Gelukkig al wat beter dan vanmiddag.. Heb alleen niets gegeten vandaag, die braakneiging blijft hangen.. Hoop dat dat morgen weg is, bleh.. De apotheker zei ook, ik moest zorgen dat er iemand vanavond en vanacht bij me was, zodat als ik nog meer reacties zou krijgen ik iemand bij me had, lekker dan ..
So, nee zo erg is het hier niet.. Ik wil ook graag wat voor mezelf scoren, maar vind niks leuk.. Moet wel zeggen dat ze bij massage salon Parkstad een massage aanbieden voor na de bevalling, postnatale massage heet dat, dat wil ik wel eens gaan boeken.. Even der uit..
ja idd lekker dan... Mag ik vragen welke med je hebt?? kan ik die in ieder geval weigeren hahaha mocht de arts me ook wat willen voorschrijven. Ga morgen toch echt bellen, anders zit je dadelijk met de vakantie er tussen..
hahahahahaha check waar ik op aan kijken ben Shine Massage - Annemiek Voncken ja ik ben erg ik weet het, houd me voor dat ik het gewoon allemaal nodig heb :S
Ja moet je idd doen Ktje.. Anders ben je pas in het nieuwe jaar aan de beurt.. De ha vroeg of ik geen moeite had om na hem toe te komen, toen zei ik ook al, dat het maken van een afspraak de grootste stap was.. Medicatie heet VENLAFAXINE RAN 75 MG.. Ha heeft me denk ik teveel voorgeschreven, want ze hebben ze in 37,5 MG en 50 MG en ik heb gelijk de hoogste dosering gekregen, terwijl ik in mijn hele leven nog nooit zoiets heb geslikt..
Prijzen Moet je maar eens kijken, vind het niet duur.. Hebben dezelfde behoefte volgens mij, shoppen, massage, haha..
wat mij een beetje tegenstaat is een mannelijke masseur... denk als ik dan wil relaxen dat me dat bij een vrouw beter lukt.
Ja dat weet ik, maar toch vind ik mannen handen wat steviger voor een massage.. Hier kun je wel om een vrouwelijke vragen, BEAUTY WELLNESS MASSAGE AFSLANK CENTER
Ktje, heb je op hyves een bericht gestuurd.. Kreeg net een mailtje dat ze niet verder aan het bewerken van de foto's toekwam vanavond, deze had ze al gedaan..
wauw super mooi... leuk gedaan(heb je er maar eentje gekregen??) we hebben zo eentje van amy... die had ik laatst als foto hier op zp
Ja, helaas maar eentje, de kids wilde niet echt slapen vanavond, ze ging deze week verder ermee.. Maakt voor mij niet uit, heeft geen haast.. Vond deze ook al mooi.. Verheug me al op de rest.. Thermea is toch super duur niet?
Meiden ik ga ophouden, flesje maken en dan richting bedje, en dan hoop ik dat die vieze braakneiging morgen verdwenen is.. Slaap lekker allemaal, en hopelijk slapen alle kindjes ook lekker door.. Tot morgen..
ohhh hij deed het eerst niet dus had ik hem via hyves gestuurd, nu staat ie er toch vreemd slaap lekker, hopelijk voel je je morgen beter