Hallo meiden, Hoe is het hier met iedereen?? Mejojo vroeg me af hoe het nu met jullie kleine meid gaat? En met haar reflux natuurlijk. Las dat ze wel weer wat beter begint te drinken, goedzo! Krijgt ze nu medicatie? xxx
haha, lief ... bij nihet is het niet spelen, bij hem is het echt hap,slik weg... gisteren had hij zo honger dat ik voor hem te langzaam was en toen ging meneer klagen dat het sneller moest...
toen tamer voor het eerst naar de psz ging was hij vaak verkouden maar ja daar is het een en al bacterie... buikgriep... dat wordt weer veel verschonen, ben je net klaar mag je weer... beterschap voor je meisje
@mamavansepp... jullie zijn ook lang bezig met de slaapkamer van je ouders... moet er zo veel veranderd worden?
hahahaha veel is nog te zacht uitgedrukt! De slaapkamer was nog nooit gedaan in de 27 jaar dat ze daar wonen dus dan kan je er wel wat bij voorstellen denk ik We hebben alles eruit gesloopt en de muren gestript, dus toen moesten er gipsplaten aangebracht worden daarna gestuct worden, toen geschilderd en vloerbedekking gelegd. Nu zijn we gisteren bezig geweest met nieuwe stopcontacten, lampen en rolgordijn ophangen. Nu alleen nog de nieuwe vensterbank plaatsen en het bed een nieuw laagje verf geven en dan is het klaar! Hallelujah! Dus ja een hoop werk hihihi
5 maanden. maar dat was over toen ik stopte met bv. en er zat ook verbetering in, hij sliep eerst tot 3 uur en toen 4 en toen 5 en toen 6, etc. bij Isra blijft het hetzelfde, ze wordt gewoon stipt na 4 uur wakker en wil dan drinken. vannacht ook weer: 23.30 en toen 3.30 en toen 6.30 ik geloof dat het gewenning is en we willen nu eerst de voeding afbouwen en haar dan maar laten huilen.. (maar eerst de buren waarschuwen )
karagöz veel beterschap voor Nihat ocharme. Seyhan groeit gelukkig goed hij is nu 4660 gram de ka is heel tevreden over hem. Hij is gelukkig hersteld van zijn ziekte. Maar de reflux en waarschijnlijk kma steken nu echt de kop op. Ik ben dit weekend overgestapt naar nutrilon pepti en gisteren ging het beter. Vandaag weer niet. Hij kan ineens moeilijk poepen maar zolang het niet hard was kon het nu wel 3 a 4 dagen duren door de nieuwe voeding.
@pisum... jeetje wat een hongerlap... ik dacht dat nihat erg was zelf gemaakte groente en fruit gaat er niet meer in, eerst vond hij banaan heerlijk maar vanmorgen 2 hapjes en zijn mond bleef dicht en keek raar aan van, mama ik doe lekker niet mijn mond open. Toen maar bv gegeven en toen ging zijn mond wel open... maar ik wil geen potjes kopen want ik wil dat hij went aan onze maaltijden. Appelmoes vindt hij overgens wel lekker...
Er lopen wel wat dingentjes ik hoop het dus. Vorige week afspraak gehad bij het UWV, dat heeft me wel moed gegeven. Zij gaf ook aan dat het niet aan mij ligt maar dat de markt gewoon erg moeilijk is op dit moment. Zij heeft goede hoop dat ik snel aan het werk ben
Ondertussen is er wel een hoop gedaan. Ze pakken het beetje bij beetje aan. Hebben een jaar of 7 geleden eerst de badkamer laten doen. toen 5 jaar geleden de keuken, toen hebben wij de zolder voor ze opgeknapt. Daarna hebben ze de woonkamer plus gang gedaan. Nu een half jaar geleden het toilet beneden en dan nu hun slaapkamer. Maar er is nog genoeg te doen hoor ze wonen in een behoorlijk groot huis Dus nu nog 1 badkamer beneden, de studeerkamer beneden, 2 slaapkamers boven en dan is het zo een beetje klaar. Of wel dan kan je weer overnieuw beginnen
@mamavansepp... nou meid veel plezier er mee dan maar... haha... als we gaan verhuizen naar een nieuw huis dit jaar ( ik hoop het zo, en snel ook) laat ik het lekker aan mijn man over... hij liever dan ik, ik zeg hoe ik het wil en hij voert het uit... mooie deal he
he meid lief dat je het vraagt! Ja alles gaat wel goed alleen maak ik me best zorgen om het hoofdje van mijn meisje. We hebben te horen gekregen van een kinderarts die we via via kunnen, dat als de fontanellen nu te snel gaan sluiten ze geopereerd moet worden...nu zit ik hier al de hele tijd mee in de maag Maar wat een lekker weer!! Wij zijn gister met de oudste de eerste keer naar de optocht gaan kijken....tja zo interessant vondt ze het niet...wel vondt ze het vreemd dat ze zomaar snoepjes gooiden de jongste lag gewoon door het kabaal heen lekker bij mama in de buikdrager te slapen
he meid!! Tja lees verhaal bij michelle.... en hier gaan we nu ook beginnen aan de slaapkamer van de jongste eindelijk! Vandaag laminaat gekocht en behang......zooooo leuk om te doen! Meid ik hoop heel erg dat je snel een baan gaat vinden!! Maar dat moet toch wel goedkomen met jou
he meid......super dat hij hersteld is van zijn ziekte! Wel jammer dat hij nu last heeft van andere dingen Heeft hij ook krampjes nu dan? Hij moet nu ook weer even wennen he aan de nieuwe voeding