Begrijp ik ook wel hoor en je eigen ouders voelen toch meer vertrouwd omdat het jouw ouders zijn en je hen zo goed kent en vertrouwd. Dat is ook logisch hoor! Maar komt goed meid, jij gaat straks lekker werken, is goed voor je en met Finn komt het ook helemaal goed bij je (schoon)ouders! Knuf!
Ja met ziek zijn is het ook wel logisch. Kan me voorstellen dat het nu wel welletjes is met dat ziek zijn van Madelief. Twan heeft het ook meer dan Luka toen hoor, een 1ste neemt toch een hoop mee van school enzo. Hopen dat ze dalijk een goede weerstand hebben opgebouwd, zou je toch wel denken...
van de 50 en 56 wel wat verkocht maar viel wel erg tegen. Er staat ook zoveel dat je binnen notime voorbij pagina 100 staat. Ja was zeker een uitje, Ivy kon zich ff lekker uitleven in de speelhoek
ow haha ik zie het inderdaad. Je zat over de naam te denken maar daar heb je heel veel soorten van. Biogaze is een bekende maar das volgens mij een zalfgaas. Verstandigste is even bij die verpleegkundige navragen
ja die vette gazen ken ik!! ik kan er alleen niet op komen... je kan ze ook gebruiken bij brandwonden. Mijn zoontje was verbrand en heb toen die vette gazen gebruikt... precies het zelfde... het zijn gazen met vaseline er in volgens mij. Kijk bij de verbanden en dan vindt je ze amigo
lijkt mij ook niet eerlij kals je man weer naar spanje zou moeten. Hij werkt dan meer dan dat hij thuis zit bij jullie... Om de week oke maar om de paar dagen beetje te veel van het goeden.
Niet Amigo, maar Blinky bedoel je Karagoz. Thsx voor je aanvulling, jij ook Sann! Idd. anders maar ff navragen. Annekulpe... wat zou jij hierop bieden?? Marktplaats.nl > Pakket kleertjes van Z8 voor jongen - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 74
ja sorry... blinky... stom... ben een beetje moe, zit ook nog een film te kijken dat ik lees alles maar een beetje half... we zijn naar een verloving gegaan en we waren laat thuis, nihat heeft vanaf 4 uur tot half 11 niet geslapen dus die was ook dood op maar hij heeft zich goed gedragen met alle aandacht van iedereen... de mensen die gaan trouwen dit jaar denk ik zijn familie van mijn zwager en heb gevraagd of ik de foto's mag maken met de bruiloft en dat was een goed idee... Ik ben al uit op een goed bedrag en wil het wel eerder ontvangen want ik moet nog een lens en een flitser kopen anders heb je geen goede foto's natuurlijk... Ik hoop dat het door kan gaan zou echt tof zijn!
ik had ook heel veel kledig op marktplaats gezet, heb tot nu toe 1 broek en 1 paar schoenen verkocht.Heb het er weer verwijderd, ik denk dat ik het ga verkopen met koninginnedag
Ohh sorry Karagoz, had ff niet in de gaten dat je tegen me zat te kletsen, was bezitop marktplaats. Ja hoor, alles verder goed met mij gelukkig. Ik heb ook heel veel kleertjes hier liggen die ik zou willen verkopen op mp. Alleen ik heb geen tijd om er foto's van te maken en ze te plaatsen, is een tijdrovend en enerverend klusje. Dus het ligt er nog steeds, wel jammer eigenlijk! Nu ga ik echt naar bed hoor pfff, dom van me om alsnog zo laat te gaan! Olliver is vaak al rond 06.30 uur wakker! Vanmorgen was ik zoooo moe dat ik hem zijn speentje gaf en weer in slaap was gevallen. Wordt ik ineens om 08.45 uur wakker. Dochter lag nie tmeer naast me en Olliver was ook al verdwenen uit zijn bedje. Had er niks van gemerkt. Loop ik naar de kamer, zit dochter daar heel lief in de grote stoel tv te kijken met een zoet slapende Olliver op haar arm.... Ahhhh smelt... mama, jij lag nog zo lekker te slapen, dat ik er met Olliver ben uitgegaan zodat jij nog ff kon slapen... Nou ik smolt hoor.... ongelofelijk wat ben ik trots op haar! Slaap lekker!
@hadassa... wat lief... zeker een smelt moment... je dochter is echt gek op haar broertje he... tamer heeft zijn momenten dat hij gek op zij nbroertje is maar hij hij heeft ook zijn jaloerse momenten... maar dat mag nog wel hij is 4 jaar... ik ga ook zo mijn bed op zoeken... choco maken en naar bed...
Goedemurge! Finn heeft doorgeslapen.. Van 19.15 tot 08.00! Wel vanacht een paar keer de speen gegeven.. Vanmorgen ipv de fles een bord pap gegeven, bijna helemaal op.. Hij wordt groot !!
Dat gaat lekker meid! Echt fijn dat het zo goed gaat met hem. En lekker een bordje pap op, echt genieten hè?!