had zitten.. Ik wilde het gewoon eens proberen, en het gaat goed..