goeie morgen, dochterlief wou om half 5 al haar flesje hebben, deze heeft dan ook helemaal leeg gedronken. moeeeeeee
@Blinky: ach jeetje wat zielig dat sommige plekken helemaal kapot zijn. Arm manneke. Kan het nog dat hij over deze eczeem heen groeit of blijft hij er last van houden? @Amigo: ach jeetje arme Finn. Dan voel je je ook helemaal niet lekekr natuurlijk. Wel balen dat ze al zo snel belden maar zo kon je tenminste hem wel helpen. @Vosje: jeetje joh wat een boel allergiën al. Hopelijk groeit hij daar overheen. @Michelle: ow haha jij wou wel heel erg graag dus. Ik wil ook nog wel s maar kom ze nooit tegen zeg. Werkte het maar zo makkelijk dat ik gewoon kon zeggen ik ga meer naar buiten, dan had ik het gelijk gedaan @Hadassa: he bah meis wat naar dat je je zo voelt. Dikke knuffel voor jou. @Annekulpe: ben je er al uit wat de tractaties gaan worden? Heeft ie een favoriete tekenfilm of houdt hij van een bepaald iets heel veel? Dan kun je misschien daar wat mee. @Mejojo: pfff lekker vroeg zeg. Man is weer lekker thuis. Ik ben nu met Ivy beneden en man en Aelinn liggen nog lekker te slapen. Als het idd van dat prachtige weer wordt gaan we straks ricting strand
Goeiemorgen, Luka wilde niet langer slapen, dus ik ben er maar uit gegaan. @ Mejojo: jeetje wat vroeg zeg. En gaat ze daarna weer doorslapen? @ Sann: waarom kan je niet vaker naar buiten als ik vragen mag? Fijn dat je man weer thuis is, heb je even wat meer tijd voor jezelf.
Ik kan me vaak zo rot voelen dat ik min of meer verlamd van ellende op de bank zit. Dan red ik net de basisdingen qua zorg voor de meiden maar meer ook niet. Dus dan kan ik het gewoon simpelweg niet opbrengen om naar buiten te gaan.
hmm ja om half 6 heeft ze weer even geslapen tot kwart voor 7. niet zo denderent dus @sann, fijn dat je vent thuis is meid !!! hoe gaat het nu met je schoonouders eigenlijk ? al enig reactie gehad ?
Oké, das dan wel jammer, zeker voor de kids. Maar ja als je je zo ellendig voelt dan is het waarschijnlijk moeilijk om meer te doen. Ik hoop dat je je snel weer een stuk beter voelt, want ik vind het allemaal wel zielig voor je kinderen. En daarmee bedoel ik dat ook hun lijden onder jouw pnd. En dan komt daarbij dat het voor jezelf ook heel zwaar is.
Das idd niet al te lang... Maar de echte nachtvoeding heeft nu dus niet meer? Of was dat deze voeding?
ze heeft eigenlijk nooit nachtvoeding gehad behalve de eerste 6 weken. toen sliep ze van 8 tot 8......en voordat ze in het ziekenhuis lag sliep ze nog van 7 tot 7. maar in het ziekenhuis hebben ze haar steeds 2 a 3 keer per nacht wakker gemaakt voor de voeding. en nu word ze nog steeds 2 a 3 keer per nacht wakker, maar mij willen wel weer van die voeding af, dus we geven niet voor half 5/5 uur. maar eigenlijk gaat het meestal wel goed met de speen geven, maarja daar nam ze vanochtend dus geen genoegen mee.
kort nachtje dan zeg meis. Hoe gaat het verder met haar en met jou? Schoonouders loopt nog steeds niet erg. Wij hebben uiteindelijk maar weer water bij de wijn gedaan voor de kinderen en wat voorzichtige toenadering gezocht door schoonmoeder op facebook toe te voegen en wat te reageren daar. Ze heeft ons geaccepteerd maar daar blijft het dan weer bij
ben ik me van bewust ja dat die daar ook onder lijden. Daar voel ik me ook heel rot en schuldig over. Als het zou kunnen zou ik alleen al vanwege hun zorgen dat het nu direct over is maarja, zo werkt het dus niet
@ Mejojo: oké, ja ik bedoelde idd die nachtvoeding die ze aangewend was in het ziekenhuis. @ Sann: ja dat lijkt me ook wel, dat je er direct af zou willen zijn. Hoelang duurt zo'n pnd gemiddeld? Of staat er geen tijd voor?
Dan ben ik toch wel nieuwschierig welke het beste zijn om mee te beginnen aangezien hier eczeem en allergieën voorkomen
hahahaha jij bent er me eentje! Ik was superzenuwachtig toen ik dat de eerste keer moest doen had niks gedronken hoor... Acjh zal wel goedkomen met dochter en idd internet is niet fijn maar goed je wilt het ook weer weten he
@Amigo jammer hoor maar je schoonmoeder moet ook even wennen natuurlijk... @sann lekker even uitwaaien...en waar een wil is, is een weg meid, je doet er toch van alles aan om beter te worden nu...