Dat is lief van je.. Snap het ook allemaal wel, tis alleen lastig om het positief op te pakken op dit moment..
@Amigo hoeze schamen.....wat is dat dan nu...het gaat nu gewoon even niet goed met je...is toch helemaal niet erg meid... Het is juist heel erg goed dat je er nu wat aan gedaan hebt....helaas moet je het zelf doen en zelf aangeven dat het niet meer gaat en hulp zoeken bij de mensen die hiervoor zijn!! Dit is wat ik bedoelde meid.....je doet er nu iets aan....dat is toch supergoed van jezelf. Nu zal het toch vast beter gaan. Weet je al waar je heen wilt gaan, ik bedoel welke psycholoog? En helaas meid ik snap dat de woorden hard zijn....de woorden "deze tijd krijg je nooit meer terug" maar helaas is het wel zo....
Ik praat helemaal uit eigen ervaring meid...ik weet hoe je je voelt....maar het komt goed...binnenkort gaat het een stuk beter...geloof me Proberen positief te blijven...kijk naar wat echt belangrijk is en dat ben jij nu even!!!
@ Jinne, wat een super foto's zeg.. Vind het echt geweldig hoe mooi ze dat tegenwoordig kunnen doen.. Hoop dat alles lekker gaat bij jullie.. @ Cin, ha neemt contact op met de psygoloog die in landgraaf naast de huisartenpraktijk zit, zij zitten ook in Heerlen, dus waarschijnlijk ga ik daar uitgenodigd worden.. Geen idee hoe die heten..
Meid ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt... ik ben ook een mooi weer speler en zou me ook voor mijn leidinggevende sterk houden...zou absoluut niet willen aangeven dat het iets minder gaat... Je moet het alleen wel doen hoor! Je moet nu even gas terug nemen en voor jezelf kiezen anders kun je er ook niet zijn voor je mannetje. Vind het ook niet raar dat je nu ineens terugvalt....je mannetje doet het goed en nu is het tijd voor mama om even adem te halen....dan pas merk je dat het je teveel is geweest. Ik had tijdens mijn projecten nooit migraine maar wanneer ik alles klaar had en eventjes een stap op de plaats kon maken hakte de stress en de migraine erin.... Erg knap dat je de knoop hebt doorgehakt om naar de ha te gaan. Heb tijdens mijn studie ook een periode gehad dat ik het liefste in bed doorbracht en de dag me te lang duurde...Natuurlijk voelde ik me niet helemaal fit maar had er nooit aan gedacht dat het een depressie was...achteraf gezien was het wel degelijk een depressie en mag ik van geluk spreken dat ik er nog redelijk goed uit mezelf ben uit gekomen...het heeft wel 2 jaar van mijn studie gekost....en dat had heel wat minder maandjes kunnen zijn met wat hulp denk ik. oh en het ligt zeker niet aan jou!!! Een mens kan niet alles zomaar behappen...ieder ander in jou schoenen had hetzelfde gehad!
idd amigo goed aangeven hoe je je echt voelt meid...anders heb je alleen jezelf hiermee.... Zo kan je ook alleen de hulp krijgen die je nodig hebt.... @Jinne heb je zelf idd niet snel door dat je een depressie hebt he meid...ligt ook aan je persoonlijkhied idd...als je al iemand bent die geen zelfmedelijden heeft enz...tja dan zie je het dus niet... Ik moets aan de medicijnen enz maar werd toen net zwanger van de oudste...toen heb ik even alles gelaten zoals het is...tja opzich ging het wel, je baby maakt een hoop goed maar nu moet ik toch weer beginnen met aan mezelf werken.. Dat is niks om ons voor te schamen, je moet juist trots zijn op jezelf en wat een beter voorbeeld ben je dan wel nietvoor je kinderen....
Het gaat goed...lief dat je het even vraagt bv is gelukkg weer op gang aan het komen...wel na een hels weekeinde met om de 2h voeden/kolven Het korstje begint er nu af te vallen...nog wel grote prop in zijn neusgat die er bijna uit komt maar ik mag er ABSOLUUT niet aan frummelen.(is wel 3x gezegd aan de telefoon)...dus ik moet me erg inhouden Jelle heeft de hele week weer snachts gehuild om eten 2 tot3x in de nacht en dat terwijl hij voor de operatie lekker doorsliep. Gisternacht zag ik het echt niet meer zitten....ik wilde niet meer...heb echt naar mijn vriend geroepen: aaahrrg ik wil slapen! zoek jij het maar uit...dat terwijl hij moest werken de volgende dag....ik voelde me ontzettend schuldig daarna Gelukkig ging de bv en de nacht weer als vanouds vannacht en ben ik net gebeld door een uitzendbureau dat ze misschien werk voor mij hadden 6 jan heb ik een afspraak daar
@mejojo:fijn dat je zo leuke dag heb gehad met die vriendin. @amigo en buddy k'tje: echt aan jullie zelf denken. dikke knuffel. en amigo, je hoeft je er niet voor te schamen. het is makkelijker gezegd dan gedaan. maar je hebt wel zelf aan de bel getrokken, en dat kunnen ook vele mensen niet die blijven ermee door lopen. echt toppie van je. en probeer toch een beetje te genieten van alles. knuff @buddy mama van sepp: super dat het goed gaat tussen jou en manlief. zo komen jullie er wel. Toppie. knuff. @pisum: dat zijn idd korte nachten zeg. wel balen. hopelijk krijg je kindje snel een ander ritme zodat jullie snel meer kunnen slapen. knuff @karagoz: beterschap met tamer. @sann: bah verkouden!!! ken het hier ook. om de haverklap een loopneus. beterschap. fijn dat je mannetje er weer is of niet! @jinne: hoe gaat het nu met jelle? het is mooi geworden van jelle zijn lip. en lieve foto's zeg. fijn dat de bv weer op gang is gekomen. ik herken het af en toe dat als de bv is terug gelopen en je er dan alles aan doet om het weer op peil te krijgen en dan weer effe niet goed gaat. zo dip ken ik maar al te goed met deze dondersteen hier. hihi. @all: vandaag weer bij cb geweest kleine meid is weer 150 gr aangekomen JIPPIE!!!! (hopelijk blijft ze nu goed door groeien). van weekend was ze niet zo heel lekker en weer meer spugen dus had dit niet verwacht. maar gelukkig toch goed gekomen. ze weegt nu 4990 gr. dus bijna 5 kg. hihi gisteren even weze shoppen voor de kleine meid. we hadden zo leuk jasje/vestje zien hangen bij ter stal. maar vond hem elke keer te duur.zaterdag bij ter stal wezen kijken en was 2 halen 1 betalen, dus denk.... ow dan kan het wel. want had nog heel leuk shirtje gezien. maar balen.... ze hadden hem niet meer. dus dan maar hier in me eigen woonplaats kijken. en ja daar hadden ze ze nog. alleen niet 2 halen 1 betalen. maar fikse korting. heb nu maar 7 euro betaald voor het jasje/vestje. het is wel grotere maat net zoals dat leuke shirtje, maar kon het niet laten liggen voor deze prijzen. we hebben nu 5 dingetjes voor 29 euro. dus dat valt mee toch!!! Zal effe foto maken, ben er zo blij mee. liefs xxx
ik leef nog hoor dames. ik heb een heel verdrietig kindje wat niet slaapt overdag en veel niest en hoest. ik doe niets anders dan met denny op mijn arm rondlopen zo´n 10 uur per dag. daarna mag manlief het overnemen. pffff ben kapot. we zijn gisteren ook niet voor zijn prikjes geweest. kunnen pas 18 jan weer terecht. ik hoop dat zijn verkoudheid snel over is