goedemorgen! madelief heeft weer lekker tot 8u geslapen valentijn vannacht wel wakker om 2u ze knappen maar weinig op van de AB, valentijn gisteravond flink overgeven en huilen in zn slaap en ze lossen elkaar af met flink veel geroggel en gehoest... michelle ik ben idd begonnen met de helm, maar doe het nog wel even rustig aan, ook omdat ze nog steeds niet lekker is maar er gaat jammer genoeg veel tijd verloren nu ze zo lang ziek is, dus ik bouw het iets langzamer op dan eigenlijk de bedoeling is sann valentijn is idolaat van cars! en er zit daar zowiezo ene groepje jongens die het cars groepje is..ben er nog niet uit wat de traktatie betreft, de bellenblaas en stoepkrijt die iemand als idee had, heeft hij zelf pas gekregen daar... ga s even de bezem erdoor halen hier! straks komt er iemand van marktplaats om flink wat te kleding van madelief over te nemen
@ ego: ik heb het ff moeilijk hoor. mijn kleine mannetje heeft overal eczeem. zijn beentjes liggen helemaal open zijn ene tepeltje is heel groot en kapot. zo groot als een cent. echt overal komt vocht uit. iedere keer dat hij een schone pamper aan krijgt krijgt hij ook een schoon broekje aan, omdat er een harde plek inzit van gedroogd vocht. iedere 2e schone broek moet ik hem ook een schoon rompertje aandoen, omdat die aan zijn tepeltje blijft vastzitten. maar ik wil hem niet iedere keer aan en uit kleden, dus dan maar iedere 2e keer. ik vind het zo erg voor hem. ik weet zo goed hoe het voelt. en iedere keer moet ik er weer met zalf aanzitten, dus elke keer moet ik hem pijn doen. hij begint nu al te huilen als hij het aankleedkussen aanraakt. ik heb net flink staan janken, kan er ff niet meer tegen.
ahhh wat erg.. eczeem is zo k*t , is er niet iets wat beter is voor denny dan? hmm andes hadden ze dat wel gegeven.. mijn nichtje heeft het ook heel extreem gehad, ze is nu een tiener en heeft er gelukkig geen last meer van ik kan als je wil altijd aan haar vragen wat bij hun goed heeft gewerkt en misschien kan je dat overleggen met de dermatoloog ofzo... *ik weet t ook niet zo goed hoor, ben er weinig in thuis, heb het zelf ook maar alleen op mn handen, bij mij is het voonamelijk een hormoonkwestie*
aaah is ook zielig voor je mannetje meid.... en dan vooral om het als moeder te zien en je kunt zo weinig he Kan ook niet veel meer zeggen want je doet alles al wat je kunt....kun je op de ergste plaatsjes geen gaasjes leggen zodat je m strask in badje kan doen en hij zo geen last meer heeft van het vocht?
#######breekt in###### Lieve Amigo. Wat knap dat je het al durft de kleine bij je schoonma te laten slapen. Je eigen moeder is tog altijd het vertrouds met zowat... Jerome heeft het 1ste jaar alleen maar bij me ouders geslapen.. En met Milan moet ik er ook echt nog niet aan denken.. Hopelijk is de rest van de nacht wel goed gegaan met hem. #######breekt uit##########
ach jeetje arm ventje toch... zit te denken wat je kan doen... Je geeft toch bv of niet? zat te denken als je nou is de bv kolft en je zoontje de fles geeft de hypoallergeen. Kijken of het midner wordt, MIsschien is hij toch ergens allergisch voor... pleisters kan je ook niet plakken natuurlijk want hij zit helemaal onder... ach klein ventje toch...
ik zat hard te denken wat ik nou wil qua werk. Ik wil zo erg graag iets in de fotografie gaan doen. Ik moet wel 400 uur gaan werken via het uitzendbureau vanwege de opleiding die zij hebben betaald dus dat ga ik eerst maar is doen maar dan 600 uur want dan krijg 500 euro van hun. Daarna wil ik gaan solliciteren in een fotostudio. Nu is er een vacature maar dat komt nu niet uit dat kan pas volgend jaar... pfff
Jeetje meis, wat ongelooflijk rot voor hem en jou. Wij hadden toen Luka 5 maandjes was een hormoon creme gehad, en na een week was het weg en is het nooit meer teruggekomen. Dus ik heb er ook niet veel ervaring mee. Je doet al heel veel. Ik dacht ook aan gaasjes ofzo, maar ja die blijven ook plakken aan die open wondjes denk ik.
Ahhh Blinky wat zielig voor je kleine mannetje.. Ik heb er totaal geen ervaring mee dus kan me er niets bij voorstellen.. Is het geen idee om hem 'bloot' te laten liggen, of kan dat niet? Ik roep maar wat, hopelijk wordt het gauw minder.. Dikke knuf!
nou graag want advies is altijd welkom natuurlijk. tja ik heb het geluk dat ik weet hoe ik ermee om moet gaan, omdat ik het zelf best erg heb.aan de andere kant maakt dat ook dat ik weet hoeveel pijn het doet. ik werd vanmorgen echt misselijk toen ik zijn kapotte huidje zag. zo rauw, dat moet wel heel veel pijn doen
nee alles plakt vast in zijn huidje en ik mag het na het smeren niet afsluiten. ik leg hem thuis in de box in zijn blote beentjes. cv hoog zodat hij geen kou krijgt
jep ik geef bv. hypo-allergeen zit blijkbaar ook koemelkresten in. is me dus ook al afgeraden. ik kan alleen maar uitproberen met alles wat ik zelf eet of hij erop reageert
ja binnen houd ik idd zijn beentjes zo veel mogelijk bloot. dan kan het nog een beetje drogen he. we zouden vannacht meedoen met een griezeltocht en dan bleef de kleine bij mijn schoonmoeder. wij blijven daar slapen en dan kan hij al lekker in zijn bedje liggen als we terugkomen. nu weet ik niet goed wat ik moet doen. ik heb er erg veel moeite mee om hem nu achter te laten bij mijn sm en als we onderweg gebeld worden dat het niet goed gaat ben ik zomaar nog niet terug thuis he. meestal duurt zo'n tocht 2.5 uur. en ik ben ook zo moe, omdat denny overdag niet slaapt. kan me niet voorstellen dat ik dat ga trekken om van 23.30 tot ong. 2.00 te gaan lopen pffffff. maar ik had er wel heel veel zin in
wil het zeker gaan doen, ik heb zo veel leuke ideen in mijn hoofd om fotos te nemen maar omdat we er zelf geen plek voor hebben kan het maar heel beperkt. Ik hoop stiekem dat in ons nieuwe huis een 4e slaapkamer kunnen krijgen om er een studio van te maken en zo spullen kan kopen en meubelen... eerst maar die uren gaan werken voor het uitzendbureau anders moet ik het zelf betalen voor mijn opleiding e ndat geld hebben we niet...