joehoe.... als je zelf ideeën hebt wat je wilt kun je dat met haar bespreken, enne leuk om een knuffeltje mee te nemen voor op de foto
Is goed, zal wat leuks meenemen.. Hoop alleen dat Finn een beetje leuk op de foto wil.. Tis namelijk geen gemakkelijke om foto's van te maken..
een baby is ook moeilijk te fotograferen, haha laat staan een tegendraadse peuter van 2, gelukkig konden wij steeds beetje afwisselen tussen die 2... Maar iris heeft zelf kindjes dus die is wel wat gewend, maak je niet druk, dat zal Finn voelen.. het is trouwens de cauberg omhoog, dan heb je een idee waar het is
Ik werk op de Cauberg, dus zal het wel vinden denk ik.. Ligt het ver weg van de Cauberg? Moet namelijk zonder tom tom gaan want ik wil manlief niets vertellen, wordt een leuke verassing dan..
Ze komt echt heel aardig over, kreeg net een uitgebreide mail.. Is zij jou schoonzus of was dat die andere?
nee dat ene meisje is de schoondochter van een kennis van mijn ouders hihi... Ja ik duik er ook in... ga eerst proberen of ik manlief van de bank gerammeld krijgt.. Ja ze is echt super leuk... mijn zus heeft haar nu ook gevraagd voor haar bruiloft
goeiemorgen !! docherlierf werd om 02.00 wakker.... dit keer dachen we ff laten mopperen !! het is zoooo koud buiten het bed, hadden echt geen zin om eruit te gaan, dus ik de oordoppen weer in na 15 minuutjes mopperen is ze weer gaan slapen, als ze was blijven mopperen was ik er natuurlijk wel uitgegaan ondertussen ligt ze nog in bed, ik hoor haar af en toe hoesten en kreunen dus ze begint langzaam wakker te worden.
Goedemorgen meiden, @Jinne: Hoe is het met Jelle?? @Nathalie: Veel succes/sterkte in het ziekenhuis vandaag! Hier: docher slaapt al 3 nachten door joehooeee. Ga haar nu gauw de fles geven. Tot straks!
goeiemorgen als het zooooooo koud word, sluit ik mezelf op! hier wel een goeie nacht gehad ze kwam om 6.10 (21.30) laatste fles vriendinnetje komt zo langs bakkie doen
oh nee toch?! dan gaan we helemaal bevriezen hier. ik hoop dat mijn ouders niet weggaan (ze zouden misschien nog op vakantie) dan kunnen we iig nog een weekend bij hen gaan logeren. ik had juist gehoopt dat het de komende 6 weken nog mee zou vallen (dan gaan we verhuizen )
Murge! Ben net terug van de osteopaat.. Hij ligt nu lekker in de maxi cosi te slapen, ik ga ook nog ff mijn oogjes sluiten op de bank.. Nathalie: Veel succes vandaag! Tot straks..
#$%^&*()*&^%$ #$%^&*()_(*(&^*%&#$%^&*( :x:x:x bahhh !!!! sorry.... mijn ziekte speelt al op met deze kou !!!! wil niet weten hoe erg het is met DIE kou !!
hey meiden... ben even druk geweest de laatste dagen... vandaag heeft nihat zijn 2e prikjes gehad... hij is nu 62 cm lang en 7200 gram. Echt een klein dikkertje... zo lief, hij groeit verder heel goed. Ik moet hem alleen meer op zijn buik leggen om zijn spieren te trainen want hij kan zijn hoofd niet goed omhoog houden. Maar meneer wil dat neit altijd en gaat dan huilen...
ja met kerst is ie er wel. Met oud en nieuw aan boord en zou ik daarheen rijden maar dat is nog even afwachten dus wat voor weer het is.