September 2010 mama's deel 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Amigo1985, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    wauw wat goed. vlotte tante:D

2. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ja dat kan ik me wel voorstellen dat je haar dan graag bij je hebt. ik heb wel eens zoiets van denny doe me een lol en ga slapen kind;). die wil de hele dag op de arm. als hij in slaap valt en je legt hem heel voorzichtig weg wordt hij toch weer meteen wakker en huilt hij weer

3. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    zo dat is al een flinke fles.

4. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    hee gefeliciteerd

5. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och wat een schatje

6. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    lekker manneke hoor. leuke foto ook

7. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    op het cb zeiden ze 4 keer per dag voor 15 minuten... na 2 minuten gaat hij al mopperen...;)

gaat het proberen... bedankt voor je tips

8. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    gelukkig maar... er zijn mensen die het gewoon in eigen zak houden...
    ik check ook altijd mijn nummer 10 keer en soms doe ik dat nog verkeerd....:)

9. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nee he:$ dat is toch wel een gemeen grapje van je hoop ik. ik vind het al niet leuk meer als het -10 is hahaha

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ach jeetje toch... kleine meid... beterschap

11. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Goeiemorgen meiden,

Hier ook een thuisblijf mama, bewust voor gekozen om onze kinderen niet naar een kdv te doen. Met 2 verdieners moet het wel, en als je ziek bent en trekt het echt niet, ja dan is het best een goede optie. Ik ken een meid die op haar vrije dagen haar zoontje naar het kdv brengt. Ze wil dan gewoon rust zegt ze. en dat zijn 2 dagen per week, en die andere 3 dagen zit hij er al. Dat vind ik persoonlijk toch wel iets tè. Je hebt toch niet voor niets kinderen denk ik dan. Maar ja ieder zijn ding.
    Ik ben heel blij dat wij hebben gekozen om 1 ouder te laten werken, en dat de kindjes bij mama zijn. Ik zie alles wat mijn kinderen leren, doen en zeggen. Nu Luka op school zit sinds een half jaar komt hij ook met andere dingen thuis, en hij heeft het zo naar zijn zin daar. Voordat hij naar de peuters ging zaten we met hem op een dreumesgroepje (samenspel) de ouders waren er constant bij. Vanaf 14 maanden zijn we daarheen gegaan, daar leerde hij met andere kindjes omgaan en samen spelen. Vanuit daar stroomde hij door naar de peuters, die in het zelfde gebouw zitten. Met Twan gaan we dat ook doen, alleen vanaf een maand of 9. Want als je kindje niet op een kdv zit, moet je toch zorgen dat hij/zij ergens anders sociale contacten opdoet. Althans zo denk ik erover.

Gelukkig bestaat het kdv, dat maakt het voor een hoop ouders een stuk makkelijker. En over het algemeen is de verzorging erg goed. Je hebt er alleen zo nu en dan een echte idioot tussen zitten! Maar die zitten overal.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
  13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och wat zielig zeg:(.
    nee een draagdoek heb ik niet. een draagzalk wel maar daar ben ik niet handig mee. ik denk dat ik vandaag eens aan mijn moeder vraag of ze me even wil helpen:)

14. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    Lijkt me heerlijk zo'n koude witte kerst. Eindelijk eens echt winter! Ik heb gisteren voor Luka een skipak aangeschaft via mp. Echt een super mooi ding. Nu eens kijken wanneer hij hem aankan :D

15. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    ik ben ook een thuis blijfmama... voor nu en de komende 1 1/2 jaar. Ik ga dan weer werken maar in welke richting weet ik nog niet. Ik heb een diploma las verzorgende ig maar ik ben nu helemaal gek op fotografie... dus moet nog kiezen...

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    denny is wakker, dus straks weer verder lezen
    doei xxx

17. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hier is er heel veel sneeuw gevallen, Tamer vindt het fantastisch en wil vanmiddag met zijn vader een sneeuwpop maken in de tuin, de vorige keer is dat niet gelukt. Ik zelf vind het ook heel erg mooi, ik ben gewoon gek op wit dus ook sneeuw maar de kou dat is wat anders.

Ik heb nog een skipak van tamer op zolder liggen ga kijken of nihat die al aan kan. Het is maat 74. Hij is nu 62 cm dus maat 68 is te klein denk ik...

Met nihat is het helemaal goed gekomen, zijn koorts is over maar zijn boven beentje zijn nog wel rood... ga straks even langs de kruidvat....

ga er van door ga schoonmaken... heb er geen zin in...

18. Michelle1979

Michelle1979 Bekend lid

1 jan 2010
    917
    0
    0
    Thuismama
    Schiedam
    @ Karagöz: er is zeker veel sneeuw gevallen in de regio rijnmond :D Heerlijk zeg. Alleen Luka heeft koorts, dus wij blijven vandaag lekker binnen. Ga vanmiddag denk ik nat in nat schilderen met hem.

Gelukkig voelt Nihat zich wat beter. Echt zo zielig die prikjes. Twan krijgt zijn eerste op 5 januari, zie er best tegen op.

19. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Goedemorgen!

Hier echt een belabberde nacht achter de rug.. Om half 12 laatste fles en hij begon om 2 uur al te huilen, schone luier en toen weer in bedje.. Heeft echt de hele nacht liggen spoken.. Ben dat niet gewend, normaal slaapt hij zo lekker door..

Hier is veel sneeuw gevallen, tis nu een en al ijs geworden.. Had eigenlijk een fotoshoot vanavond, maar kreeg vanmorgen al een smsje dat die vrouw ingesneeuwd is, dus gaat helaas niet door.. Ben blij dat ik gister om 23 uur nog sneeuw heb staan scheppen, want nu is het hak en breek werk..

Slikken jullie trouwens multi-vitamine? Ik heb gister van davitamon mama-fit gehaald.. Is speciaal voor de na bevalling voor extra energie en met alle vitamine erin.. Want ik kom maar niet op krachten op de een of andere manier, dit maar eens proberen..

Tot straks..

20. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    als een rol maakt van een handdoek en die onder de oksels legt , armpjes erover heen, dan kan hij in ieder geval niet met zn armpjes terug dan moet hij wel ( was een oefening van de fysio die ook bij madelief moet doen)

Deel Deze Pagina