vind ik ook hoor. iedereen in zijn waarde laten ongeacht of je zelf wel of niet gelooft en wat het geloof is van de ander
Hier sneeuwt het momenteel ook weer.. Wilde eigenlijk even gaan neuzen bij de Prenatal vandaag maar dat doe ik maar een ander dagje.. Ga de deur niet uit als het niet nodig is.. Manlief moet vanavond weer werken, moet om 6 uur de deur uit en dan een uur rijden.. Vind dat maar niks met dit weer.. Gister heeft ie er ook bijna ander half uur over gedaan..
aaaahhh niet leuk!! Arme meid....zijn er geen drankjes voor haar dan? Lijkt me wel fijn voor de slokdarm....
mochten idd stoppen nu...komt goed uit want flesje is op Het is dat ze het even nog kwam vertellen toen we haar al aan het aankleden waren weer.....ik was het weer eens vergeten
trouwens als dat diezelfde is die had voorspeld dat de zomer een grote hittegolf zou worden.... dan verwacht ik er niet teveel van
niet leuk zo`n nacht Nee ik slik geen vitamines alleen vit d en ik zorg dat ik genoeg fruit en groente eet...moet je ook wel met bv... Maar die vitamies zijn goed om te slikke als je niet aan je portie komt met eten je zult je een stuk beter gaan voelen denk ik.. Jammer van de shoot maar het is geen weer om te gaan rijden hoor! Heb je geen mooie foto van finn die je op canvas kan laten drukken? Is nu overla in de aanbieding en dan ga je de shoot samen als gezin doen...
idd waarom heb je je kinderen dan? iedereen heeft soms eens tijd voor zichzelf nodig dat is helemaal waar maar ok ze nu 5 dagen weg te brengen terwijl jij 2-3 dagen thuis bent....leuke boodschap voor de kinderen dan
haha anne dat had ik al in de gaten naar het zien van je hyvesfoto`s.... Die in de mc!!! Ik persoonlijk ben niet van die dingen...maar die rokjes zijn wel super met die rouche....
haha... heerlijk! (was trouwens best een leuk pakje in de mc hoor, van winny the pooh) vind t heerlijk om te zien, bloesjesd met foute spencertjes enzo... en met rokjes , leuk al die petticoats eronder heerlijk!! haha.. ik durfde valentijn eerst ook niet van die foute dingen aan te doen, maar gek genoeg kreeg ik altijd leuke reacties en stond het hem ook erg leuk hij loopt er het meeste van de tijd ''gewoon normaal'' bij hoor hahahhaa.... af en toe een beetje gek doen...word je zelf ook vrolijk van! nou ff snel broodje maken voor valentijn, die gaat even naar de buren toe, ik ga even met madelief naar de osteopaat kreeg de auto net niet eens open! sloten bevroren , eindelijk doen die het weer, zaten de deuren dicht gevroren , k*t weer! nou ja buienradar zegt voor kerst boven nul !
in 3 etappes gelezen dus gaat me niet lukken om overal op te reageren. Wanneer doen jullie je huishouden. Zo knap lukt jullie om te reageren en ook nog de rest te doen. Heb hier het idee dat ik zo druk ben (waarmee geen idee hoor). San: gaat het al wat beter? Blinky: wat vervelend van je rug. Karagoz: ik vind 15 minuten op de buik liggen heel veel. Heb het idee dat onze manueel therapeut bij de oudste zei dat een paar minuten al hard werken is voor zulke kleintjes. En inderdaad op de borst of op je opgetrokken knieen wil wel eens helpen. En die handdoek opgerold onder de armpjes. Vitamine: hier nog van de borstvoeding staan maar vergeet het altijd net als fruit eten... Kdv en thuisblijven: Ik heb echt wel respect voor thuisblijf mama's. Helemaal als het ivm ziekte is dan is het wel heel pittig. En als het een bewust keuze is lijkt me aan ene kant heerlijk. Hier zouden we daar financieel teveel voor moeten laten. Daarnaast vind ik werken te leuk krijg daar echt energie van. Hier gaat de oudste nu echt wel naar het kdv als ik verlof heb. Hij staat te juichen als we zeggen dat hij weer mag gaan. Maar ik ben niet van mening dat een kind wat mist als het niet zou gaan. Al zou ik hem dan wel naar de peuterspeelzaal doen en nu niet omdat hij al zoveel van huis is. nog even een vraagje voor speen-ervaringsdeskundige. Hier heeft hij de bibi-speen. Wil deze wel maar raakt hem heel snel weer kwijt. Hebben jullie er een knuffel oid aan zodat hij beter op z'n plek blijft? vond dat in het begin wat eng maar nu wordt hij natuurlijk ouder. En zou het helpen nog eens naar een andere speen over te stappen? Maar welke dan?
@ Joja: hier hebben we ook de bibi-speen. Twan raakt hem bijna nooit kwijt, alleen als hij er hem zelf uitpakt.. Maar dan stopt hij hem net zo makkelijk zelf weer terug Integenstelling tot Luka toen hij een baby was. Hij was hem constant kwijt, dus we konden er toen 4 5 x per nacht uit om zijn speen er weer in te doen. Maar op een geven moment hield hij hem vast. Ik heb helaas geen ervaring met bepaalde doekjes die hem op zijn plek houden.
Vanmorgen Twan op zijn buikje gelegd, maar meneer heeft daar helemaal geen zin in Op zijn zij is ook al geen succes, dan rolt hij gelijk terug naar zijn rug. We hebben er ook al handdoeken bij gehaalt enzo, maar hij is zo sterk in zijn rug dat hij toch uiteindelijk weer op zijn rug ligt. En dat terwijl hij zijn buikspieren moet gaan trainen van de fysio