@amigo, nog lekker kunnen slapen? hier ligt ook een dik pak sneeuw !! vind ik helemaal niet leuk .... doe mij de lente maar weer, ik hoor dat dochterlief wakker word ben er weer vandoor,
hier ligt er ook een dik pak sneeuw. Heel mooi. Voor mij maakt het niet uit, we gaan toch niet naar buiten. De verkoudheid is hier nog steeds aanwezig. Elke keer als ik nihat zijn neus schoonmaak dan gilt hij als of zijn leven er vanaf hangt...
Goedemorgen meiden, Hier ook een dik pak sneeuw Vanmiddag naar vrienden, en daar komt nog een stel vrienden die een zoontje hebben die 6 weken jonger is dan stacey. Hoop dat het een beetje te doen is onderweg, ben er blij met onze winterbanden die we sinds 2 weekjes hebben... We hebben de foto's van de fotoshoot, zal er even 2 spammen
@Sann: Jeetje meis, wat vervelend dat je maar geen verbetering merkt.. Bij jou en bij Aelinn. Goed dat je morgen terug moet naar de KA en dat je zelf naar de ha gaat. Erg fijn dat je man weer lekker thuiskomt! Sterkte!
@karagoz, wij proberen elke dag naar buiten te gaan,buitenlucht is erg gezond, @ peace, mooie foto's !
Zo ben weer uit bed.. Finn heeft anderhalf uur gezellig met me meegetukt.. Hebben jullie al eens op buienrader gekeken, voor diegene die in het zuiden wonen, er komt nog heel veel sneeuw, tussen 2 en 10.. @Peace: Mooie foto's zeg! En wat een überschattig jurkje! Echt meisje meisje..
Denk dat dit berichtje voor Teddy had moeten zijn, die zit met een jurk die ze graag wil laten inkorten..
Dat snap ik echt heel goed.. Maar hier ligt 20 cm sneeuw, dat lijkt me toch ook niets om met een kinderwagen doorheen te moeten.. Maar vanavond MOET ik eraan geloven, manlief is werken en hondje moet gewoon uit, dus ik ga me ski's maar onder de wagen plakken..
gelijk heb je. Had ik ook gedaan als ik alleen nog maar Aelinn had gehad. Naar buiten werkt ook niet echt handig he met de kinderwagen.
nou dat is het zeker. Maar merk dat het in die sneeuw toch wel erg lastig is met een kinderwagen en een niet luisterende peuter die het helemaal niet leuk maar alleen maar koud vindt.