dank je! gelukkig heb ik nooit echt last van een kater, alleen moe! dus vandaag alleen maar bankhangen en verder niets haha
He Cin wat een narigheid! Kan me voorstellen dat je daarmee in je hoofd zit! Maar wat heeft de KA nou precies gezegd? Dat kon ik niet helemaal opmaken uit je bericht . Moeten jullie het afwachten? En wanneer moeten jullie dan weer terug komen?
Hee meid, met de kleine meid gaat het steeds beter, ze drinkt indd weer steeds beter, heeft nog steeds last van het omhoog komen, maar door 2 keer per dag medicatie te geven merken we wel dat ook dat beter onder "controle" is.. hoe gaat het met jou ventje ? hem zit het ook niet zo mee begreep ik hé en dan het nieuws over je moeder, ik las het op je hyves, heftig zeg !!! sterkte. Liefss
@karagoz, beterschap voor nihat @ cindy, kan me voorstellen dat je er mee in je maag zit, wanneer krijg je het eventueel te horen of het ook werkelijk nodig is ? @ michelle, fijn dat je zo'n heerlijke dag had gister. @ anne, haha leuke outfit bankhang ze @ hier, net weer terug van een uurtje hardlopen, dit keer in mijn zusje mee gegaan , pffffff moe moe moe moe.... warm warm warm warm en morgen waarschijnlijk weer ontzettend spierpijn ( oja, ook nog de hele zolder leeggeruimd manlief heeft eens een keer een rustig dagje gehad )
Ik betaal die zelf mejojo We kijken het 2 weken aan. In het bloed was er geen kma te vinden maar bij baby's is hij schijnbaar ook niet echt betrouwbaar. Vandaag had hij toch wel een slechtere dag, weer overstrekken en huilen tijdens het drinken maar hij had ook last van zijn darmpjes, want hij kon niet goed poepen. Mama was vanmiddag blij toen hij helemaal tot aan zijn nek in de poep zat hihi. Ja het gaat allemaal niet zo goed Nu het nieuws van mijn moeder het houd niet op Volgende week horen we welke behandeling ze gaat krijgen.
je hebt het er maar druk mee. zielig dat je meisje nu buikgriep heeft, beterschap. denny heeft best veel geslapen echt heerlijk. hij heeft ook duidelijk minder last van jeuk gehad vandaag
haha leuk he. denny werd ook driftig toen hij merkte dat het papje op was. heb hem toen maar vlug aan de borst gelegd
Ja dat heeft er natuurlijk ook mee te maken. We hopen dat de pepti effect zal hebben. Maar wat lees ik van jullie meisje Pffff zou er ook mee in mijn maag zitten dan jeetje. Hopelijk is het allemaal niet nodig Dikke knuffel!
wat rot dat hij zo´n last heeft van kma en reflux. hopelijk heeft hij baat bij de nieuwe voeding. wat fijn dat hij goed hersteld is van zijn ziekte en dat hij lekker aankomt
Nee klopt is in het bloed ook niet te vinden bij die kleintjes, mijn nichtje hebben ze ook laten bloedprikken, maar de verschijnselen die ze vertoonde zei toch echt meer dan de bloeduitslag, is vaak pas met een jaar of 3/4 betrouwbaar. Jammer dat je in belgie woont, ik heb nog 1 pak nutrilon pepti over, kosten zo 22 euro die krengen. ( Wij krijgen het wel vergoed gelukkig) we zijn net over gegaan naar nr 2. maar de verzendkosten zullen naar belgie 8.69 zijn, dus mocht je intresse hebben.... anders doe ik het gewoon weg.
Oh mejojo zou je het anders naar mijn ouders adres willen sturen in Maastricht?? Als dat mogelijk voor je zou zijn ik betaal je de pepti wel! xxx