ik zit nog maar op pagina 78 maar ik doe mijn best meiden. denny is heel erg veel aan het huilen en drammen vandaag. ik kan hem ook al 2 dagen niet wegleggen, want dan schreeuwt hij het uit. zo ontzettend vermoeiend. alles doet ook pijn in mijn rug en schouders pfff. morgen gaat lefert weer werken en dan probeer ik nog een beetje bij te lezen. dikke knuffel voor iedereen en weltrusten. ktje en cindy succes met de prikjes morgen. (en anderen die mss ook moeten)
ben er ook half. Zit met Aelinn die eindelijk slaapt op mn benen en probeer een skipak voor allebei mn meiden te scoren op marktplaats. Ze verwachten een extreem koude periode vanaf eind deze week tot en met oud en nieuw. Er werd zelfs gesproken over verbreken van het kouderecord en dat staat op -27,4 Ff warme kleren kopen dus
PARDON????????????? Hoe koud? Ok, ik MOET gewoon een flinke prijs winnen op 31 dec, dan pak ik me boel en ben ik na een warm land, heb er nu al de schijt van en dan word het nóg kouder, blehhhhh..
@ blinky; knoop je Denny wel eens in een draagdoek? Ik vind het echt ideaal als Silbeeb de hele dag bij me wil zijn. Lekker dicht tegen me aan geknoopt en ik heb mn handen vrij om nog wat anders te gaan doen. Ook heb ik zo minder last van rug/armen dan wanneer ik haar gewoon op de arm draag. Vandaag heeft Silbeeb echt een mamadag, ze heeft vast last van de RS-vaccinatie. Ze begint al te huilen als iemand anders zelfs maar naar haar kijkt.....
Ik kom trouwens om in de mailtjes haha.. Wilde nog wel online gaan shoppen voor mezelf, maar dat komt er niet van vanavond..
tsss tis tijd voor de laatste fles vind ik maar Aelinn is in diepe rust. Bleh en moet ook mn bed nog opmaken zeg. Duurt wel ff voor ik kan gaan slapen dus
ach arme silbeeb.... amigo check hyves, heb er een paar geplaatst.. Sann: als je haar nu laat slapen, denk je dan dat ze vanacht gaat spoken...