Jonah komt alle dagen een half uur buiten. Goed ingepakt natuurlijk, mutsje, jasje, wantjes, bescherming tegen de wind. Maar 't ventje gaat toch overal mee naartoe hoor. De eerste twee maanden niet, maar vanaf dan wel elke dag.
@amigo: hoe is het nu? Vanmiddag een beetje kunnen bijslapen? @pisum: is het bij jou al beter? @mamavansepp:hihi, leuk woordgrapje! Zag op Hyves dat je 2 uur aan de telefoon had gezeten met uvw? Lekker dan! Is het wel geregeld nu? Vriendlief weer aan het werk, Zoë op bed en tygo is lekker aan het spelen. Had voor zoë toch die broekjes gekregen voor over d'r bandage? Nou..... Het ziet er niet uit! Denk dat ik toch maar wat leuke jurkjes ga kopen, 2 maten groter ofzo, met kniekousen eronder. Dan ziet ze er nog een beetje leuk uit. Als we naar buiten gaan zit ze toch ingepakt, dus koud zou ze het niet krijgen. Of vinden jullie mij nu een zeikerd?
kinderwinkeltje.nl Rest van de webiste is niks maar die snowboots waren wel fijn omdat ze dus niet van stof waren aan de buitenkant
oh ja duurt dat zo lang voordat het werkt....nou meid als het niet meer gaat gewoon weer gaan! Zo moet weer weg ik krijg zo bezoek....
meiden... tamer heeft vandaag maar 1 boterham en 1 banan op. hij wil helemaal niets eten. Ik wil alles voor hem maken, wat ik ook op noem om hem te geven wilt hij niet... wat moet ik toch doen? Drinken doet hij wel
Nou ik vind het allemaal mutsen bij het UWV! Wat een volk zeg! Maar goed idd dus een afspraak met een werkcoach 4 januari pfff Hoop dat de medicijnen voor je meisje snel aanslaan! En heerlijk dat je mannetje weer terug is! Maarre je weet het, mijn aanbod staat! Juist als hij straks weer weg is!
vond hem zelf ook wel grappig maar nou lag ik altijd het hardst om mezelf hoor Je bent helemaal geen zeikerd zeg als het er niet uit ziet ziet het er niet uit! Punt uit!
zolang hij maar blijft drinken is het goed.. Eten is niet het belangrijkst.. hoop dat hij snel opknapt!
@Ktje tussen mij en man gaat het nog steeds goed lief dat je ernaar vraagt (maar wist al dat mijn buddy de liefste was sorry dames ) Hij doet echt onwijs zijn best en ik moet zeggen dat merk ik echt goed en dat laat ik hem ook weten we doen ons best maar ik denk dat we het wel gaan halen
Tamer heeft ook nog eens 39.5 graden koorts. Dat kan er ook nog bij. Morgen om 9 uur naar de huisarts door de sneeuw dat wordt wat
tuurlijk meid... als jullie er allebei voor vechten komt alles goed. Jullie hebben 2 prachtige kinderen en daar kan niets en niemand tegen op...
pffff dames voel me echt niet top... veel duizelig de laatste tijd en slap .. ontzwangeren? ook voor het eerst weer ongesteld en dan die griep er nog over heen pffff geef mij maar weer de lente een beetje zon kan volgens mij geen kwaad... heb trouwens woensdag voor sepp een afspraak bij de huisarts voor de been in zijn benen / been Hij loopt zo mank als een oude koe
been in zijn benen, hihi 8) ja die griep is echt niet fijn, vooral niet in de avond en dit weer helpt ook niet bepaald
hier is niemand....jammer bleh heb weer zo'n ellendig moment en dan ga ik shoppen, omdat ik daar dan op dat moment "gelukkig" van wordt...Je wilt niet weten wat ik afgelopen maand allemaal gekocht heb
Nou ik ben er wel, maar voel me ellendig.. Heb het zo gehad met mezelf.. Heb vandaag de stap maar gezet, morgenvroeg kan ik bij de ha terecht.. Hoe beter het met Finn gaat, hoe minder zin ik in alles krijg, tis echt de omgedraaide wereld.. Mijn moeder kwam vandaag even op visite, natuurlijk net op het juiste moment, één grote bende.. Heb al 2 weken niet meer gestreken en toen ze de wasmand zag heb ik ze 'ervan langs gehad' . Ik had eerder aan de bel moeten trekken.. Maarja, tis toch triest dat ik nergens meer de energie voor heb, met de stofzuiger door het huis is me al te veel.. Mams heeft de hele was weg gewerkt (lief he).. Bleh, ben benieuwd of de ha me morgen verder kan helpen, ik zou zelf begot niet weten hoe..