@Jinne wat een goed nieuws. Ben blij dat het zo goed is gegaan @Lola: mooie meid hoor. heb verder noiet echt wat onthouden. Sorry.
goede morgen.. bah wat een nacht weer..... eerst zoonlief.... heeft zich helemaal nat geplast, luier zat bomvol, die andere kleding gedaan, schone slaapzak etc etc, hadden we hem eindelijk weer slapen rond 3 uur half 4, word dochterlief wakker...... ze heeft flesvoeding gehad.... als ze normaal van 8 tot 8 vol kan houden zou je nou toch zeggen met half 4 nog een voeding dat ze wel tot 8 uur vol zou moeten houden... niet dus.... half 7 weer wakker... dus maar naar beneden zodat zoonlief tenminste nog kan slapen, ( die slaapt gelukkig de laatste ochtenden wel tot ongeveer half 8 maar ik heb nog geen fles gegeven,ze begint wel te mopperen dus zo toch maar de fles.
goeiemorgen hier wel een lekker nachtje gehad laatste voeding om 21.30 en om 6.40 werd ze weer wakker ga me gauw aankleden want valentijn moetnaar de psz aan de andere kant van zwolle en t zal wel druk zijn ivm rotsneeuw
hey meid, Ja echt waar ik heb hier twee dames..... Ja het valt wel mee de bult en het is nog niet blauw ofzo...maar het ergste is dat ze gewoon net zo gek doet....tja dat gaat nog wat worden he En mijn borst is nu aan de onderkant ontstoken, maar het doet gewoon heel erg pijn vooral omdat het ook in de tepel zit maar zal wel goedkomen Voel me niet ziek gelukkig dus de antibiotica hoeft niet Maar hoe is het met jou had nog van alles geschreven voor je op de vorige pagina`s
Goeiemurgen!!!! @Mejojo tja meid het is niet leuk maar ze heeft het blijkbaar nodig op dit moment.....misschien vandaag wat bijslapen? Je oudste gaat toch naar de psz? @Sann hoe is het meid..... @Anne succes idd op de straat....pff heof gelukkig nergens heen. Nou ik ben dan weer blij dat mijn meisjes lekker thuis zijn naar zo`n nieuws van die kdv-medewerker....jeetje wat erg. Nu kan het overal gebeuren begrijp me niet verkeerd maar ik vindt het altijd maar een minder idee dat andere mensen mijn taak overnemen als ouder, sorry als ik iemand tegen het zere been stoot nu Hier ligt iedereen nog in bed, de jongste vanmorgen bv gegeven en nu ligt ze weer te slapen, de oudste staat pas rond 9uur op. Het heeft weer gesneeuwd moet dus wel nog altijd snowboots kopen voor de oudste:x gister superleuke gezien waren ze te groot
nope vandaag juist thuis, en nog een lange dag ook, manlief moet de hele dag werken en heeft ook nog werkoverleg, wbt kinderopvang, ik breng mijn zoon er nog met alle vertrouwen naartoe, het zijn hele lieve meiden, en 1 ervan ken ik ook persoonlijk, zij is de kleindochter van mijn "oma" ( mijn echte oma is overleden en een tijd later is mijn opa samen gaan wonen met deze vrouw en ben haar als mijn oma gaan zien) nee ik maak er geen zorgen over, ze zijn lief en zorgzaam en mijn zoontje heeft het heel vaak over hun, hij is zo gek op hun, hij wil ook altijd even knuffelen met hun voor hij weer weggaat zoo lief ! en tja... ik heb het idee dat hij daar meer leert als van mij, hij leert echt spelen....en ook echt samen te spelen, hij krijgt er een grotere woordenschat door en hij heeft nu veel vriendjes en vriendinnetjes ik vind het vooral voor hem erg fijn dat hij naar de opvang kan
snowboots heb ik al voor zoonlief hij vind ze super !!! dus ik ook zometeen moet ik ook nog even naar het dorp, fietskar is de duwstang iets van gebogen...eens kijken of ik er nog mee door het dorp kan lopen, want zonder dat ding kom ik natuurlijk nergens.
dat is jammer Ja ik snap dat je na een tijd een vertrouwen hebt natuurlijk Maar nu voel ik me wat tegen het zere been gestrapt door de opmerkingen... en tja... ik heb het idee dat hij daar meer leert als van mij, hij leert echt spelen....en ook echt samen te spelen, hij krijgt er een grotere woordenschat door en hij heeft nu veel vriendjes en vriendinnetjes ik vind het vooral voor hem erg fijn dat hij naar de opvang kan .... Weet wel dat je niet zo bedoelt maar mijn dochter leert ook samenspelen door met veel vriendjes-dinnetjes, neefjes enz te spelen, dit leer je niet alleen op een kdv natuurlijk. Van mij leert mijn dochter genoeg, ik oefen elke dag van alles met haar en iedereen vindt juist dat ze al zoveel kan, dus van mama leert ze een hoop Daarbij heeft niet iedereen de luxe om hun kindje daarheen te brengen soms zou ik ook wel willen dat ik eens even rust had maar goed ik ben blij dat ze elke dag thuis bij mama is Kdv is natuurlijk super maar thuis zijn bij mama is niet minder hoor
ik heb het ook niet over jou kinderen... maar over die van mij..... zoals ik al zei leert mijn zoon van hun meer als MIJ..... ik heb totaal geen vriendinnen meer.... dit doordat niemand geloofde dat ik ziek was en ik volgens hun smoezen verzon om niet meer mee te gaan stappen en dus niet meer bij hun wou zijn, ik heb dus geen vriendinnen met kids met wie hij kan spelen, sinds kort heb ik weer contact met een meid die heeft een zoon van 3 en een dochter van 2 maand, maar dat is nu 3 keer in het half jaar geweerst ofzo, mijn zoontje is 1 van de oudste van neefjes en nichtjes en echt mee spelen kan hij nog niet met die kleintjes, en door het kdv leer ook IK nieuwe mensen kennen.... even na praten nadat we de kids hebben gebracht of gehaald, ervaringen delen en herkenning vinden in elkaars verhalen, ik vind dat het kdv ons veel goed heeft gedaan.
maar klein beetje gelezen. Hier een ventje wat graag mee leest/typt dus lukt niet om alles te lezen. @jinne: Wat een goed nieuws! Hier geen sneeuw. zo naar buiten M. z'n oren weer eens laten checken al twee keer antibiotica gehad in een maand tijd. Verder alles goed. slapen gaat steeds beter (nu al 6,5 uur tussen de voeding 's nachts!).
Goedemorgen! Finn is de nacht goed doorgekomen, had gisteravond 38,1 dus heb hem een zetpil gegeven.. Heeft van 00.30 tot 06.00 geslapen, toen werd ie wakker omdat ie een spuitluier had en daarna nog doorgetukt tot 08.00.. Ik moet toch altijd lachen als het hier over bepaalde dingen gaat zoals kdv.. Ik meng me er niet in.. Het uitlogeren was trouwens ook perfect gegaan, had de hele nacht geslapen.. Alleen had mijn moeder ook liggen de klooien met de nutriton, daar mogen ze wel eens iets anders voor bedenken..
kan me dat goed voorstellen meid dat je niet in het ziekenhuis wilt liggen nu, maar je moet wel oppassen hoor. silbeeb heeft je hard nodig! bedankt voor de knuffel. ja ik neem ze ook heel serieus hoor. het komt en gaat nog heel erg nu dat wist ik ook niet dat ze na de oteopaat geen voeding mochten ik ben er wat makkelijker in geworden met de kleertjes. denny poepte zo dun dat hij soms wel 2 keer op een dag zijn kleertjes helemaal onder de poep had. dan kun je blijven wassen. ik ben ze nu op een korter programma gaan drogen, zodat ze niet zolang buiten de droger hoeven. wat slaapt je meisje nog lekker veel zeg. denny slaapt overdag bijna alleen nog op de arm. hij is veel bang. das erg lastig en zielig denny is ook een beetje eenkennig aan het worden naar mij toe. vind ik zo zielig voor mijn man. ik ben al wel wat gewend geraakt om denny naar mijn ouders te brengen voor zo eens een uurtje of 2, maar ik heb hem ook het allerliefst gewoon lekker bij me. ben altijd blij als ik hem weer kan vasthouden. nou ja een story. alsof je daar nog tijd voor hebt
blinky madelief heeft na de osteo voeding gehad en de osteo wist ervan en t kon gewoon ----- bannercheck!
@Mejojo: vervelend zo'n nacht. Hier ook weinig vriendinnen en kennissen dus ben blij dat Ivy idd bij de gastouder en straks op de psz wat meer met andere kindjes in aanraking komt. Die kunnen haar idd dingen leren die ik niet kan @Cindy: wat vervelend weer een bo. Wel snel achter elkaar zeg. Als jij een groot sociaal leven hebt en je kids daardoor al geneog kinderen en andere mensen zien is het toch goed meis. @Blinky: hoe is eht vandaag met jou? @Ktje: hoe gaat het met jou en met Ryan? Sorry heb niet veel meer onthouden. Heb een uitzonderlijk slechte dag vandaag. Wordt er zo moe en verdrietig van om dat iedere keer te moeten zeggen. Ben eht zo ontzettend spuugzat om me zo te voelen. Zou het liefst de hele dag op de bank blijven liggen, maarja heb geneog te doen. Ivy moet gedouched, Aelinn in bad, beddengoed zit in de was dus straks opnieuw opmaken, opruimen en stogzuigen, boodschappen doen. Pffff
was jou vergeten zie ik Amigo. Vervelend een spuitluier. Zat ie niet helemaal onder dan dat ie toch weer geslapen heeft? Hier betekent dat echt bad en schone kleren. Ik heb eerlijk gezegd nooit problemen met de nutriton. Ik warm t water in de magnetron, dan de voeding er door en dan gelijk de nutriton, goed schudden en klaar.
ik begrijp je wel maar het stond er zo alsof kinderen die niet naar het kd gaan van alles missen.... Jammer van je vriendinnen, maar of het dan echte vriendinnen waren waarom zouden ze je niet geloven... Kijk hier denken ze ook dat het alleen maar handig is dat ik thuis ben en daarom een tweede hebbenpff ze moesten beter weten...tja echte vrienden zijn er weinig