@Amigo: Manlief heel thuis gekomen?(oh ik lees net van wel ) Met zoë gaat het wel goed, ze zeurt wel een beetje maar dan kan denk ik ook niet anders als je constant in dezelfde stand ligt. Kerstpakket dus gewoon een hoop eten.... Jammer van je fotoshoot, maar beter afzeggen als de berg op met dit shitweer! @Sann: Hoe is het met Aelinn? Voelt ze zich al beter? @Blinky: Gaat wel met haar hoor, ze zeurt wat meer maar dat is niet zo gek als je de hele dag in dezelfde houding ligt. Vannacht ook gewoon doorgeslapen dus het gaat al wennen denk ik. En hoe gaat het met jou meid? @Annekulpe: Ja leuk!! Ik heb al zoveel leuke rokjes en jurkjes gezien maar ivm met de bandage gaat dat voorlopig nog effe niet. Zodra ze eruit is, ga ik los! @Michelle: Dat was ik, heet een pavlikbandage. Annekulpe heeft er 2 keer een foto op gezet, zo ziet het er ongeveer uit. (en anders kun je ook googlen) ZO.... Heb een hele ochtend sneeuw staan ruimen, eerst voor de stoep en daarna ook nog een pad in de achtertuin... en toen moest zoë weer eten en tygo gehaald worden, dus zit echt net. (nou ja net, al even want moest eerst nog even teruglezen) En nu ga ik niets meer doen vandaag, tygo dadelijk op bed gooien, zoë eten geven en effe spelen en daarna ook naar bed. Mama had erwtensoep gemaakt dus de mannen eten dat vanavond en ik nog pasta van gisteren.
goeiemiddag allen! Hoop dat ik niet te veel gemsit heb... Heb net Jonah zijn kleertjes te koop gezet. Was nogal wat werk, alles uitzoeken, foto's maken en beschrijven. Maar het is klaar nu... Met pijn in het hart Grts
Denk dit jaar niet groots.. Het heeft met F&B te maken, het is klein, niet eet of drinkbaar en waarschijnlijk doet meer dan helft er niets mee.. Koks, recepten.. En nu zeg ik niks meer..
haha nihat ook. ik legde hem op zijn zij voor zijn voorkeurshouding, ik gebruikte 2 dekens, 1 voor zijn rug en 1 voor zijn buik anders draaide hij op zijn buik... meneer ging net zo lang bewegen tot hij uiteindelijk toch op zijn rug kwam en in slaap valt....
Hoi... zwaai! Ik lees wel, maar heb ff geen puf om te reageren momenteel! Komt wel weer... Groet, Hadassa
is het een kookboek? hahaha! Nee hoor, je hoeft niets te zeggen. Het is niet zo dat ik er niet blij mee ben, het kerstpakket, maar wij zijn de afgelopen jaren zo verwend daarmee dat het wel tegen zal vallen dit jaar.
Lees hier toch heel wat kindjes met voorkeurshouding. Ik zou echt fysio/manueel therapie of osteopaat aanraden. Wij waren met de oudste met 8 weken bij fysio deze stuurde ons door naar manueel therapeut ivm voorkeurshouding. Want we legden hem wel op z'n zij maar hij draait toch naar z'n platte stuk omdat het anders niet lekker lag. En na de manueel therapie ging hij inderdaad draaien naar de andere kant. Maar helaas was dat al te laat en toch een helmpje gedaan. Hier heeft hij zelf helemaal geen last van gehad maar wat een gedoe voor jezelf. Hoor in m'n omgeving ook wel mensen die hun kind direct op de zij laten slapen ivm afplatting achterhoofd. Hier momenteel een buikslaper en ben daar toch wel blij om. Gewoon een aerowsleep eronder en het kan geen kwaad. En toch blijf ik heel goed opletten of hij niet stiekem altijd dezelfde kant op kijkt.
@Buikslapen zou ik niet durven hoor.....het blijft toch gevaarlijk als ze zo klein zijn.. Als je gewoon overdag zorgt dat je het in de gaten houdt de voorkeurshouding zit het toch goed?
nihat slaapt af en toe op zijn buik maar dan ben ik er bij. HIj ligt dan in de box, boven in zijn eigen bed of in de nacht echt niet... daar is hij nog te klein voor
@ Joja: het cb hier in de buurt zegt dat voorkeurshoudingen heel veel voorkomen sinds de kindjes op hun rug moeten slapen. Met Luka zaten we nog net in die periode dat er overal werd geadviseerd dat kinderen het beste op zij konden slapen. Dus met hem hebben we totaal geen last gehad met voorkeurshoudingen of wat dan ook. Maar ik ben bang dat Twan uiteindelijk toch een helmpje moet. Want je ziet het behoorlijk bij hem, en de oefeningen die we doen helpen niet zo erg. En daarkomt bij dat hij gewoonweg maar 30 minuten hooguit op zijn zij slaapt en dan gaat jammeren. Zodra we hem dna op zijn rug leggen, slaapt hij veel langer. Ik draai dan zijn hoofdje naar de andere kant, en dat laat hij toe. Maar hoelang heeft jou zoon een helmpje gehad en hoe werkt dat precies?
hoi meiden, niet veel terug gelezen. heb daar even geen zin in. wij gaan nu leuk het weekend in. net leuke brief van de belasting gehad NOT! ik kan wel huilen. maar goed, moest daar straks achter de wand weze op zolder, kwam ik ineens mijn bruidsmeisjes jurk tegen. vond dat erg leuk. wij laten lizzie in begin februari dopen, en toen schoot mij ineens te binnen om mijn jurk te laten verkleinen tot een doopjurk.dat zou ik heel leuk vinden. maar helaas kennen wij niemand in de familie/kenissen kring die dat kan. dus dan houdt het op. anders kon ik het wel weg brengen naar een zaak die dat kan. maar ja nu de belasting er gezellig tussenkomt gaat dat niet. daar baal ik goed van. die )(*&^%$# belasting weet het ook allemaal goed te timen he, net voor het weekend en net voor de feestdagen YIPPIE!!! sorry voor mijn klaag berichtje
moonbootsjes! bij de bristol word je ermee doodgegooid weer bij de osteo geweest, en madelief voelde goed! nu mogen we haar absoluut niet meer op de rug leggen... alleen maar slapen op haar zij... als we dat een maand volhouden zal er al verschil zijn, hopelijk werkt ze dan ook een beetje mee over een maandje moeten we nog eens terug komen morgenavond ga ik uit! ik ga naar de sjonnies haha.. lachen
ja een heel mooi idee, maar nu door die )(*&^%$ belasting hebben we er geen geld voor om hem te laten vermaken. en daar baal ik zo van. was zo enthousast vanmiddag om dat te laten doen, maar nu.... het is geen leuk bedrag meer, is een bedrag met 4 getallen sorry voor mijn geklaag dames, moest het effe kwijt. en annekulpe: hopelijk is er idd over een maandje verschil.
Teddy: Wat een omgekeerde wereld, ik kreeg net een belastingbrief dat we nog wat geld krijgen.. Wel geen bedrag met 4 cijfers, maar goed.. Jammer, hopelijk vind je nog iemand voor die jurk, anders eens op markplaats kijken of mensen zich aanbieden?
misschien anders eens hier op zp vragen(onderwerp starten), wie weet woont er iemand bij jullie in de buurt die het tegen kleine vergoeding voor je wilt vermaken(ik kan het helaas niet ) ja schei me uit over de belasting, alsof we al niet genoeg betalen