Vind het zo knap zeg.. Vraag me echt af hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen om Finn de voeding te vervroegen.. Heerlijk hoor van 20.00 tot 08.00.. Finn ligt nu nog te tukken, ben aan het wachten tot ie zich meldt.. Had eigenlijk om 23.00 moeten krijgen, maar hij pit nog lekker door..
zit hier ook te wachten tot Aelinn zich meldt maar die tukt heerlijk door. Zo denk ik dus toch maar ff wakker maken.
Aan de mama's die flesvoeding geven: Bereiden jullie de flesjes al voor? Ik ben nu sinds we uit het ziekenhuis zijn de flesjes voor elke dag voor aan het bereiden, zodat ik alleen de nutriton erin hoef te doen.. In het ziekenhuis deden ze dit namelijk ook, ik dacht altijd dat dat niet meer mocht, vandaar dat ik elk flesje op moment van voeden pas maakte.. Hoe doen jullie dat?
Denk dat je dat vanzelf gaat merken aan je kindje, bij ons was het zo dat Ryan echt boos werd als we hem wakker maakte en dronk dan heel slecht(Amy touwens ook) dat we die laatste fles hebben weg gelaten... moet hem nu wel 's morgens wakker maken voor de eerste fles, dus als hij er 4 mag is dat ook wel lekker, kunnen we "uitslapen"
bij mijn weten mag je aangemaakte voeding maar een uur bewaren dus ik maak de fles pas als ik m ga geven
Aelinn ligt in de box dus hoef niet naar boven. Ga zo maar s wat rommelen in de hoop dat ze wakker wordt. Wil wel s naar bed zo. Al wil ik tegelijkertijd niet naar bed omdat ik mn goeie dag niet wil laten eindigen
Typisch dat je overal wat anders hoort hé.. En over dat andere forum, jammer, wij zijn er voor je hé meid!
Haha, er gaan er vast en zeker meer volgen meid!! Als de kids zich zo lekker gedragen, ga jij je ook snel wat beter voelen.. Knuf..
Dames voed ze, en slaap lekker... Sann morgen wordt de dag nog beter, ga maar met die gedachte slapen
Wat erg zeg... het ene oor in en het andere weer uit... jamme r hoor van je baas. (amazing staat al bij m'n favorieten )
@CINDY24: Dochterlief dus in slaap gevallen wel zielig voor d'r dat ze zo moet spugen. Had het gelezen het niet poepen, dus nu dubbel en dwars ingehaald! Die stinken zo lekker he, vind je niet?
Hee Sann, ik ben er ook voor je hoor!! @Amigo: Ik maak de flessen klaar als ze eten nodig heeft. Ik dacht ook dat je flesvoeding maar 2 uur mocht bewaren. Wel handig om ze vantevoren te kunnen maken, helemaal met jouw ritueel. Zoë's schema vandaag was: 10.00-14.00-17.30-22.00 Ik heb 3x 180+6 gegeven en de laatste voeding, op aanraden van Amigo , 210+7, alles op...